PDA

View Full Version : Uit het zuiden van het land :p



Docinim
13 maart 2014, 11:31
Hallo allemaal,

Ik ben Dominic pas 36 jaartjes jong en woon in Heerlen!

Speel al vanaf mijn 14e gitaar maar niet constant.
Van mijn 16e tot mijn 36e heb ik helemaal niet gespeeld :( .. ongelukjes, andere interesses etc.etc.
Maar goed nu toch alweer een jaartje de gitaar weer opgepakt!

Gear
- 1994 squier strat (startgitaartje, nu aan het opknappen)
- Epi LEs Paul traditional (met duncan elementen)
- Epi dot special Black
- Washburn WD10SCE
- Hudson HD1DX

Amps
- Peavey rage (defect)
- Roland cube 30x

Pedaaltjes
- Big Muff
- Digitech whammy
- Een goedkoop gemodificeerd overdrive pedaaltje.

Ben momenteel bezig om de Squier een beetje te restaureren, hals is beschadigd en de electronika moet ook nagekeken worden.
En ik ben bezig om een koffertje om te bouwen zodat ik daar mijn pedalen in kwijt kan.

Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk te spelen maar met Kids en werk en sociale leven is dit af en toe moeilijk te combineren.

Ik speel de laatste tijd voornamelijk Jack White spul (zie de betreffende pedaaltjes), Foo fighters en Queens of the stone age :rockon:.

Ik hoop hier van alles te leren op technisch gebied voor zowel het bouwen als het gitaarspel :p.

Dutch66
13 maart 2014, 14:01
Hoi Docinim,

Wees welkom op GN!!


Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk te spelen maar met Kids en werk en sociale leven is dit af en toe moeilijk te combineren.

En met jouw zovelen hier, maar das het voordeel van GN je kunt posten of reageren als het jouw uitkomt!

Duhsjaak
14 maart 2014, 07:32
Hi D
Welkom!

Laat me raden, je werkt als copywriter in de reclame of in de politiek.
Of je barst van de humor> Dat zou helemaal mooi zijn.

Ik ben begonnen op mijn 14e, heb van mijn 16e af helemaal niet gespeeld en heb een jaar geleden the axe weer opgepakt. Ik ben niet zo sterk in rekenen, maar dat houdt volgens mij in dat je drie jaar af en aan hebt gespeeld over een periode van 22 jaar.

Met zo'n über optimistische opstelling gaat het zeker lukken.
Ik heb er nu al zin in.
Welkom, gasten als jij daar is tekort aan. Spelen, lachen, wie weet nog een bakkie drinken, één groot feest!
Vriendelijke groet, Gus

Martijn-w
14 maart 2014, 11:33
Goede muzieksmaak heb je in ieder geval!

Welkom op dit fantastische forum!

Docinim
16 maart 2014, 11:18
Thanks allen!

@Gus, jij moet wel accountant zijn aangezien je zo goed met cijfers bent! en ook daar kun je er niet genoeg van hebben!
Zelf zit ik niet in de politiek alhoewel ik wel goed kan lullen vooral met een glas bier in mijn hand!
Helaas ook geen copywriter... anders zat ik nu quasi nonchalant in frankrijk of zo met een glas wijn in de hand :p
Humor daarentegen heb ik volop en sarcasme is me gelukkig ook niet vreemd! ;)

Tsja en die 3 jaar dat klopt, en ik kan natuurlijk wel serieus alle redenen geven waardoor ik niet kon spelen maar dan wordt het meteen zo'n zwaar verhaal en daar heb ik geen trek in!

Ik speel voor mijn plezier! heb nooit les gehad (wat ook duidelijk te horen is :P) maar vind het geweldig als ik toch die song of riff eruit weet te persen!

Anyway eerste rondje is van mij!

elena75
19 maart 2014, 18:35
Proost en Welkom ;)