PDA

View Full Version : Nieuw Arrangement



Cavit Evren
26 februari 2014, 17:03
Hoi,

Dit is ons nieuwe arrangement van 'Say Something'.
http://www.youtube.com/watch?v=ugIPSNxNK2I
Ik hoop dat jullie het mooi vinden.
Graag jullie mening :)

Duhsjaak
28 februari 2014, 09:15
Hi C
Moet een beetje wennen, ben ik bang. Ligt gewoon aan mij hoor, niks aan de hand of zo.
Dus ik neem de tijd om m nog een paar keer te luisteren.
Wordt vervolgd.....

Vriendelijke groet, Gus

Kingstring
28 februari 2014, 21:44
Ik vind het wel wat, mooi in balans!

Cavit Evren
3 maart 2014, 22:15
Bedankt :)

Duhsjaak
7 maart 2014, 09:14
Op straat spelen heeft een aantal voor- en nadelen.
Nadeel is dat je ernstig koude jatten kunt krijgen, en dat soms wat oudere mensen ineens hals en beinbruch door je muziek heen roepen. Jiddisch voor break a leg.

Voordeel is dat je kunt zien waarbij mensen hun pas vertragen of stil blijven staan. En het grootste voordeel is, dat als iets niet lukt, je publiek 5 minuten later buiten gehoorsafstand is en je het dus nog eens kunt proberen.

Ik ben altijd blij met jullie posts en dat is nu ook het geval.
Ik heb alleen een beetje het idee dat je qua arrangement en beheersing een beetje bent doorgeschoten. Het idee dat het wel eens ernstig zou kunnen ontsporen of andere indicaties van chaos en avontuur mis ik een beetje.

De mooiste bloemetjes groeien langs de rand van de afgrond. Dus dat is de plaats waar je je lief waterpas legt en de spannendste dingen beleeft.

Die mate van abstractie en perfectie hoef je niet of in ieder geval in mindere mate na te streven als je jezelf zo opstelt, dat je elkaar aan kunt kijken. Muziek maken is niets anders dan in een andere taal met elkaar kletsen en oogcontact is daarbij essentieel.

Verder is dit qua klank natuurlijk prachtig. Well done! Het klinkt heel fijn.
Vriendelijke groet, Gus

paulusdeBKB
7 maart 2014, 11:45
'Je lief waterpas leggen' - briljant!!:D