PDA

View Full Version : Afdingen bij huigens



JanPieter
3 juli 2003, 16:29
Wie weet of Huigens in Hengelo wat van de prijs afhaalt bij tweede hands gitaren. Ik vind ze namelijk best duur daar. Zou ik bijvoorbeeld op een prijs van 700 euro een 100 euro eraf kunnen praten? Bijvoorbeeld omdat een certificaat mist bij de gitaar? :roll:

Ic3gl0vE
3 juli 2003, 16:35
nooit een gitaar bij huigens kopen man. Ze hebben echt geen service daar! Ik kwam er met de mededeling dat ik een goede nieuwe versterker zocht voor bepaald genre en bepaalde prijs blablabla... zegt die verkoper heel arrogant: ja hallo, we verkopen hier natuurlijk alleen goede spullen, test alles maar uit. En hij loopt gewoon weer weg! zo help je een klant toch niet....
Met uitzondering van die kerel op de toetsen/recording afdeling vind ik ze echt niet aardig daar.
Als je naar een goede zaak in de buurt wilt (tenminste.. ligt stavenisse in de buurt van hengelo? ik heb er nog nooit van gehoord...) moet je eens naar the american guitarstore in enschede gaan. Vriendelijk, deskundig personeel en ik heb er alleen nog maar goede deals gekregen (ik heb er 3 gitaren gekocht). Als je echt voor lage prijzen gaat moet je eens naar Musik Produktiv in Ibbenburen (Duitsland). Is niet ver rijden, MEGAGROOT en de prijzen zijn met veel dingen ècht laag.

Negative K3 fan
3 juli 2003, 16:55
jer kunt er waarschijnlijkw elw at vanaf praten, maar ik zou echt neit naar huigens gaan (net wat 1c3gleuf zei) het is een scheit winkel op gitaargebied. Ga liever naar TAGS (enschede)!

Maiden Michiel
3 juli 2003, 18:52
Niet dat ze bij TAGS allemaal zo tof zijn maar goed

ieme
3 juli 2003, 19:33
Maar in wierden zit guitarcenter, daar heb ik mn vox gekocht zwaar relaxte lui zeg!

Ic3gl0vE
3 juli 2003, 19:52
Guitar center is ook zeker een fijne zaak. Alleen is het aanbod helaas wat minder.

ieme
3 juli 2003, 19:54
bij guitarcenter staat nog een mooie Gibson SG te koop :-D haha ja das die van mij is geweest!

cortjakje
3 juli 2003, 22:01
Ik vind Huigens ook arrogant ik had namelijk een afspraak gemaakt om mijn gitaar af te laten stellen op zaterdagmorgen,kom ik daar begint die man te mopperen dat ik op zaterdagmorgen kom. :

JanPieter
3 juli 2003, 22:35
Ok bedankt allemaal voor de reacties. Misschien, dan toch maar even ergens anders kijken. :lp: Rock On!

Ic3gl0vE
3 juli 2003, 23:44
waar ligt stavenisse nou?

7th heaven
4 juli 2003, 00:34
tuurlijk je kan op tweede hands dingen altijd afdingen, vraag gewoon om een kortingen denk aan zo'n 10 procenten en probeer nog een hoes of koffer erbij te bietsen zo zou ik hed doen maar noem het geen afdingen want dat doe je op de markt in Praag maar onderhandellen dat komt komt wat profi er over jij begrijp?

bert k
4 juli 2003, 00:44
waar ligt stavenisse nou?
In Zeeland :o Verder weg kan niet; dan lig je in zee...

Ic3gl0vE
4 juli 2003, 14:34
uhhh... what the hell moet iemand uit ZEELAND nou bij huigens?

JanPieter
4 juli 2003, 16:20
Even wat opheldering over stavenisse. Dat is mijn geboorte plaats. Ik zit nu op kamers in Ede, waar eigenlijk altijd ben. Vorige week was ik bij iemand, die vlak bij hengelo woont en toen ben ik daar gaan kijken. Ik zag een Gibson staan voor 695, maar na wat navraag bleek het certificaat er niet bij te zitten. OP zich niet zo een grote ramp, vandaar dat ik dacht misschien wat van de prijs afhalen. Ach ja, mijn geduld is al een 5 maanden oud en ik heb nog steeds geen nieuwe gitaar, dus ik zoek wel weer verder.
Bert k waar woon jij dan, want bijna niemand waar staevnisse ligt?

Ic3gl0vE
4 juli 2003, 16:25
aaaaaah op die fiets :)

JanPieter
4 juli 2003, 16:27
nou dat duurt me te lang hoor :-D

Braindead
4 juli 2003, 21:24
Mensen, ik vind toch dat Huigens hier nogal errug wordt afgekraakt. Kijk dat sommige mensen erop geilen dat er binnen 5 seconde een verkoper in je nek loopt te hijgen, okay. Ik dus niet. Laat er toch zaken zijn waarbij je zelf een gitaar uit mag zoeken. En Huigens is niet bijzonder duur. Daar zijn genoeg andere zaken voor.
Dank u voor u aandacht. :cool:

Ic3gl0vE
4 juli 2003, 21:27
ik hoef ook niet meteen een verkoper in m'n nek... maar als ik om hulp VRAAG mag ik toch op zich wel verwachten dat ik ook hulp krijg?

en die gast met die bril en die snor wil al helemaal geen klanten in z'n winkel.... wat een zuurpruim zeg.

Braindead
4 juli 2003, 22:39
ik hoef ook niet meteen een verkoper in m'n nek... maar als ik om hulp VRAAG mag ik toch op zich wel verwachten dat ik ook hulp krijg?

Haha ja daar heb je helemaal gelijk in.
Je moet gewoon weten dat ze bij Huigens een soort van Huigens humor hebben die niet iedereen even goed begrijpt.

en die gast met die bril en die snor wil al helemaal geen klanten in z'n winkel.... wat een zuurpruim zeg.

Ja, die gast ken ik verder ook niet zo, Rene(toetsen) is in ieder geval een aardige gast.

En nee, ik werk niet bij Huigens :-D haha
Ik vind gewoon dat ze hier wel erg afgekraakt worden en dat hier op het forum TAGS helemaal de lucht in wordt geprezen.
Vind ik trouwens ook wel een goede zaak, (wel wat duur). Ik heb eigenlijk niet zoveel slechte ervaringen in muziekzaken.
Je moet gewoon wel vantevoren weten wat je wilt. Wat moet zo'n verkoper ook anders met je. De een wil een gitaar met floyd rose, de ander gaat Jazz spelen, weer een ander wil een telecaster......etc.etc.

Negative K3 fan
4 juli 2003, 22:43
Achja, huigens is ook neit echt slecht, ze zeggen er niks van als je gewoon binnenkomt gitaren van de muren trekt en in die hokjes gaat spelen, bij tags moet je dat vragen... Maar dat vind ik op izch niet heel erg belangrijk, maar toch wel een pluspunt want het kan erger.

jorrit
5 juli 2003, 11:34
k ben een paar keer bij huigens geweest en ik heb mn eerste gitaar daar gekocht. nooit ergens een probleem mee gehad. owke je moet naar die mensen toe gaan om iets te vragen.....maar je mag alles proberen etc.
k heb regelmatig korting gekregen of gratis plectrums terwijl ik niets kocht.! dat vind ik toch wel netjes.......

Ic3gl0vE
5 juli 2003, 19:01
niets kopen en toch korting krijgen? korting op niets dus... nou daar kun je trots op zijn! :o

jorrit
5 juli 2003, 23:20
duh....korting....of terwijl ik niets kocht gratis plectrums....