Inloggen

View Full Version : Metal Church en Toxik (!!!) )+E.S.I., 27 april in Dynamo, Eindhoven



Speeddemon
5 februari 2014, 22:45
:rockon::rockon::rockon:
één van de bands die verantwoordelijk is voor m'n nickname...


Toxik is zo ontzettend cult voor de meesten, maar oh zo gaaf. Samen met Agent Steel m'n favo speed/thrash band. En Mike Sanders en John Cyriis waren ook wel aan elkaar gewaagd qua gillende-keukenmeid gehalte. :soinnocent:

Maar 2 albums uitgebracht, waarvan de 2e (Think This) zo niet nog technischer en progressiever was, maar World Circus is duidelijk m'n favo.

http://www.youtube.com/watch?v=_dUbTxm7Y-w


http://www.youtube.com/watch?v=R1kQQPav6BA

En als Metal Church (met de geweldige nieuwe zanger, die glorietijden doet herleven) zich focust op hun 1e 2 albums, is 't feest compleet. :crazyhappy::cheerup::rockon:

Jasper.
5 februari 2014, 22:55
Zit hier ook heel erg sterk over te twijfelen. Toxik is ook 1 van mijn favoriete speed/thrash bands. Kan ook niet wachten op het nieuwe album. Alleen een behoorlijk eindje weg voor mij.

speedmusic
6 februari 2014, 11:26
Denk wel dat ik er beland, vroeger speelde ze nog wel eens in de buurt. Heb ze volgens mij naast dynamo ook in Komplex in Heerhugowaard zien spelen.


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Thiez
6 februari 2014, 11:56
Ik zit ook heel erg te twijfelen om te gaan. Heel erg gaaf, maar zit momenteel midden in de verbouwing van mijn huis. Dus even kijken of ik tijd en geld heb hiervoor ;)

Speeddemon
6 februari 2014, 13:43
Ik zit ook heel erg te twijfelen om te gaan. Heel erg gaaf, maar zit momenteel midden in de verbouwing van mijn huis. Dus even kijken of ik tijd en geld heb hiervoor ;)
Kom nou maar gewoon; drinken we samen veul bier, headbangen en haal ik je alsnog over in m'n bandje te komen spelen. :soinnocent::ok::cooler:

En geld? Dan maar geen Geberit en maar Plieger; zo 70 euro bespaard.;)

Thiez
6 februari 2014, 15:17
Kom nou maar gewoon; drinken we samen veul bier, headbangen en haal ik je alsnog over in m'n bandje te komen spelen. :soinnocent::ok::cooler:

En geld? Dan maar geen Geberit en maar Plieger; zo 70 euro bespaard.;)

Nog steeds zoekende ja? Zijn er nou echt geen rock/metal gitaristen te vinden in tilburg? is dat nou de stad van de metal maniacs? :P

mattihafler
6 februari 2014, 21:52
Heart Attack!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk