PDA

View Full Version : nieuwe ouwe knar



MikeD
16 februari 2014, 10:00
Goed een dag (of meer), zal me ff voorstellen. thans 54 jaar oud; speelde sinds 1972, in 1985 wegens werk en het uitwaaieren van m'n maten over de wijde wereld gestopt. sinds enige maanden de oude spullen uit het stof gehaald en wat zooi erbij gekocht. Ben dus nog wel wat stroef in de vingers maar the missus zegt dat het tempo nog altijd wel 'strak' is. Muziekstijlen: '80's rock (that figures) met wat voorkeuren voor niet al te pretentieus werk (.. zoek maar even op Slade..) alsmede AC/DC, Scorpions, Michael Schenker Group, Accept, Krokus (dat kennen jullie vast niet) en bewondering voor Rush, maar als het moet doe ik ook mee met een Rolling Stones of Status Quo cover. Primair gitaar maar maak ook uitstapjes naar de Basgitaar. Ik kon niet al mijn gear kwijt in het profiel by the way. Heb ik zo idioot veel (als ik de diverse fora lees dan heeft de gemiddelde muzikant tegenwoordig zo'n beetje een opslagbox vol aan gear) of is de beschikbare ruimte gewoon beperkt?

Ik zoek dus wat 'herintredende' ouwe knarren in de buurt van Amsterdam/Haarlemmermeer om wat mee te oefenen; nu zit ik in het idioom van 'ik wou dat ik twe hondjes was dan kon ik samen spelen...'

Grtz

MikeD

Rizz
16 februari 2014, 10:05
Welkom Mike!

Hoeveelheid gear, ach ja, hoe erg is je compensatiedrang? :D (ik heb ook meer gitaren dan m'n sig aankan):sssh:

En je leeftijd valt mee, er lopen hier oudere knarren rond..

Veel plezier hier! :ok:

MikeD
16 februari 2014, 10:10
Thanks Rizz.. compensatiedrang???? zo heb ik het nog nooit bekeken You may have a point there.