PDA

View Full Version : Delain - Your Body Is A Battleground



TimoSomers
8 maart 2014, 12:32
Hoi iedereen!

Check hier onze eerste lyric video van de aankomende plaat: The Human Contradiction.
Dit nummer heeft gastvocalen van Marco Hietala van Nightwish.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden!


http://www.youtube.com/watch?v=eKZgAVygp9A

Rizz
8 maart 2014, 14:56
Ja, lekker! Op het laatst wordt het iets te poppy naar mijn smaak, maar wel heel vet en dik! :ok:

tnijland
8 maart 2014, 15:47
Mooi hoor. Mijn complimenten!

Gert-Jan
8 maart 2014, 19:55
Bruut dit...echt vreselijk bruut. Internationale topklasse!!!

pasqual
8 maart 2014, 20:15
Lekker nummer! Mooie productie. Ook complimenten voor de solo. Mooi in de spirit van het lied!

paulusdeBKB
10 maart 2014, 18:29
"one for every monster under your bed" - heel goed gevonden! Ik vind het wel lang duren voordat het refrein er is, maar soit. Goed gekozen onderwerp ook.

Qua productie en compositie, tja... helemaal goed natuurlijk. Dit is wel echt heel 'af'. Good job!!

Arvoitus
10 maart 2014, 20:56
Lekker timo! En de preview van het hele album klinkt ook veelbelovend, ik ben er 21 maart in ieder geval bij!

Gebruik je ook die nieuwe Koch op dit album? Klinkt meer als een rectifier (of een 5150) op het album.

TimoSomers
11 maart 2014, 08:55
Thanks voor de toffe reacties iedereen, cool!!
Preview van de hele plaat staat intussen ook bij sounds, voor de geintresseerden.

@Arvoitus:
Nee, mijn Koch deal kwam eigenlijk precies na de plaat. Ik heb opgenomen met de Kemper (M'n eigen Dual Rectifier profile) en het is gereamped door een EVH 5150 inderdaad. Let wel dat ik alles 4x getracked heb, hell of a job maar dan wordt het wel moddertjevet!

Fusion
14 maart 2014, 08:47
Niet mijn muziek (en dan druk ik me nog heel beleefd uit hehe), maar ik heb gefastforward naar je solo, en die is lekker! :)

Arvoitus
24 maart 2014, 13:57
Thanks voor de toffe reacties iedereen, cool!!
Preview van de hele plaat staat intussen ook bij sounds, voor de geintresseerden.

@Arvoitus:
Nee, mijn Koch deal kwam eigenlijk precies na de plaat. Ik heb opgenomen met de Kemper (M'n eigen Dual Rectifier profile) en het is gereamped door een EVH 5150 inderdaad. Let wel dat ik alles 4x getracked heb, hell of a job maar dan wordt het wel moddertjevet!
Ik vond je Koch afgelopen vrijdag wel lekker klinken. Net zoals de nieuwe nummers trouwens, belooft veel goeds!
Alleen had ik het gevoel dat de oude nummers iets beter qua geluid klonken, ik weet niet of dat aan de mix lag of gewoon tussen mijn oren zat. Hoe was dat bij jullie?