PDA

View Full Version : De goedkopere Dean gitaren...mening en ervaring graag



ijzerbroot1
3 juli 2003, 23:01
Okee, ik heb een zwak voor dat soort gitaren.....die Deans voor rond de 300 euro, is dat wat? Ik ga binnenkort ff langs feedback om erop te raggen, maar ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn, en dan heb ik het over MLX en de V CBK.

ijzerbroot1
3 juli 2003, 23:37
Ow...niemand heeft zo'n ding? Dat geeft te denken... :razz:

Ic3gl0vE
3 juli 2003, 23:39
kom op zeg, je vraagt het al na een HALF uur!
gewoon wachten tot Gerrekat weer wakker is

ijzerbroot1
3 juli 2003, 23:42
ow ja..zorrie! no offence gerrekat!

Swan
3 juli 2003, 23:46
Barret had zo'n ding..........was er niet echt over te spreken (om het zacht uit te drukken)

Barret Wallace
4 juli 2003, 11:27
:-D :-D :-D

Hmm ik had zon koreaanse Dean ml phantom Xt

op een dag gingen we met de band seasons in the abyss jammen

maargoed whammy bar nodig bij de solo
ik pull men whammy bar en er schoten drie snaren los :o :o :cool: :lol:

ijzerbroot1
4 juli 2003, 12:19
Mmm....da's lekker. Maar afgezien daarvan, speelt het goed of is het niks?
Tis natuurlijk maar rond de 300 euro maar gvd wel bijna 700 gulden. Mag je toch wel wat voor verwachten toch?

gerrekat
4 juli 2003, 12:23
uzxhwxvghxdjk hksdh,qw

gerrekat
4 juli 2003, 12:24
Tja ze zijn wel heel erg goedkoop die X series, zijn prima, maar echt in het segment van bijv. de BC RICH boronze series of de hele goedkope Jacksons!

Als je een stappie hoger gaat het je de 79 series die zijn echt super! die hebben ook een set neck enzo, flame maple veneer top, mahonie body en neck SUPER!

Ik heb ook een ML Phantom XT gehad, IMO bleef die floyd het beste gestemd van alle goedkope knock offs die ik gehad heb!

Ik hou alleen niet erg van tremolo's in het algemeen, die ML pantom XT had trouwen hele vette stock elementen echt niet normaal, de meeste in die prijsklasse klinken bout maar die "blade" style elementen (beetje Bill Lawrence achig) klonken echt mega vet.

maar je je koopt natuurlijk geen topkwaliteit, maar dat geld voor ale gitaren in dat prijssegment!

Ik zou voor de 79's gaan die zien er mega goed uit en zijn een hele upgrade van de X series!

ijzerbroot1
6 juli 2003, 01:26
Nou, ben bij Feedback geweest.....denk toch die phantom xt....die anderen voelden ietwat crappy aan. Ook nog even die ibanez dtx geprobeerd, maar volgens mij zitten daar schijt elementen in, klinkt nie best. Wel een fijne hals, dat wel.
Ik ga nog ff doorsparen en denken.....want er stond ook een gothic explorer van epiphone...kwijl....

gerrekat
6 juli 2003, 11:13
Neem dan een DEAN 79 die zijn veel beter dan een Epiphone!

Zou ik zowiezo doen want die hele goedkope gitaren hebben allemaal geschriefde halzen en een gezette hals is toch veel lekkerder!

ijzerbroot1
6 juli 2003, 11:46
Ben je soms aandeelhouder bij Dean?? Wat een allesverpletterend enthousiasme zeg....almost scary. Maar bedankt voor de raad en ik kom nog wel eens bij je terug denk ik.

ijzerbroot1
6 juli 2003, 11:51
mama woar is mien pils??.....sjeezzz.....hilarisch!!

Swan
6 juli 2003, 11:52
:-D :-D :-D

Hmm ik had zon koreaanse Dean ml phantom Xt

op een dag gingen we met de band seasons in the abyss jammen

maargoed whammy bar nodig bij de solo
ik pull men whammy bar en er schoten drie snaren los :o :o :cool: :lol:



haha dat gebeurde altijd met dat ding :D