PDA

View Full Version : Louter uit verveling (feat. De Kooyboys)



Cageman
15 maart 2014, 21:41
Hello,

Een gruizig muziekje dat ik vandaag met m'n vader en oom in elkaar gezet heb.

SC:

https://soundcloud.com/cageman-2/louter-uit-verveling-feat-de

YT:


https://www.youtube.com/watch?v=q5es9iFkNrk&feature=youtu.be

Meningen, reacties etc. zijn welkom :).

Loeters,

Merijn

paulusdeBKB
15 maart 2014, 21:52
Lekker vet muziekje hoor! Als dit het resultaat is van louter verveling, dan raad ik je aan je vaker te vervelen :) Welke stemming heb je gebruikt?

Ook wel heel tof dat je dit met je pa en oom samen kunt doen... Kwou dat mijn familie wat muzikaler is.

Cageman
17 maart 2014, 12:16
De stemming is gewoon E ;). Nummer zelf is daar ook in. Wel zo makkelijk, gheghe. Bedankt :).

En dat is inderdaad heel tof. Tevens de reden dat ik beschikking heb over de opnamespullen en flink arsenaal aan instrumenten.

Loeters,

Merijn

Duhsjaak
18 maart 2014, 07:41
Rond 1968 had je Roland Topor, waar ik een bijzonder groot fan van was. Hij schilderde/tekende prachtige onbewoonbaar verklaarde slakkenhuizen en dat soort spul.
En hij dichtte. Prachtig Smachtende verzen over hoe hij Bea wilde wippen. EN soms niet hoe die het wilde, maar ook hoe die het deed.
En - voor alle duidelijkheid - Bea was toen nog niet de wat treurige dame met het eikenhoutenkapsel die 'Naar hè?' zei tegen een Antilliaan toen zijn hele huis was weggewaaid, ze was toen nog de chubby met blozende wangen van pakweg 30 jaar oud.

Ook toen begreep ik Topor's fascinatie voor de vrouw niet helemaal, maar hé, durf te dromen.......

Toen kwamen de Butthole Surfers, die in de EP Pepper melding maakten van alle plaatsen waar de zangert Princess Di waterpas wilde leggen.

En die Butthole Surfers klonken ruwweg zoals deze topformatie. Een absolute top act heb ik dat altijd gevonden. Vind je het heel gek als ik mij afvraag welke prinses bij jou op de wish list staat?
Afgezien hiervan, wat een prima project zeg. Ge=wel=dug!!! Kom er maar op!

Vriendelijke groet, Gus

Cageman
19 maart 2014, 22:38
Hahaha xD. Nice.

Bedankt ook :). Deze formatie wordt altijd mix van straight-forward weirde oude mannen rock (sorry Gus) en een beetje space van mij.

Loeters,

Merijn

Duhsjaak
20 maart 2014, 03:31
Hahaha xD. Nice.

Bedankt ook :). Deze formatie wordt altijd mix van straight-forward weirde oude mannen rock (sorry Gus) en een beetje space van mij.

Loeters,

Merijn

Sorry zeggen is nergens voor nodig. Ik heb er lang genoeg voor moeten wachten.
En mijn stijl van leven iets aan moeten passen, da's waar.
Dus ik schaam me nergens voor.
En op een zekere dag, vriend, ........
Vriendelijke groet, Gus

Cageman
20 maart 2014, 10:12
Ik had er smiley bij moeten zetten denk ik xD.

Duhsjaak
21 maart 2014, 09:42
Ik had er smiley bij moeten zetten denk ik xD.

Nee hoor, dat gedoe met smilies.
Je bent een fijne gozer. Je mag over mij zeggen wat je wil.
Geen probleem.

Vriendelijke groet, Gus

guhlenn
21 maart 2014, 09:55
ondanks (of misschien dankzij?) de beroerde mix: ja, lekker!

Cageman
21 maart 2014, 12:46
ondanks (of misschien dankzij?) de beroerde mix: ja, lekker!

Hehe, mooi zo :). o.a. de gitaar is inderdaad "wat" overheersend. :B

Bedankt. :hippie:

Fusion
21 maart 2014, 15:58
ondanks (of misschien dankzij?) de beroerde mix: ja, lekker!Precies ja :)