PDA

View Full Version : Kast opgeruimd



Han S
12 februari 2014, 00:09
Ik was de boel aan het opruimen en vond een stuk of wat pedaaltjes, een Ibanez compressorpedaaltje die ik zeker 25 jaar niet meer had gezien, maar ik weet dat hij ooit hardstikke goed werkte. Dan vond ik een Coron phaser pedaaltje en een EH noise gate pedaaltje.

Ik weet niet of het nog werkt, maar daar ben ik zo achter. Is dit spul nog interessant of is het gewoon geen fluit meer waard? Wie weet dat?

coolchick
12 februari 2014, 00:12
nee, is helemaal niks waard :D

geef maar aan mij

Han S
12 februari 2014, 00:43
Die zag ik al aankomen, maar daar trappen wij niet in. :D

Mitch
12 februari 2014, 09:06
Dat moet iets preciezer, Han ;) Typenummers, of een fotootje.

Dirk_Hendrik
12 februari 2014, 09:08
Dat moet iets preciezer, Han ;) Typenummers, of een fotootje.
Wat Mitch zegt Han.

Als ik in recording post dat ik nou een oud reel to reel 24 sporen bandrecordertje heb staan zou je hetzelfde vragen ;)

Han S
12 februari 2014, 10:07
Heren, ik zal een paar photographs maken, nummers staan er niet op.

arjanb01
12 februari 2014, 10:56
Voor een kratje bier wil ik ze wel overnemen van je, Han :crazyhappy:
Of een goeie whiskey ?

Han S
12 februari 2014, 11:42
Heb ik net gisteren bier gehaald, Palm deze keer.

Ukeloeder
12 februari 2014, 15:21
Voor dat Coron pedaaltje heb je denk ik een liefhebber in HaroldA.
Vedder wedikutniet.

Han S
12 februari 2014, 16:34
529

Fotootje gemaken.

muziekschuur
12 februari 2014, 16:37
Die Phaser en compressor..... 70 euro p/st? Die EH 35? Schat ik... Er zijn van Coron en Ibanez zat jeongeluitjes die hun "serie" compleet willen maken...

Han S
12 februari 2014, 16:58
Ik vond ook nog een wha pedaal, zo'n Jimi Hendix geval. Heb ik ooit eens gekocht omdat ik een maand met een metalband moest opnemen en die wilden graag dat ik zo'n ding had. Dat is geloof ik maar één keer gebruikt en naar de kast verhuisd.

HaroldA
12 februari 2014, 19:44
Die Phaser en compressor..... 70 euro p/st? Die EH 35? Schat ik... Er zijn van Coron en Ibanez zat jeongeluitjes die hun "serie" compleet willen maken...

De Phaser 55 is wel het meest verkochte pedaal van de serie...

Mitch
12 februari 2014, 21:09
Ik denk dat als je het op Marktplaats zet, je de Coron voor ronde de 50E kwijt kan, iets meer als er liefhebbers zijn. Maar afgezien van de lokale forumhype zijn die er niet zoveel. De Ibanez kun je denk ik voor rond de 80E kwijt, maar misschien beter op ebay (Duitsland...). Is goed en oud, maar niet bepaald zeldzaam. Die Silencer van EH is oud, maar geen idee hoe zeldzaam hij is. Het is niet de eerste die ik tegenkom of zo en hij is gemod. Dat wordt een beetje wat de gek ervoor geeft.

Han S
12 februari 2014, 21:45
Hij is niet gemod hoor, zit alleen een stukkie lettertape op en er is wat op geschreven met een stift en dat verdwijnt als sneeuw in de Sahara met remvloeistof en dan is ie weer helemaal origineel.

Ik zal morgen eens gaan spitten want ik heb nog veel meer zooi.