PDA

View Full Version : voorstellen



Mathie
28 februari 2014, 21:20
Hallo,

Wil eigenlijk al jaren gitaar leren spelen. Om de een of andere reden is het er nooit van gekomen; te druk, onzeker, ... Afgelopen februari 2014 heb ik een cursus gekocht en een gitaar. Met elke dag een half uur oefenen hoop ik over een jaar toch wel iets te kunnen.

Ernest01
1 maart 2014, 19:17
Welkom op het forum.
Meestal is Harry hier de welkoms-man, maar hij zal even iets anders aan het hoofd hebben.... ;)
Met elke dag een half uur oefenen - in het begin - ben je goed op weg.
Veel succes !

Rozemarijn
2 maart 2014, 17:37
Welkom. Ik ben ook net gestart. Ik ben nu ook ellke dag een half uur bezig. Het is ff doorbikkelen, maar overe en jaar kom ik er vast wel.

bertus1958
8 maart 2014, 23:57
mag ik vragen wel cursus je hebt gekocht ?
Ik ben nl ook op zoek naar iets om te leren gitaar spelen

mvg Bert

Jeffrey Bassist
9 maart 2014, 10:09
Welkom:punk:
Ik wens je een leerzame tijd toe :D

Harry
10 maart 2014, 09:42
Welkom op het forum.
Meestal is Harry hier de welkoms-man, maar hij zal even iets anders aan het hoofd hebben.... ;)
Met elke dag een half uur oefenen - in het begin - ben je goed op weg.
Veel succes !


haha, ik zat even niet op te letten, maar fijn dat je het overnam. Laat je er niet van weerhouden om dat te blijven doen hoor!

@ 'de beginners'; het is inderdaad een kwestie van meters maken, veel oefenen en goed luisteren. Laat je onzekerheid varen en ga gewoon je gang, iedereen is ergens begonnen. De bekende gitaristen zijn ook zo van start gegaan en hebben jaren achter de rug van gepiel en vallen en opstaan. Succes!