PDA

View Full Version : Voltage - Cruisin (Official)



Gijs Heijnen
26 februari 2014, 16:08
Om te vieren dat onze vorige single 'Travelling Man' op de CD van Classic Rock Magazine staat deze maand hebben we een videoclip opgenomen. De videoclip hoort bij onze nieuwe single 'Cruisin'.

Check it out, en laat even weten wat je er van vindt.


http://www.youtube.com/watch?v=lOk0-CKiXZU

Check ook even onze website: http://www.voltage-rocks.com

Duhsjaak
27 februari 2014, 19:17
Levensgevaarlijk die dame bij die platenspeler.
OK, Muziek. Welke muziek???
Vriendelijke groet, Gus

Martin_
27 februari 2014, 20:15
Leuk gedaan. De muziek rechttoe rechtaan en strak en dat met een swingende clip.:airguitar:

pasqual
27 februari 2014, 22:56
Leuke clip, leuke dame, leuke muziek:cooler:

Ace 1.15.19
28 februari 2014, 00:34
Ben niet zo'n fan van het stemgeluid van de zanger maar tof dat jullie the blues alive houden! :ok:

Jeroenvanhulsteijn
28 februari 2014, 21:35
Lekkere sound. Ik vind de zang eigenlijk wel lekker klinken.

benwave
2 maart 2014, 09:13
Prachtig man leuke clip, wat een leuke meid

Gijs Heijnen
2 maart 2014, 13:42
Cool dat iedereen hem goed ontvangt. Zijn er ook mensen die toevallig zelf iets online hebben staan?

Gijs Heijnen
2 maart 2014, 13:43
Levensgevaarlijk die dame bij die platenspeler.
OK, Muziek. Welke muziek???
Vriendelijke groet, Gus

Haha, Gus. Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met je reactie?

Tupelo
2 maart 2014, 17:06
Vooruit dan... mijn ongezouten mening ?
Lekker wijf !
Technisch helemaal in orde, goed gespeeld, al vind ik de zang en het Engels van de zanger matig.

Binnen het gebied 'over smaak valt niet te twisten' ?

De intentie gaat volledig aan me voorbij.
Ik zou jullie muziek op Arrow Rock kunnen horen in mijn beleving.
Nu is Arrow Rock in mijn beleving een zender voor conservatieve oude mannen met rimpelige balzakken die van zichzelf vinden dat ze vroeger heel erg Rock & Roll waren.
En om jezelf daar zo recht op af tussen te willen lanceren ?
Daarmee gaat de originele intentie van het type muziek bij mij eigenlijk verloren.
Het is zo errug netjes gespeeld, dat het rockt als een creme likeur door Jack Daniels.

paulusdeBKB
2 maart 2014, 21:26
Echt een heel tof clipje! Fijn meisje inderdaad, ik ben al half verliefd...

Duhsjaak
3 maart 2014, 08:56
Haha, Gus. Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met je reactie?

Ja, sorry, had m ook niet moeten posten.
Iemand van mijn leeftijd kan beter niets zeggen als het om een mooie vrouw gaat. Ik liet me een beetje gaan omdat zowel figuur als motoriek de dame mij sterk doet denken aan mijn eigen lief.
En qua kleding passen en weer afkeuren (terwijl dat ze het zelf heeft gekocht) aan ieders lief.

Ik vind wel dat ze razend gevaarlijk met allerlei dingen staat te gooien, vlakbij de platenspeler. Daar zijn veelbelovende verkeringen op afgesprongen.

Verder een heel leuke video dus.
Qua muziek (zie Tupelo):
Ik ben dus die ouwe man
zal straks de staat van mijn zak controleren
rock & roll, tsa... ook dat

Luister alleen goddank niet naar Arrow.

De muziek is netjes. Als je eerlijk mijn mening wil weten: Teveel binnen de lijntjes.
Maar als je dit flikt, zou ik dan mogen vragen om een nummer waarvoor ik in één keer als een blok val?
Want nu we weten dat het er in zit, ga ik wachten tot het er uit komt.
Vriendelijke groet, Gus

Rozemarijn
3 maart 2014, 10:41
Het klinkt fijn! Maar wat men al aangeeft, hier en daar iets te netjes en binnen de lijntjes hihi. Ik vond de clip leuk verder. Leuk gedaan ook!

Gijs Heijnen
3 maart 2014, 11:13
Ja, sorry, had m ook niet moeten posten.
Iemand van mijn leeftijd kan beter niets zeggen als het om een mooie vrouw gaat. Ik liet me een beetje gaan omdat zowel figuur als motoriek de dame mij sterk doet denken aan mijn eigen lief.
En qua kleding passen en weer afkeuren (terwijl dat ze het zelf heeft gekocht) aan ieders lief.

Ik vind wel dat ze razend gevaarlijk met allerlei dingen staat te gooien, vlakbij de platenspeler. Daar zijn veelbelovende verkeringen op afgesprongen.

Verder een heel leuke video dus.
Qua muziek (zie Tupelo):
Ik ben dus die ouwe man
zal straks de staat van mijn zak controleren
rock & roll, tsa... ook dat

Luister alleen goddank niet naar Arrow.

De muziek is netjes. Als je eerlijk mijn mening wil weten: Teveel binnen de lijntjes.
Maar als je dit flikt, zou ik dan mogen vragen om een nummer waarvoor ik in één keer als een blok val?
Want nu we weten dat het er in zit, ga ik wachten tot het er uit komt.
Vriendelijke groet, Gus

Het is natuurlijk gewoon een bluesschema wat we spelen in een net iets anders sausje. We zijn ook net begonnen met het schrijven van eigen songs, dus vandaar dat we beginnen bij onze basis. In de toekomst kunnen we zeker eens gaan kijken naar wat we kunnen doen om ons geluid bij te schaven en wat meer eigen te maken.

Aan de andere kant vinden we het ook fijn zo, omdat het makkelijk te beluisteren is. We zien wel waar het muzikale schip ons gaat brengen.

Arvoitus
10 maart 2014, 15:02
Leuk jullie hier online te zien! Ik heb jullie afgelopen maand nog gezien in De Ketter in Meijel (en was ook bijna jullie geluidsman bij het open podium in De Roos).

Edit: En ik zie net op jullie website dat ik over een paar maanden ook nog stagehand ben op Streetrock in Bakel, helemaal feest ;)

beruk
10 maart 2014, 15:59
Afgezien het geluid van de slagpartij (smaak) dingetje, krijg ik zin in Bier, Bourbon en BBQ, waarmee jullie volgens mij jullie doel bereikt hebben!
En die meid, die mag mee eten en drinken bij mij aan tafel.

Gijs Heijnen
11 maart 2014, 11:21
Afgezien het geluid van de slagpartij (smaak) dingetje, krijg ik zin in Bier, Bourbon en BBQ, waarmee jullie volgens mij jullie doel bereikt hebben!
En die meid, die mag mee eten en drinken bij mij aan tafel.

haha, doel bereikt gelukkig. Qua drumgeluid snap ik wat je bedoelt, we gaan daar bij onze volgende sessies even goed voor zitten.

Gijs Heijnen
11 maart 2014, 11:24
Leuk jullie hier online te zien! Ik heb jullie afgelopen maand nog gezien in De Ketter in Meijel (en was ook bijna jullie geluidsman bij het open podium in De Roos).

Edit: En ik zie net op jullie website dat ik over een paar maanden ook nog stagehand ben op Streetrock in Bakel, helemaal feest ;)

Ow cool man. De Roos was inderdaad ook vet geweest, alleen toen hadden we geloof ik een finale van een bandwedstrijd. Nu ben ik wel benieuwd wie je dan bent?