PDA

View Full Version : Waarom krijg ik een Splinternieuwe RG2550EX niet verkocht?



Josdevos
3 juli 2003, 23:10
Ik vraag nu 695 incl. gigbag? Ze is in perfekte staat. Te veel misschien?

iam
3 juli 2003, 23:17
amai jos
wat een spam ala nocki ;) :razz:

Josdevos
3 juli 2003, 23:18
I know. Maar wil ze absoluut kwijt.

Anders Destium
3 juli 2003, 23:33
Ik begrijp er ook niets van, maar ben voor deze prijs natuurlijk wel geïnteresseerd :wink:

Josdevos
3 juli 2003, 23:36
Ha ja? Dan kunnen we msch iets regelen?

Anders Destium
3 juli 2003, 23:49
Ik moet even kijken wat ik thuis nog heb liggen aan gitaar en/of gear en/of geld... Ik begrijp niet waarom je zo'n bloedbijl weg zou doen, maar jam, ik moet een amp hebben (geen gitaar). Ik heb hier nu onderhand al 8 Ibanezzen staan/liggen. Heb je misschien interesse in een gedeeltelijke ruil of gaat het écht om het geld :wink:

Josdevos
3 juli 2003, 23:51
Wat heb je? zou er wel graag nog iets aan over houden. Dus liever iets goedkoper als mijn RG.
Heb al een JS1000 en nu ook die 61 RI, voor mij is ze een beetje overbodig.

7th heaven
4 juli 2003, 00:29
omdat je waarschijnlijk niet de enigste bent die zijn gitaar wil verkopen en waarschinlijk toch te duur bent en iedereen zijn vakantie geld al heeft uit gegeven aan andere dingen

Josdevos
4 juli 2003, 01:48
Hmmmz...

Maiden Michiel
4 juli 2003, 12:27
GODVER!!!!

Waarom altijd dit soort shit als ik geen geld heb?
Een 2550 HEERST!

ieme
4 juli 2003, 12:36
omdat je waarschijnlijk niet de enigste bent die zijn gitaar wil verkopen en waarschinlijk toch te duur bent en iedereen zijn vakantie geld al heeft uit gegeven aan andere dingen

Idd, aan een Gibson les paul custom bijvoorbeeld!
WUHAHAHAHA

Harry
4 juli 2003, 13:57
ibanez trekt natuurlijk wel een bepaald publiek, en een van beiden moet net geld hebben om die gitaar te kunnen kopen.

En is het wel zo goedkoop? Anders moet het toch lopen? Heb je Ebay al geprobeerd?

Jay Cal
4 juli 2003, 14:10
Dude,

Stop the spam.

alhambra
4 juli 2003, 20:04
Hmmmmmmm maar je hebt natuurlijk nog geen Gothic explorer en ik wel (helaas) RUILEN ???????? (misschien) :-D

Pegasus
4 juli 2003, 20:15
Het probleem is dat je helemaal in België woont, anders had ik de gitaar zeker van je willen overnemen.

Lex
4 juli 2003, 21:06
Ik WIL em hebben !!
voor 650 euro is hij verkocht 8-)

btw waarom heb je hem gekocht als je hem toch weg wil?

gerrekat
4 juli 2003, 21:55
Hmmmmmmm maar je hebt natuurlijk nog geen Gothic explorer en ik wel (helaas) RUILEN ???????? (misschien) :-D

Explorers herschen alle Ibanezzen van deze wereld eruit!
:-D

Anders Destium
4 juli 2003, 22:22
Hmmmmmmm maar je hebt natuurlijk nog geen Gothic explorer en ik wel (helaas) RUILEN ???????? (misschien) :-D

Explorers herschen alle Ibanezzen van deze wereld eruit!
:-D

Dream on... :razz: :D

Extreme shapes nay, Superstrats all the way :lol

alhambra
4 juli 2003, 22:55
Hmmmmmmm maar je hebt natuurlijk nog geen Gothic explorer en ik wel (helaas) RUILEN ???????? (misschien) :-D

Explorers herschen alle Ibanezzen van deze wereld eruit!
:-D

Dream on... :razz: :D

Extreme shapes nay, Superstrats all the way :lol

Nee Gerrekat heb wel gelijk hij vergeet er alleen bij te zeggen dat je eruit ziet als een hele foute pooier met zo'n lelijk ding in je klauwen.

Mijn god wat wil ik graag van dat ding af, ik werd al niet echt geaccepteerd in de buurt maar nu helemaal niet.

Anders Destium
4 juli 2003, 22:58
Ik zou dat laatste als argument zien om hem JUIST te houden Alhambra :D

alhambra
4 juli 2003, 23:20
Ik zou dat laatste als argument zien om hem JUIST te houden Alhambra :D

Hmmmm Delft toch Anders, nu ben ik een tijd geleden is in zomaar een wijk in Delft geweest en ik moet zeggen daar zou ik ook niet geaccepteerd willen worden.

Sjesus je zal maar naast zo'n gedateerde foute bandana-drager wonen :-D :-D

Anders Destium
4 juli 2003, 23:44
Delft is 68% sociale woningbouw, als er geen studenten zouden wonen.... :D

Ic3gl0vE
5 juli 2003, 00:42
Sjesus je zal maar naast zo'n gedateerde foute bandana-drager wonen :-D :-D


HAHAHAHAHHAHAHAHA

SiNiSTRaL
5 juli 2003, 00:46
Ik zou dat laatste als argument zien om hem JUIST te houden Alhambra :D

Hmmmm Delft toch Anders, nu ben ik een tijd geleden is in zomaar een wijk in Delft geweest en ik moet zeggen daar zou ik ook niet geaccepteerd willen worden.

Sjesus je zal maar naast zo'n gedateerde foute bandana-drager wonen :-D :-D

ah, dus jullie proberen de spanning er nog een beetje in te houden door het een LAT relatie te houden, of durven jullie gewoon niet uit de kast te komen?