PDA

View Full Version : All Star Gary Moore Tribute Live.



TimoSomers
3 februari 2014, 20:58
Hoi Iedereen!

Afgelopen weekend 2 Gary Moore tributes gedaan.
Hierbij een paar filmpjes en de soundboard opname van de laatste gig (een compilatie).
Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden!


Reach For The Sky
http://www.youtube.com/watch?v=LSaK9NtRz-A
Empty Rooms

http://www.youtube.com/watch?v=4qvm9ZsKyEQ (Met op het laatst een halve toon gezakte E snaar, pfoe ;P)
Op hun kanaal zijn nog wat filmpjes te vinden.

Audio compilatie: https://soundcloud.com/timosomers/remember-gary-moore

Martin_
3 februari 2014, 22:25
Helaas krijg ik deze melding op soundcloud
Sorry! We can't find that track.
Verdere reacties laat ik graag aan anderen over.

pasqual
3 februari 2014, 22:33
Je gaat lekker los op die eindsolo van Empty Rooms. Die ontstemde E snaar heb je mooi opgevangen. Ik weet zeker dat 95% van de aanwezigen het een rotzorg zal zijn geweest! Die andere 5% waren jullie;)
Trouwens een te gekke gitaar die Aristides...

TimoSomers
3 februari 2014, 23:06
Ohh de opname staat op private, morgenvroeg ff openbaar maken.

Thanks pasqual!
Ja die E was ff een snelcursus doorbenden haha, wel weer een uitdaging.

TimoSomers
4 februari 2014, 11:26
Hij is openbaar!

Harald
4 februari 2014, 11:28
Is klote idd, zo'n snaar die slipt. En dan alles benden zonder dat het opvalt. Snel bijstemmen is ook altijd link. Komt beter in de buurt, maar perfect zelden.

Weet niet waarom maar moest aan Jack Black denken ineens, zou je alleen je haar moeten verven en een baard moeten laten staan.

Lekker gespeeld, alleen de zang is nog 'work in progress' Hoewel dat voor het oude solowerk van Gary Moore dan wel weer aardig authentiek is. Hij werd in de pinkpop recensie in het Limburgs Dagblad toen beschreven als een gillend speenvarken. Dit is iig al beter :)

arjanb01
4 februari 2014, 11:37
Lekker gespeeld inderdaad, alleen hoor je werk van Gary Moore altijd uit te voeren met een LP 58er of 59er (RI) dan ben je pas echt de man ! Terwijl er een LP achter je staat tijdens dat optreden :crazyhappy:d
En wat zie ik ??? Wordt die kop van die LP gebruikt als kapstok ??? Kan nie jongens !
Verder hele lekkere muziek natuurlijk.

benwave
4 februari 2014, 16:26
Klinkt lekker Timo, net dat zingen ,.... ik weet het niet
Ja ik weet het wel gewoon mee stoppen

Je bent wel een vent geworden zeg..

Harald
4 februari 2014, 16:58
Vergat nog, zie twee stacks staan. Gebruik je de Kemper alleen internationaal?

TimoSomers
5 februari 2014, 08:36
Thanks iedereen!

Dit was de eerste keer dat ik live zong (en speelde tegelijk). Ik heb intussen redelijk wat ervaring in de studio (en dat klinkt ook best heel goed) maar live dus helemaal geen ervaring. Was voor mij heel leerzaam! Dit was de 2e avond achter elkaar met asociaal veel rookmachines aan mijn kant, dus stem was sowieso niet optimaal :p.

@Arjan: Ik vind die Aristides stiekem beter klinken :$.

@Harald: Ik gebruik de Kemper vooral met Delain (internationaal en nationaal) en voor opnames. Voor m'n eigen dingen prefereer ik nog steeds gewoon een dikke stereo stack. Heb laatst wel een clinic gedaan met de kemper in m'n recto's poweramp, was erg vet! En ik wil live nog een splitter ervoor leggen zodat ik het clean van de Kemper kan gebruiken en de distortion van m'n echte amps.

gitaarmike
13 februari 2014, 20:40
Badass hoor