PDA

View Full Version : voorstellen.



nickr2
20 februari 2014, 21:04
hallo,

Mijn naam is Nick ben 19 jaar oud en beginnend gitaar speler.

begonnen met akoestische gitaar maand of 7 geleden, nu sinds een maand begonnen met elektrisch te spelen.

gitaren:
akoestisch

Sigma guitar Dr-35

elektrische

fender stratocaster american special (HSS),
fender mustang 2 v2

mijn muziek smaak is gevarieerd, country, rock, blues. ik speel gitaar door het mezelf aan te leren. veel lezen luisteren, tabs gebruiken en hoop hier nog wat dingen op te steken.

Harry
21 februari 2014, 11:03
hoi Nick, welkom. Succes met het verder aanleren van het edele bespelen der snaren!

Duhsjaak
21 februari 2014, 18:44
Ha, nu mag ik ook. Eerlijk gezegd was het wachten gewoon op Harry.
Dat zegt je misschien niet zoveel, maar zo'n forum is natuurlijk gewoon een dorp. En daar gelden regels over wat je wel of niet mag doen.

Zo mag je gewoon naar Zuidbroek op 8 maart om ons allemaal te ontmoeten op de Noorder Gitaardag 2014. Mag, zijn we niet kinderachtig in.

En het lijkt me heel leuk je daar in de armen te sluiten. Want iemand die al een half jaar speelt en toch al drie gitaren heeft, mag zonder gelul een een grote belofte genoemd worden.

Je ziet: gitaardag, belofte, mag allemaal.
Wat niet mag is reageren op iemand die zich hier voorstelt, vóór dat Harry zijn zegje heeft gedaan.

Dus: Hartelijk welkom en veel plezier met gitaren en de andere geneugten des levens.
Vriendelijke groet, en tot de 8e!!!
Gus

wietse
21 februari 2014, 19:47
Zo mag je gewoon naar Zuidbroek op 8 maart om ons allemaal te ontmoeten op de Noorder Gitaardag 2014.

allemaal? kolere dan wordt het er wel erg druk , ik ben er wel dat is zeker (standhouder) maar allemaal is wat overdreven.

Duhsjaak
22 februari 2014, 11:06
Nou, ok dan. Allemaal als in: iedereen die een portemonnee bij zich heeft???
Ach let's face it, het zijn musici. De meesten hebben op het moment suprême toch weer een reden om af te zeggen of (nog waarschijnlijker) niet te komen.

Ik maak mij er niet zo'n zorgen over!
Virndelijke groet, Gus

nickr2
22 februari 2014, 20:01
Ik zal mij aan de regels houden! Niet reageren voor harry dit gedaan heeft. ;)
En het zijn maar twee gitaren de fender mustang 2 v2 is mijn versterker.
Wie weet ooit eens naar de gitaardag maar dit jaar gaat het niet worden.

Mvg, Nick