PDA

View Full Version : Graag waarde bepaling Ibanez SZ720FM



zoldergitarist
22 februari 2014, 13:22
Wie kan mij vertellen hoe duur de Ibanez SZ720FM destijds was. Ik kan er eentje voor 375 euro kopen, maar is dat een redelijke prijs of is het te veel?

motorhan
22 februari 2014, 14:18
Op de 1e plaats gaat het erom wat jij er van vind en voor over hebt. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe is de staat van de gitaar zijn er veel, weinig of geen gebruikerssporen.

Hoe speelt ie is ie nog origineel etc. met wat meer informatie krijg je een beter advies denk ik

Veel succes
Han

Shifty
22 februari 2014, 14:28
Ik zag 'm staan, mooie gitaar! Ik heb een zwak voor dit model. Veel gitaar voor 't geld. Als ik er ca 375 euro incl. koffer voor zou betalen, dan zou ik tevreden zijn.

Lager modellen (SZ320 / SZ520) gaan volgens mij ergens weg tussen de 250 en 350 euro.

Succes!

Ps. Ik zie dat je uit Groningen komt. Mocht 'ie niet bevallen... ;) :P

bat
22 februari 2014, 15:31
Op de 1e plaats gaat het erom wat jij er van vind en voor over hebt. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe is de staat van de gitaar zijn er veel, weinig of geen gebruikerssporen.

Hoe speelt ie is ie nog origineel etc. met wat meer informatie krijg je een beter advies denk ik
Ik denk dat de topicstarter precies de juiste vraag stelt: hoe veel kostte deze nieuw? Dan kan hij eenvoudig op basis van de door jou genoemde zaken bepalen wat de gitaar nu voor hem waard is.

De SZ520 zat volgens mij inderdaad onderin de 300 euro, vermoed dat de 720 rond de 500 zal hebben gezeten. Maar veel zag je ze volgens mij ook niet, vooral die 320/520.

zoldergitarist
23 februari 2014, 11:50
Bedankt allemaal, ik heb hem gekocht !! blij blij..