PDA

View Full Version : Verpatsen: ja/nee en zo ja hoe ?



Mitch
3 juli 2003, 23:26
Help me out guys !
Ik zit er over te denken om mijn ouwe trouwe Epi LP Custom te verkopen (kleine 10 jaar oud, betere Epi tijdperk :D ).
Punt is: naast nieuwe tuners zitten er Seymour Duncans in, die via push/pulls te splitten zijn, maar de oude pick-ups (brak) heb ik nog.
Nou zit ik te dubben: in zijn geheel verkopen of demonteren en de SD's los verkopen ?
Vraag me af wat financieel interessanter is, aangezien ik de tweedehands Epi's vaak voor niet al te veel weg zie gaan, terwijl losse humbuckers redelijk goed verkocht worden.

Wilson
3 juli 2003, 23:28
ik zou alles los verkopen

Ic3gl0vE
3 juli 2003, 23:42
wat voor sd's zijn het?

Mitch
3 juli 2003, 23:48
Jazz en custom. Clean en scheuren dus :)

iam
3 juli 2003, 23:52
hoeveel vraag je voor de epi seymour?

Ic3gl0vE
3 juli 2003, 23:52
ok.. het is nu bijna 12 uur.. en dus ben ik moe en dus kan ik niets met zekerheid zeggen, maar misschien heb ik wel interesse in je pu's... mijn randy rhoads wil stiekem nieuwe.

Mitch
4 juli 2003, 17:55
Haha ! Dit was bepaald niet bedoeld als spam-bericht, maar als we zó gaan beginnen.....

Nee, serieus, ik heb nog geen idee wat ik er voor moet vragen, maar ik zal er zeker nog op terug komen.
Als er nog mensen met ideeën/richtprijzen zijn, ik hou me aanbevolen !

Mitch
5 juli 2003, 15:54
Nou, ik heb 'm maar effe in zijn geheel op marktplaats gezet zonder vraagprijs. Ik zie wel of ik wat serieuze berichten krijg.... zo nee sloop ik 'm na de vakantie alsnog en gooi dan de losse componenten op de markt :)

wietse
5 juli 2003, 16:15
niet slopen dat is zonde de gitaar ziet er goed uit .
en een beetje geduld hebben sommige mensen zijn veel te haastig om hun handel kwijt te raken even laten sudderen voor het beste resultaat.
dus niet bij het eerste de beste bod dat redelijk is verkopen effe wachten mischien gaat er wel weer iemand overheen.

Mitch
6 juli 2003, 11:28
Ik heb geduld genoeg hoor, ik zit niet in geldnood :)
Maar ik probeer het inderdaad maar zonder te slopen, want hij ziet er toch een stuk beter uit dan met die 'gouden' kapjes van de stock-hb's, om van de sound nog maar te zwijgen 8-)
Ik heb het geprobeerd op marktplaats, maar ondanks mijn vraag "bieden via mail" heeft er één op de site geboden. Ongetwijfeld boven de 200E, want ik kan 'm al niet meer bekijken -> verwijderd door marktplaats :oops:
Dan maar op Gitaarmarkt. Ik word die 6E van Marktplaats een beetje beu

wietse
6 juli 2003, 12:27
je kan hem ook op 2ehands zetten daar is het volgens mij wel helemaal gratis , die site is hard op weg net zo groot te worden als marktplaats.

Mitch
6 juli 2003, 12:47
Drie keer raden wat ik net gedaan heb :D
Het enige nadeel van 2ehands is dat er zo crisis veel handelaren hun rommel op gooien, waardoor je ad binnen no time achteraan staat.
Zo lang mensen de zoekfunctie gebruiken geen probleem natuurlijk, maar als je een beetje in the picture wil blijven moet je wel vaak je ad verversen.
Ik hoop er maar het beste van...

De Teng
6 juli 2003, 13:02
Mensen die serieus op zoek zijn doen toch wel via een zoekfunctie hun best. Komt vast goed... gewoon wachten totdat je een goede prijs ervoor hebt. En zo laten is het beste... als je zegt dat het een goede epi is mét vette elementen, dan komen ze heus wel.

gerrekat
6 juli 2003, 13:14
Die Epi krijg je geen toppriojs meer voor, maar losse elementen brengen hier erg veel op, soms zelfs dicht bij de nieuwprijs HAHAHHA, ik heb wel eens een partij in de US gekocht en hier met dikke winst verkocht.

Echt mensen neigen hier absurde prijzen te betalen voor goede PU's!

Ik zou dus alles los verkopen!

Ik zou zeggen 300-400 voor de epi met stock PU's en de duncans moeten wel 60 per stuk op kunnen brengen!

Mitch
6 juli 2003, 13:23
Qua totaalprijs zat ik dus niet raar te denken, thanks !

sash
6 juli 2003, 13:39
400 voor de Epi zou ik zeker vragen, als ie er nog goed uit ziet. Kosten 550 nieuw toch? 2e hands mex strats zie je ook vaak voor rond de 350 gaan, terwijl dat de nieuwprijs is in duitsland.