PDA

View Full Version : Line6 Amplifi



Lomeos
20 maart 2014, 13:02
Hallo,

Heeft iemand al ervaring met de nieuwe Line6 Amplifi? En dan met name hoe die zich gedraagt met pedalen ervoor.
Ik ben op zoek naar iets kleins en praktisch voor thuis, zoals de Amplifi 75. Ik gebruik nu een PodXT, maar dan ben ik altijd veroordeeld tot een koptelefoon. Bovendien gedragen sommige pedalen (met name fuzz) zich iets anders dan voor een echte buizenversterker. Niet een supergroot probleem, maar toch.

Overigens vind ik de PodXT verder top. Ik ben vooral benieuwd of de Amplifi beter is.

Groetjes, Lomeos

tnijland
31 maart 2014, 22:35
Ik heb hem afgelopen weekend even uitgeprobeerd bij Musik Produktiv in Duitsland. Het viel me niet 100% mee (i.v.m. duurdere modeling) maar het viel me ook niet echt tegen. De ingebouwde stereo amp met maar liefst 5 speakers maakt hem wel erg mooi en zowel de 75W als 150W versie kwamen er goed uit. Ik denk dat het echt een geniale vondst is van Line6 want je hebt met dit apparaat een mooie stereo versterker met een hele intuïtieve en moderne user interface via een Ipad. Ik denk dat met name de jongere generatie hier wel eens een hele leuke en creatieve oplossing zou kunnen vinden in de Amplifi. Hulde voor het concept!

Gezien vanuit je Pod XT zou ik absoluut de sprong wagen naar deze prachtige uitvinding ;-)

Lomeos
1 april 2014, 00:37
Ik heb hem afgelopen weekend even uitgeprobeerd bij Musik Produktiv in Duitsland. Het viel me niet 100% mee (i.v.m. duurdere modeling) maar het viel me ook niet echt tegen. De ingebouwde stereo amp met maar liefst 5 speakers maakt hem wel erg mooi en zowel de 75W als 150W versie kwamen er goed uit. Ik denk dat het echt een geniale vondst is van Line6 want je hebt met dit apparaat een mooie stereo versterker met een hele intuïtieve en moderne user interface via een Ipad. Ik denk dat met name de jongere generatie hier wel eens een hele leuke en creatieve oplossing zou kunnen vinden in de Amplifi. Hulde voor het concept!

Gezien vanuit je Pod XT zou ik absoluut de sprong wagen naar deze prachtige uitvinding ;-)

Dank voor je reactie. Het concept vind ik ook echt heel goed. Ik ben echter even aan het speuren geweest en het blijkt dat je op dit moment nog niet kan opnemen via de USB uitgang. Iets dat de POD XT wel kan. Misschien veranderd dat nog met een software update. Maar op dit moment betekent het dat ik mijn oude POD nog even niet de deur uit doe.

Raffie
7 april 2014, 20:46
Ik krijg de mijne morgen , puur om thuis mee te jammen met de songs op mijn iphone . De ene keer me headphone , andere keer via de speakers. Ook puur om nrs af te spelen lijkt me super handig. Zal mijn bevindingen wel meegeven hier ...

Gr

Raf