PDA

View Full Version : Voorstellen deel twee



telerocker
20 maart 2014, 16:36
Hey allen op het forum

Ik was al een aantal jaren lid, maar postte/reageerde zelden door tijdgebrek/andere prio's. Het leek me netjes me andermaal voor te stellen. Ik ben inmiddels een jonge vijftiger en speel in semi-professionele coverbands in het zuidwesten des lands. In vorige bands schreef ik veelal eigen materiaal. Nu vooral veel werk met Villagroove.nl

Door de jaren heen massa's aan gitaren en versterkers gehad. Momenteel ben ik vooral van de strats en tele's. Live gebruikik meestal m'n HSS MXG Customax strat, maar ook een Fender Telecaster American Series en een Saint Blues Mississippi Bluesmaster. Alle gitaren zijn voorzien Bare Knuckle Pickups.
Amp is nu een The Valve 2/50-combo met 112 RFX cab. Prima voor mijn huidige band, maar ik wil nog iets anders, Er zit iets in de tweed-sfeer aan te komen. Een Fender, een Marble of een Victoria, ik ben er nog niet uit.

Ik heb gemerkt dat het forum een leerzaam platform is. Een aantal leden heeft onwijs veel kennis van zaken. Mischien kan ik ook een steentje bijdragen.

Cheers!
Frank

Harry
21 maart 2014, 11:23
hallo Frank, welkom terug!!

Duhsjaak
21 maart 2014, 12:32
Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Hoe dan ook, een leuk verschijnsel dat ik als relatief nieuw lid van de club een oud gediende mag verwelkomen.
Wel pas nadat Harry jou aan zijn brede manlijke tors heeft gedrukt.

Want er is nog steeds een zekere rangorde hier. En da's maar goed ook.
Een bluesmaster heeft mij altijd lichtelijk hebberig gemaakt. Een verwerpelijke eigenschap waar ik zelden echt last van heb.

Welkom dus!
Laat van je horen!
Vriendelijke groet, Gus

telerocker
21 maart 2014, 15:36
Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Hoe dan ook, een leuk verschijnsel dat ik als relatief nieuw lid van de club een oud gediende mag verwelkomen.
Wel pas nadat Harry jou aan zijn brede manlijke tors heeft gedrukt.

Want er is nog steeds een zekere rangorde hier. En da's maar goed ook.
Een bluesmaster heeft mij altijd lichtelijk hebberig gemaakt. Een verwerpelijke eigenschap waar ik zelden echt last van heb.

Welkom dus!
Laat van je horen!
Vriendelijke groet, Gus

Thx!
Die eerste zin is briljant als profielhandtekening!

Duhsjaak
21 maart 2014, 17:49
Thx!
Die eerste zin is briljant als profielhandtekening!

Profielhandtekening? 6 lettergrepen, ideaal voor een olleke bolleke. Dat is een versvorm, waar Drs. P. Zich voor heeft beijverd. De dichterlijke vrijheden heb ik nog wel eens vreselijk uitgerekt om de tweede groep van vier regels (waarin de tweede regel uitsluitend was gereserveerd voor dat zes lettergrepige woord), te gebruiken als refrein.

Maar het is natuurlijk niet zo dat je examen moet doen op deze plaats. Als je de eerste zin wilt adopteren, dan is ie van jou.

Harry en ik zijn tevreden als ie een warm en liefhebbend nestje heeft gevonden.
Vriendelijke groet, Gus

Harry
24 maart 2014, 13:02
en daar kan ik me dan weer helemaal bij aansluiten!

Je zult snel genoeg merken dat de meeste zinnen die Gus hier deelt te gebruiken zijn als onderschrift ofwel als raadsel ofwel als alternatief gedicht.

Martijn-w
24 maart 2014, 17:48
Bij Gus moet je altijd zijn posts 3 keer lezen om erachter te komen dat je het nog steeds niet begrijpt :D
Desalniettemin een mooi en kleurrijk persoon.