PDA

View Full Version : Hello!



Benjamin Jast
8 februari 2014, 18:37
Hello iedereen!

Ik ben Benjamin, 26 jaar en woonachtig te Tongeren. Sinds kort heb ik de kriebels om gitaar te leren spelen. Ik speel al piano maar om die ergens naartoe mee te nemen is nogal moeilijk. Ik ben een echte muziekfanaat en het wordt tijd dat ik er een beetje mijn leven van maak. Genoeg te lang rond zitten treuzelen. Ik weet dat het makkelijker lijkt dan het is maar voor mij zelf heb ik genoeg tijd zitten verspelen en is het tijd dat ik eens ga doen wat ik echt graag doe! :)

Harry
10 februari 2014, 09:46
mooie woorden Benjamin! Welkom, misschien kan deze club je helpen met wat dan ook. Succes!

Duhsjaak
10 februari 2014, 21:37
Ah...... De broer van Lames Jast? Flauw hė? Ja, eigenlijk moet ik me schamen.
Maar (hier komt een smoes natuurlijk, maar hij is nog waar ook), ik heb ooit in afwachting van de baan die ik graag wilde hebben stereo meubels gedemonstreerd. Dat waren een soort meubels of brede kasten, waarin twee speakers zaten plus een radio en platenspeler. En die platenspeler werd natuurlijk gedemonstreerd met James Last LP's. Mijn voorstel de eerste single van Creedence Clearwater revival of zo? Kon ik gewoon vergeten. Ik heb nog twee LP's van James bewaard.

Maar afijn, ingaan op de vraag wat het is dat ik graag doe, durf ik na dit intro niet meer aan. Laten we het er maar op houden dat wij het daar wel over eens zullen worden.

Hartelijk welkom dus en have gun!!!
Vriendelijke groet, Gus