PDA

View Full Version : ltd met 3 versterkers en een bult galm



HarmS
22 februari 2014, 13:24
ik ben benieuwd wat jullie vinden van mijn telefoon opname van gister avond:

http://www.youtube.com/watch?v=yzbPNHnCqT0

paulusdeBKB
22 februari 2014, 14:24
Meestal volg ik mijn eigen advies: 'Als je niets aardigs weet te zeggen, zeg dan niets.' Vandaag maak ik een uitzondering, ongetwijfeld vanwege mijn stekelige humeur op dit moment.

Je post een drone van bijna 13 minuten, met een zeer matige opnamekwaliteit. Waarom zouden we hier naar moeten luisteren en wat wil je van ons horen? Je vroeg om een mening, hier de mijne: veuls te lang en niet goed genoeg opgenomen.

Duhsjaak
22 februari 2014, 16:10
Nou, dan heb je gewoon mazzel, want met mijn humeur is het helemaal ok!
Mijn neefje geeft aanstaande dinsdag de strijd met zijn trouwe metgezel Parkinson op, dus ik voel me top.

Ik ben een pur sang liedjesman, en hou dus vooral van dingen met een kop en een staart. Toch zijn er genoeg stukken hier gepost die niet aan die criteria voldoen. Abstracte sfeerstukken die ik keer op keer bleef beluisteren.

Ik ga geen namen noemen, maar er staan hier voldoende van die dingen op 'Sounds'.

Het grote verschil is, dat die TS's een verhaal vertelden.
Je bent als musicus geen geluiden poeper, maar verhalen verteller. Pak mijn aandacht en neem me mee door die story.
Helaas ben je daarin (in mijn ogen/oren) niet geslaagd. Paulus is op het gebied van opname kwaliteit wat fundamentalistischer dan ik. Dat aspect boeit mij minder. Blijft over dat ik het niet interessant genoeg vind voor 12 minuten.

Vriendelijke groet, Gus

Pepe
22 februari 2014, 16:29
Als je een titel hebt die iets zegt over de gebruikte spullen dan verwacht je een review. In het kader van beter zicht kan ik de Legno II van harte aanbevelen.

http://www.lampenlicht.nl/media/catalog/product/cache/1/image/300x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/8/9/89747-1/Tafellamp-Legno-II-wit-met-kap.jpg

HarmS
23 februari 2014, 14:29
is inderdaad geen studio kwaliteit, wat ook niet verwacht mag worden van een filmpje gemaakt met de telefoon alleen. en nee het is ook geen compleet liedje. het is meer een schets, ik hou me liever bezig met het spelen en het aan kloten met geluiden die ik uit mn oude zooi kan halen dan het daadwerkelijk opnemen hiervan. en goed, de belichting valt ook wat voor te zeggen, het is gewoon niet de bedoeling geweest om het een fijn en licht stukje van te maken