PDA

View Full Version : Marshalletjes



soundforge
20 februari 2014, 22:40
Hoi luitjes,

Vraag, Momenteel speel ik altijd nog over men 2 frontmanntjes 25 watt, in stereo,

Plan,B, is, dat ik er nog 2 Marshalletjes bv (cfx) of MG30fx er bij wil hebben van wege de andere "sound"
en de relative lage prijs (misschien omdat ze niet meer gemaakt worden.
Mar ik las ook best wel wat negative ervaringen over die laatste, wie kan dit uit de doeken doen?
Wat is er bv niet goed aan deze combootjes?

De Mustang 3, heb ik ook gehad, maar dat is mijn ding helemaal niet, vind hem klinken als een holle olievat, ondanks al die poespas wat dr allemaal op zit, heb ik niks mee.

Okay, ik hoor het wel.

Groetjes!!!!!!!

big dooley
20 februari 2014, 23:02
als je typisch marshall wil hebben en je hebt een beetje budget, zou ik voor iets serieuzer spulletje gaan,
bijvoorbeeld een (gebruikt) JCM2000 DSL401 combootje...

Terminus
21 februari 2014, 12:00
De Marshall MG serie biedt je het geluid van een goedkope oefenversterker met de looks van een goedkope Marshall. Ik ben geen fan van de Frontman serie maar een MG gaat geen upgrade bieden.

Speeddemon
22 februari 2014, 18:01
De Marshall MG serie biedt je het geluid van een goedkope oefenversterker met de looks van een goedkope Marshall. Ik ben geen fan van de Frontman serie maar een MG gaat geen upgrade bieden.
+1!

@soundforge: welke sound (artiesten?) zoek je? De 'Marshall sound' is nogal veelomvattend. Wil je ook per se 1 of 2 combo's? Misschien is zo'n SL-5 (Slash combo) iets voor je? 2 kanaals, 5W en 1W schakelbaar, goeie Marshall sound, wel buizen.

muziekschuur
22 februari 2014, 18:07
Marshall DSL40c?

Punisher79
12 maart 2014, 22:39
Spammerdespam

Misery Signals
13 maart 2014, 16:39
http://thumbs.dreamstime.com/z/de-verkoper-van-de-popcorn-26202117.jpg

MS

Brum
13 maart 2014, 19:00
Moet niet gekker worden... Ze verkopen hier zelfs al popcorn...:chicken:

Misery Signals
13 maart 2014, 23:11
Moet het stereo telkens? Want ik denk dat je beter één versterker uit een iets andere klasse kan kopen dan vier van die extreme budget bakjes die zo gemaakt zijn dat je er eender welk merk op kan plakken: Marshall, Fender, H&K, Kustom,...
Lekker klinkende combo, bv een H&K Tubemeister?

MS