PDA

View Full Version : Waar kan ik zo'n rubberen 'pootje' kopen?



basszman
25 februari 2014, 17:39
Ik kom er zojuist achter dat een van de rubberen 'pootjes' onder mijn whammy ontbreekt, zoals te zien op de foto. Waar kan ik een nieuw 'pootje' kopen zodat het pedaal weer stevig staat?

http://i60.tinypic.com/5dqtdg.jpg

Tabula Rasa
25 februari 2014, 17:51
Gamma, 4 stuks van doorzichtigmateriaal bij de deurstoppen. Ben je voor. 2 euro klaar.

Tabula Rasa
25 februari 2014, 17:52
Crap! Zie nu (op de gsm) dat het veel kleinere plakdopjes zijn. Hebben ze ook bij de gamma in hetzelfde rek.

Einzeln
25 februari 2014, 18:40
Je kunt de andere 3 er ook vanaf halen natuurlijk

basszman
25 februari 2014, 18:56
Crap! Zie nu (op de gsm) dat het veel kleinere plakdopjes zijn. Hebben ze ook bij de gamma in hetzelfde rek.
Bedankt voor de tip! Ga ze morgen gelijk halen :)

danee
26 februari 2014, 13:39
Wil je echt voetjes die voor effectpedalen zijn dan kan je eens kijken bij newtone. Die verkopen losse onderdelen voor effectpedalen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

HaroldA
26 februari 2014, 14:03
Wil je echt voetjes die voor effectpedalen zijn ...

Die klinken anders? :seriousf:

Erik70
26 februari 2014, 19:45
Haha..ja, want die zijn geisoleerd en true bypass....mits vintage correct uiteraard. Uiteraard ook aanbevolen door de " het moet origineel blijven voor de doorverkoopwaarde maffia" , want uiteraard kopen gitaristen alles om het voor hetzelfde geld of meer ( want het is inmiddels ouder en dus beter) zo snel mogelijk weer door te verkopen ;-)
( ik draaf door, sorry )

Plant
26 februari 2014, 21:46
Als het goed moet klinken dan kun je beter net als die audiofielen overal spikes onder monteren.

jutter
26 februari 2014, 21:53
Een houten poot eronder :D

danee
26 februari 2014, 23:45
Maakt natuurlijk geen ruk uit. Maar sommige mensen houden hun pedalen het liefst zo orgineel mogelijk. Ik heb kopers gehad die het orginele doosje bij het pedaaltje willen. Er zijn mensen die dat soort dingen belangrijk vinden.

De ts kan volgens mij zelf redelijk een overweging maken waar hij voor kiest. In ieder geval heeft hij nu een keus. Gamma of Newtone.

Dit forum is juist handig doordat je ervaringen en tips kan uitwisselen. Opmerkingen zoals hierboven doen daar afbreuk aan. Beetje jammer.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

jan7
27 februari 2014, 00:52
In ieder geval heeft hij nu een keus. Gamma of Newtone.
Ze lagen vorige week toevallig ook in de Aldi. :) Verschillende soorten en kleuren.
Van 3M dus niet slecht.

HaroldA
27 februari 2014, 00:54
Van 3M dus niet slecht.

... maar niet de originele voeten, en dat is toch waardevermindering.

basszman
27 februari 2014, 19:20
oh, wat heb ik nu toch weer losgemaakt. Misschien moet ik voor het geluid toch maar de gamma-pootjes eraf halen en voor de exemplaren van Newtone gaan ;)

danee
27 februari 2014, 20:46
Ja ja ja, kom maar op. Als we aan 100 replys zitten krijgt de meest gevatte opmerking een setje orginele voetjes van....jawel newtone.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk