PDA

View Full Version : Op Nieuw



Jeffrey Bassist
24 februari 2014, 20:54
Beste forum leden,
ik ben een hele tijd afwezig geweest.
Door mijn spelling enz. :confused:
Ik hoop een nieuwen start te kunnen maken.
Ik ben jeffrey 18 jaar oud en beroeps bassist.
Speel erg graag metal, maar eigelijk liggen alle stijlen mij.
Ik heb zelf ADHD en PDD-Nos waar door ik:
Soms dingen anders begrijp of anders overkomen dan ik bedoel.
Ik ben een tijd afwezig geweest door dat er veel negatief mengingen over mij waren :sssh:
Bij deze Mijn spelling is niet goed.
En Kan dus soms anders doen / over komen door mijn stornis.
En hoop bij deze weer gezellig op het forum aanwezig te kunnen zijn.
Groetjes jeffrey;)

Duhsjaak
24 februari 2014, 21:23
Hi Jeffrey,
Hartelijk welkom!
Wat een wonder dat je niet drummer bent geworden! Ikzelf was drummer, dat je niet denkt dat ik jou gelijk in de zeik neem.
Er zwerven hier genoeg gasten rond waarvan ik het vermoeden heb dat ze behoorlijk dyslectisch zijn. Dat heb ik met cijfers, dus daarover moeten we maar niet in discussie gaan. Want dat wordt een zooi.

Verder ben ik natuurlijk benieuwd naar
Je bas
Je muziek
Etc

Wat je niet kunt heb je namelijk al verteld. Maar wat je wel kunt ben je erg stil over.
Laat maar horen. Music Spears louder than words. Of zo.

Vriendelijke groet, Gus

Jeffrey Bassist
24 februari 2014, 21:46
Haha, gus ook ik heb het met cijfers.
Ik zelf heb deze gear :rockon:
Bass:
Harley Benton B-550

Amps:
Ibanez Soundwave 35
Harley Benton CB-110X

Wil zelf wat overdrive en wah wah pedalen.
En ben nu aan het sparen voor een Cort bass.

ik speel van alles wat.
metal, pop, rock, nederpop enz enz.
Ik zit zo ver bekend in een metal band.
Die nog bezig is met het opstarten.
zo was het het beetje haha.
p.s ik kan geen nederlands meer door MSN taal:soinnocent:

Rozemarijn
25 februari 2014, 02:42
Van harte welkom! Ik hoop dat je je weer gauw thuis zult voelen. En spelling..zolang we weten wat je bedoeld kan een foutje hier en daar mij niets schelen. Het is een gitaarforum leek mij, geen spellingsforum. Maak je niet al te druk daarom. Ik las dat je ook pdd nos hebt en je verontschuldigd bij voorbaat als je je anders gedraagt. Dat vind ik dapper en eerlijk van je. Ik zal proberen rekening te houden ermee. Maar ik verontschuldig me ook vast ff...op wonderbaarlijke wijze bots ik nogal eens met mensen die iets autistisch hebben. Dat komt niet door onbegrip ofzo, want ik begrijp goed waarom je zo reageert etc. Meer met t feit dat ik nogal chaotisch en wispelturig ben en een gevoelsmens. Mocht ik iets doen wat je niet prettig vind, bij voorbaat sorry! Het is niet mij bedoeling je te kwetsen oid!

Affijn welkom terug!

Nejra
25 februari 2014, 07:54
Welkom terug. Veel plezier hier!

nico1990
26 februari 2014, 16:36
Jeffrey, zoals ik het bekijk kunnen sommige "stoornissen" in de muziek juist een gave zijn. Geen verontschuldiging voor nodig lijkt mij.
Ik heb zelf ook het een en ander: PDD-Nos, ADD, bipolair en een aantal psychoses gehad. Het maakt mij juist heel creatief, ik heb bijvoorbeeld echt periodes dat ik in 2 weken 20 nummers schrijf. Tekst en muziek. Ik geloof er echt in dat dit in je voordeel kan werken en dat blijkt ook uit wat je zelf zegt. Je bent 18 en professioneel bassist.

Pepe
26 februari 2014, 17:19
Ik heb geen stoornis, alle spelfouten en beledigingen zijn weloverwogen :D Maar welkom.

Tabula Rasa
26 februari 2014, 17:20
Welkom. De helft hier is knetter gek, dus hoe raar je ook doet, hier is iedereen normaal (het begrip "normaal" is hier gewoon ruim).

Tabula Rasa
26 februari 2014, 17:21
Ik heb geen stoornis,

Je hangt hier al meer dan 10 jaar rond, dus er moet iets niet helemaal kloppen. Je bent minimaal een heel klein beetje "loco in je boventoko".

nico1990
26 februari 2014, 17:38
je speelt graag metal Jeffrey, dan is een beetje mentale distortion misschien ook wel handig toch? ;) (ik speel zelf ook hoofdzakelijk metal)

Pepe
26 februari 2014, 17:46
Je hangt hier al meer dan 10 jaar rond, dus er moet iets niet helemaal kloppen. Je bent minimaal een heel klein beetje "loco in je boventoko".

Ik zit hier voor de lekkere wijven. Dat verklaart gelijk de 10 jaar.

Jeffrey Bassist
26 februari 2014, 18:59
Dankje alleenmaal :)
Dit houd de moed er in.
En wat grappig om nog iemand met pdd aan te treven haha ;)