PDA

View Full Version : drummer, bassist, slaggitarist gezocht HILVERSUM



robinsvibes
17 maart 2014, 15:16
drummer, bassist, slaggitarist gezocht (oefenen in Poppodium Vorstin - HILVERSUM)

Dag ik wil graag z.s.m. een band samenstellen met mensen die goed kunnen spelen om eigen nummers op te voeren, het liefst al 23 april op 'Plug 'n Play' in de Vorstin. Ik heb wat nummers die ik kan sturen, waarvan 2 evt 2 met zang en/of instrumentale versies. Wat demos staan op https://soundcloud.com/robinsvibes/
Alles zelf gedaan maar heb dus musici nodig voor Live opvoering. Zitten vaak meerdere genres in muziek verwerkt, o.a. blues, jazz, rock, pop (ben geen purist).

Ik zoek dus een drummer, evt slaggitarist en bassist op (semi-pro) niveau m.b.t. instrumentbeheersing. Liefst niet-roker (!!!) met goed op gehoor (op gehoor kunnen naspelen) en enigzins spirituele instelling (open voor de mogelijkheid dat er meer is dan wat we verteld krijgen op school) is een grote plus. Helemaal mooi is het als iemand ook nog zijn instrument kan opnemen mbt uitwisselen audio-bestanden (wat zo mooi kan tegenwoordig) maar is geen must.

Wil dus in feite een volledige band starten, maar het lijkt me ook leuk om het met andere gitarist samen te spelen. Ik speel momenteel voornamelijk op (clean) electrische gitaar en wat de nummers betreft, kan de slaggitarist zowel op electrisch als op akoestische gitaar spelen. Lijkt me ook leuk om bijv. met 2 akoestische gitaren in zomer op straat te gaan zitten spelen.

cu

Robin