PDA

View Full Version : "Theatre of Magic" Demo/Schets uit 2012



zoldergitarist
21 februari 2014, 18:24
Djiezus, was even aan het graven in/op mijn harde schijf en vond nog een paar "schetsen"(2012 alweer), tenminste zo noem ik dat altijd, (word er vaak om uitgelachen, maar ja ha ha) een verzameling van ideetjes om later uit te werken tot een muziekstukkie. Ik heb er verder niets aan gedaan dus het is gewoon een ruw voorbeeld van hoe ik altijd mijn muziek maak.
https://soundcloud.com/doedens/barry-doedens-rough-demo-2012

Ernest01
21 februari 2014, 18:53
Mooi nummer. Prachtig die stuwende bas !
Mooie afwisseling van gitaar-sound ook. Strak en melodieus.
Je bent dus de zolder aan het opruimen, lijkt het.... 2012.....

zoldergitarist
23 februari 2014, 07:50
Mooi nummer. Prachtig die stuwende bas !
Mooie afwisseling van gitaar-sound ook. Strak en melodieus.
Je bent dus de zolder aan het opruimen, lijkt het.... 2012.....

Bedankt ! al zie ik het nog niet echt als een nummer ha ha.
Nou ja opruiming, ik zocht eigenlijk wat anders om af te maken maar kwam onderweg nog van allerlei andere dingen tegen.

Cageman
23 februari 2014, 11:34
Dít is de zoldergitarist die ik gewend ben! Of was eigenlijk. :(
Lekkere diversiteit aan belachelijke dynamische riffs en plotselinge strakke grooves die om m'n oren vliegen.
Ik realiseer me wel ineens dat ik zelf misschien wel deels verantwoordelijk ben voor het aannemen van een "serieuzere" stijl. Hmmm..

Verder mijn complimenten dat je wat mij betreft inmiddels gerechtigd bent om je muziek op te delen in "era's". Daarmee komen wel gelijk fans van het type "het oudere werk, dat is pas goed!". Zoals ik nu dus. Zoldergitarist in zijn "Theatre of Magic en Fly On My Nose era", toen de commercie hem nog geen meester was! Dat is pas hét!

Loeters,

Merijn

zoldergitarist
23 februari 2014, 14:56
Dít is de zoldergitarist die ik gewend ben! Of was eigenlijk. :(
Lekkere diversiteit aan belachelijke dynamische riffs en plotselinge strakke grooves die om m'n oren vliegen.
Ik realiseer me wel ineens dat ik zelf misschien wel deels verantwoordelijk ben voor het aannemen van een "serieuzere" stijl. Hmmm..

Verder mijn complimenten dat je wat mij betreft inmiddels gerechtigd bent om je muziek op te delen in "era's". Daarmee komen wel gelijk fans van het type "het oudere werk, dat is pas goed!". Zoals ik nu dus. Zoldergitarist in zijn "Theatre of Magic en Fly On My Nose era", toen de commercie hem nog geen meester was! Dat is pas hét!

Loeters,

Merijn

Hey Merijn,
Bedankt je hebt gelijk, ik luisterde laatst nog eens naar die stukkies en dacht, "best wel gay music".
Ben alweer flink bezig stukkies in elkaar aan het timmeren maar wel afgewisseld met wat vocals want dat vind ik toch wel leuk, of jij moet eens iets in willen zingen?

Cageman
23 februari 2014, 23:49
Ben alweer flink bezig stukkies in elkaar aan het timmeren maar wel afgewisseld met wat vocals want dat vind ik toch wel leuk, of jij moet eens iets in willen zingen?

Nice! Ben benieuwd. :)

Overigens wil ik je ook zeker niet ontmoedigen stukjes met vocals te maken. Zijn ook gewoon goed en eentje met het gitaargeweld van de solostukken i.c.m. zanglijn zou helemaal vet zijn. Synthese xD.

Over dat inzingen hmm... Ik ben niet echt een zanger natuurlijk hè. Een beetje over muziek heen schreeuwen, prima! Maar of het jouw muziek dan ten goede komt.. :p Is overigens geen onwil. Meer een disclaimer. ;)

Duhsjaak
24 februari 2014, 10:10
Maar wel weer een duidelijk voorbeeld van hoe anderen vaak anders tegen jou liedjes aankijkt dan jij zelf. Je hebt dit ooit afgedaan als schets, onaf, niet je beste werk. En een deel van je publiek roept dan spontaan dat dit weer de Z is die men dacht te kennen.

(Je publiek) Niet alleen buiten (out there) is zo fickle als de pest. Lachen hoor.
Vriendelijke groet, Gus