PDA

View Full Version : Strictly LIMBURG



sammick
19 januari 2002, 18:24
Als alle limburgers zich nu eens in 1 forum zouden verzamelen ?

Dan weet je tenminste dat je met medemuzikanten uit de buurt hebt.

Dus reacties voor alles wat met muziek van doen heeft.

sammick
19 januari 2002, 18:28
Ik ben trouwens een 21 jarige gitarist met 5 a 6 jaar gitaarervaring uit roermond die mensen tussen de regio's ROERMOND en SiTTARD zoekt.

Gewoon om ervaring uit te wisselen over het beginnen van je eigen band.

er zijn 2 gitaristen en een drummer alleen zijn ze nog niet samen geweest.

sammick
19 januari 2002, 18:31
EN DiT IS EFFE EEN VRAAG:

Als ik de papieren van rage against the machine voor mijn neus heb dan kom ik verschillende effecten tegen.

Bijvoorbeeld in 'killing in the name of' wordt er gebruik gemaakt van een whammy pedal.

Mijn vraag is nu: Als ik me zo'n whammy pedal in de guitarshop koop, krijg ik dan hetzelfe geluid met mijn gitaar, pedal en versterker ?

kimberleyh
22 januari 2002, 17:31
ik ben dus ook een limburger, en zoek ook mensen voor in een punk/rockbandje!!
Maarjaaa.....
Woon in heerlen

sammick
23 januari 2002, 20:24
Ja kimberley, als ik een auto had, dan zou ik zo naar heerlen komen.

Wat speel je trouwens ? Akkoestisch ? Elektrisch en welke stijl ?

mzzl Erwin

al stone
30 januari 2002, 16:56
uuuh ja als je een whammy koopt en die zet je tussen je distortion en je gitaar dan krijg je dat geluidje. Ben zelf wel gecharmeerd van Morello's effectenstal. Mijn pedalenbordje lijkt ook wel op die van hem:

Whammy-Wah-Overdr-Dist-Eq-Flanger-Chorus

Volgens mij gebruikt hij zelf de scheurstand van een jcm 900 (footswitch) en heeft ie geen chorus.
Keertje gelezen in een artikel in de guitar ofzo...

Zoeken trouwens nog een gitarist, repeteren in Meijel, nie zo ver van Rumunj

philbee
30 januari 2002, 18:56
hee limburgers, evenzo van deze kant, mestreech.
ben al voorzien, bovendien in een ander genre als jullie, zie mijn site. Veel suc6

Rory
30 januari 2002, 20:17
zoek in Limburg ook mensen om een Rory Gallagher-achtige blues-rock band...
Ben zelf gitarist....of zo..

sammick
30 januari 2002, 20:19
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sammick op 2002-01-31 15:52 ]</font>

sammick
30 januari 2002, 20:21
rory galagher

das toch van die slide muziek toch.
Gaat mij wat te ver.

Toch maar liever MUSE of RAGE

Kimberleyha
8 februari 2002, 16:15
ow moest ff mijn gebruikersnaam veranderen wist mijn wachtwoord nie meer maar ik ben dus Kimberley...duh zie je aan mijn naam
Maar speel akoukoustische en elektrische gitaar..

dr.dre
9 februari 2002, 08:45
edwin heb je de tabs nog gevonden van LA COMPARSA enige tijd geleden lied je weten dat je ze ergens in de kast had liggen
ik zou er graag een copy van willen

bij voorbaat dank

dr.dre
9 februari 2002, 08:48
edwin heb je de tabs van LA COMPARSA al gevonden/ik zou er graag een copy van willen

bij voorbaat dank

henell@wanadoo.nl

sammick
11 februari 2002, 01:09
Yoooow mister dre, ik kom net thuis van een goeie carnaval. Ik was het helemaal vergeten, morgen zal ik even voor je gaan zoeken !

Erwin (en niet eDwin!!!) whehehe

mzzltvv

sammick
11 februari 2002, 01:14
EINDELIJK !!!!!

Dinsdag de 12de gaat de eerste repetitie van start.
Welliswaar zonder bassist maar een grote oefenruimte is gevonden.

Op de carnaval !!!!!!!!

PS. Waar is die GOEIE VRIJSTAANDE BASSIST wat ons gaat aanvullen ???

Triple-Dan
18 februari 2002, 14:18
Op 2002-01-19 17:24, schreef sammick:
Als alle limburgers zich nu eens in 1 forum zouden verzamelen ?

Dan weet je tenminste dat je met medemuzikanten uit de buurt hebt.

Dus reacties voor alles wat met muziek van doen heeft.



Hoi,
Ik kom uit omgeving Venlo en speel in de gitaar ind e volgende band Triple 7......http://www.triple7.nl

Grtz,

sammick
20 februari 2002, 17:03
toffe band hoor !!!

Alleen wil ik er zelf ene hebben.

Het enige wat ontbreekt is die SUPERVETTE BASSIST !!!!

Triple-Dan
22 februari 2002, 11:17
Zoeken zoeken zoeken......meer kan ik je niet aanraden :wink:
En vragen ...stap gewoon op mensen af en vraag ze ernaar......helpt !!!!
Wij hebben meer dan een jaar nodig gehad om de juiste bassist te vinden......hebben in die tijd +- 7 bassisten versleten.....gewoon door blijven zoeken en zeker niet opgeven komt het allemaal wel goed :wink:

philbee
19 maart 2002, 20:55
Op 2002-01-30 19:17, schreef Rory:
zoek in Limburg ook mensen om een Rory Gallagher-achtige blues-rock band...
Ben zelf gitarist....of zo..


Ga op zondagmiddag eens naar cafe The Duke in de Koestraat in Maastricht daar kom je op de sessies zat andere muzikanten tegen die misschien wel zin hebben.

guitarnetwork
15 april 2002, 16:36
Ik ben een solo/slag gitarist(alweer...)en woonend in Heerlen...ben op zoek naar band..maakt niet uit wat voor band

guitarnetwork
15 april 2002, 16:37
gitarist from Heerlen zoekt band
email:aslr@wishmail.net

jackson tom
9 mei 2002, 14:03
hoi hoi, ik denk, ik sluit me ook maar eens bij het limburgse forumpje aan...
ik ben 17 jarige gitarist uit kerkrade... speel in een deathmetal band... (invloeden at the gates, inflames etc)
check ->!! http://www.muziekforum.tk ook alleen voor limburg!!!!

groetjes

jackson tom
9 mei 2002, 14:03
hoi hoi, ik denk, ik sluit me ook maar eens bij het limburgse forumpje aan...
ik ben 17 jarige gitarist uit kerkrade... speel in een deathmetal band... (invloeden at the gates, inflames etc)
check ->!! http://www.muziekforum.tk ook alleen voor limburg!!!!

groetjes

jackson tom
9 mei 2002, 14:04
hoi hoi, ik denk, ik sluit me ook maar eens bij het limburgse forumpje aan...
ik ben 17 jarige gitarist uit kerkrade... speel in een deathmetal band... (invloeden at the gates, inflames etc)
check ->!! http://www.muziekforum.tk ook alleen voor limburg!!!!

groetjes

emielow
10 mei 2002, 20:28
tom morello gebruikt een octaver, die hij bedient met een expressie pedaal. die solo's slaat hij telkens gwoon 1 snaar aan, die hij vervolgens met zn octaaf pedaaltje bewerkt :wink:

space-ace
27 juli 2002, 19:16
kissfans gezocht!!!!
kissfanaat uit belgisch limburg zoekt kissfans om mee te jammen of een coverband te beginnen, ik speel zelf gitaar

Sjaak
27 juli 2002, 20:18
Sammick woon je nu in Roermond of in Echt of ga je daar ergens naar school?? Ik kom zelf uit Brach.

BLOK182
28 juli 2002, 16:52
Woehaa hier weer een Limbo. Ik woon dus in Blerick en onze band oefent in Grubbenvorst.
Binnenkort komt er een website.

sambora
28 juli 2002, 22:49
En nóg een Limbo hier. Ik kom uit omgeving van Roermond en ik studeer (en zit op kamers) in Maastricht. Ik ben nog op zoek naar een band in 1 van die 2 plaatsen, invloeden: Guns 'n Roses, Peppers, Kane enz.

Groetjes,
Sambora

Custom
17 augustus 2002, 23:11
ja hier ook nog een limbo 15 jaar zit in dezelfde band als die BLOK182 dude. Site nog steeds niet af dusseh dat wordt nog even wachten. mail me als je voorproefje wilt hebben. r.chu@planet.nl

Custom
17 augustus 2002, 23:12
Oh ja nog iets. Onze band is nog niet compleet missen nog een gemotiveerde bassist die van punk/rock, rock houdt. Omgeving Venlo

Grtz

BLOK182
18 augustus 2002, 13:29
Ja bassisten uit omgeving Venlo kunnen ons mailen op iron_arjan@hotmail.com / r.chu@planet.nl

sammick
17 oktober 2002, 22:01
Teeering wat een tijd geleeje, allremaal berichten die ik nog nooit gelezen had.

Leuk mensen, leuk.

Deze is ff voor sjaak.

Ik kom van origine uit roosteren, maar ik woon nu tijdelijk in Roemonf EN IK BEN OP ZOEK NAAR EEN HUURWONING/KAMER IN SUSTEREN OF ECHT !!!

Zo... 't is maar ff dat jullie het weten.

sammick
17 oktober 2002, 22:09
En wat er nog meer verandert is !

Ondertussen is er al een band. Een echte naam hebben we nog niet maar momenteel repeteren we onder de naam Age of H.E.

We bestaan uit drummer, bassist en gitarist (ik).
Alleen hebben we de juiste zanger nog niet gevonden want ik zing en het is af en toe niet om aan te horen.
Ook is er nog een tweede gitarist maar die is er maar af en toe bij avnwege z'n salsaband in sittard.

Kortom de bende is bijna compleet.

The Age of H.E. was born


Groeten aan iedereen die dit forum bezoekt

sammick
20 oktober 2002, 21:21
De zanger voldeet jammer genoeg niet helemaal aan de verwachtingen.

Dus bj deze:

Zanger of zangeres gezocht met een flinke longinhoud.

Repetities in susteren. Liefst in de buurt

Ceebee
3 november 2002, 15:48
Hoi!!!

Ik woon dus in de buurt van Maastricht en ben ook dringend op zoek naar n (rock)band.
k kan redelijk zingen en ben bezig met mezelf gitaar te leren spelen!!

Groetjes,
Caroline

N/a
15 november 2002, 12:01
Hi,

Punk/Rockband zoekt leadgitarist(e)!
Wij repeteren in Sittard (op vrijdagavond).

Zijn een beginnende band bestaande uit een zangeres, bassist, drummer en gitarist. Leeftijd tussen de 19 en 28, ervaring tussen de 1 en 5 jaar.

We spelen nummers van o.a. Anouk, krezip, Bob Marley, Nirvana, Bush, U2, Heideroosjes, K's-choice ed.

Als je interesse hebt of je wilt meer info, mail dan FF!

sammick
25 december 2002, 16:31
Op 2002-10-17 21:01, schreef sammick:
Teeering wat een tijd geleeje, allremaal berichten die ik nog nooit gelezen had.

Leuk mensen, leuk.

Deze is ff voor sjaak.

Ik kom van origine uit roosteren, maar ik woon nu tijdelijk in Roemonf EN IK BEN OP ZOEK NAAR EEN HUURWONING/KAMER IN SUSTEREN OF ECHT !!!

Zo... 't is maar ff dat jullie het weten.


heb hem gevonden ! susteren is is

Shredhead
26 december 2002, 10:58
Op 2002-02-20 16:03, schreef sammick:
toffe band hoor !!!

Alleen wil ik er zelf ene hebben.

Het enige wat ontbreekt is die SUPERVETTE BASSIST !!!!


Ik speel dus ook in Triple 7 :smile:
Die bassist van ons weegt een dikke 90 kilo, is dat vet genoeg? Hij komt uit Nieuwstadt, bij Sittard :razz:

Wouter J
27 december 2002, 03:25
Hier meld een Bas gitarist zich aan om een bluesband aan te vullen en tevens speel ik ook normaal gitaar en zoek mensen inde omgeving van Sittard om een band in die stijl te starten.

Ik ben Bassist geweest bij Format brain maar die band ligt zo stil als een trein op een normale dag bij de NS.

Dus Ik zoek een groepje gezellige mensen om wat herrie mee te maken en om veel optredens mee te doen.

sash
27 december 2002, 13:39
ARGH waarom zitten al die bluesbassisten in limburg :sad:

Gretsch6120
1 januari 2003, 19:48
Haha dan zal je hier wel blij mee zijn.
Ik ben 20 en woon in omgeving Roermond (Roggel) Ik speel al 12 jaar gitaar en zoek een blues - Rock 'n' Roll band. Dus als iemand nog een sologitarist nodig heeft....

maarten
12 januari 2003, 01:34
en nog een limbo.
Ik ben gitarist nearly 19 jaar, en zoek een goede en ambitieuzeen vooral SERIEUZE band in de stijl van Machine Head/In Flames en weet ik veel.

Ik speel meer dan 7 jaar, incl. les,
ben in bezit van degelijk gear en binnenkort auto (wel zo handig allemaal).

Ik repeteer momenteel in Sittar(fenix) maar noordelijker dan Sittard is te ver voor mij.
BTW ik zoek nu een GOEDE band instead of de band waar ik nu in speel.

Heb je wat te bieden? neem ff contact met me op!!
maarten mulders 06 44362613
chieffie@planet.nl

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maarten op 2003-01-12 00:36 ]</font>

sammick
12 januari 2003, 17:18
eej maarten

hier nog iemand die achter de fenix speelt.

Welke dag repeteer je, wij zitten op de vrijdagavond

gr e

maarten
12 januari 2003, 20:00
eej sammick,

wij spelen op de zondag avond, van half zes tot half negen.
ik vind de ruimte echt te gek!! zeker voor dat geld.. als ik nu nog maar een goeie band had... :grin:

ik zit btw in Dotzero...

en jij??

renier
13 januari 2003, 15:11
hellow,

ben een gitarist (jahoor, 'tis er weer 1...)
uit maastricht opzoek naar een band. laat even wat weten als je interesse hebt..
stijl: rock / pop / punk / funk.

emai: renier.hahn@home.nl

sammick
14 januari 2003, 22:05
eej, speel in the age of HE en not apllicable (NA)

de laatste is echter het hoofdproject dat op zaterdagavond in sittard repetetetersd

gr e

Guinness
28 januari 2003, 13:56
Limbo's kijk eens hier:


http://www.gitaarforum.nl/phpBB/viewtopic.php?topic=11157&amp;forum=7&amp;0

if19mt
28 februari 2003, 00:56
Hey allemaal. Ik ben 19, kom uit venlo en speel nu zo`n kleine drie jaar gitaar. Goed genoeg in elk geval voor begeleiding. Stijl: Muse, Oasis, Goo Goo Dolls, Lifehouse.

Ik doe tevens een beetje aan zang, maar dat wil nog niet echt lukken :wink:

Mocht iemand interesse hebben om een keer wat samen te jammen of een beetje iets band-achtigs uit te proberen, mail even: if19mt@hotmail.com

Gagh
6 maart 2003, 00:49
oi, ik ben 18 jaar oud en speel sinds twee jaar gitaar. Beschouw mezelf dus nog altijd als een beginnend gitarist..

Hou vooral van rock (verassend he :smile:)..

Zoek naar mensen (andere beginnend gitaristen?) waarmee ik ervaringen kan delen en misschien wel wat van kan leren..hoop dat het wederzijds kan zijn :smile:

je kunt me mailen naar
gaghalive@hotmail.com
(ook te vinden op msn btw)

grtjes

Paul

general.failure
10 maart 2003, 12:22
Ook ikke ben Limbo. Links- en handig hobbygitarist.
Vette jaren 70 (hard)rock en andere stevige nummers, als ze maar niet te ingewikkeld zijn.
We hebben een bij elkaar geraapt zootje entousiastelingen KADAVERT gedoopt, en we maken wekelijks een hoop lol

Als er een limbo-forum komt, wil ik best wel voor wat byte-vulling zorgen.

ageofhe
10 maart 2003, 17:07
sjeeeeeees

DIT IS TOCH EEN LIMBO FORUM !??!??!

:razz:

AGE OF H.E. en N.A. RULUH !!!!!

ageofhe
14 maart 2003, 18:50
Weet niet toevallig iemand een chat voor gitarist uit nederland/limburg ?

maarten
26 maart 2003, 12:46
ik zoek dus nog altijd een rock/metal band omgeving zuid limburg

speel zelf 7 jaar en kijk maar op vorige pagina voor meer details

mail: chieffie@planet.nl

tenkjoe

metalguitar
26 maart 2003, 19:34
zijn er in limburg ook nog bassisten of zangers voor een gemotiveerde metal band?

thijs2003
27 april 2003, 16:07
hallo

mijn naam is Thijs van Dalen, kom uit maastricht ben 20 jaar en speel alweer bijna 10 jaar gitaar. Ik ben, samen met een super drummer, op zoek naar een bassist en tekstschrijver zanger om samen stevige rock mee te gaan maken. De drummer en ik spelen samen alweer 5 jaar in een rock n roll bandje (COPYCAT) dus aan podium ervaring geen gebrek.

Lijkt dit je wat? mail dan even en misschien kunnen we samen iets beginnen

bassopotmus
27 april 2003, 18:00
Op 2002-11-03 14:48, schreef Ceebee:
Hoi!!!

Ik woon dus in de buurt van Maastricht en ben ook dringend op zoek naar n (rock)band.
k kan redelijk zingen en ben bezig met mezelf gitaar te leren spelen!!

Groetjes,
Caroline


Mensen noteer toch je email in je profiel!!!
Hey ceebee, we willen wel wat beiggen in Heerlen, mail eens? four_string_funkateer@hotmail.com

Ohzoso
29 april 2003, 12:25
Op 2002-12-27 02:25, schreef Wouter J:
Hier meld een Bas gitarist zich aan om een bluesband aan te vullen en tevens speel ik ook normaal gitaar en zoek mensen inde omgeving van Sittard om een band in die stijl te starten.

Ik ben Bassist geweest bij Format brain maar die band ligt zo stil als een trein op een normale dag bij de NS.

Dus Ik zoek een groepje gezellige mensen om wat herrie mee te maken en om veel optredens mee te doen.

heej WouterJ, mijn bassist heeft niks meer van zich laten horen.Waarschijnlijk het land uitgezet.Ben je nog beschikbaar voor een powertrio? Onze hoofdmoot:Hendrix, Gallagher, Led Zep. Repeteren 8er de fenix

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ohzoso op 2003-04-29 11:30 ]</font>

Limmelie
7 september 2003, 16:42
Zijn der hier geen mensjes die in de buurt van heerlen wonen en uhm die een punkrock(anti-flag..enz) of in de stijl van Riot grrrl (bikini Kill enz..)bandje willen beginnen!!??
Ik(15) speel gitaar...duss mail anders ff...
limmelie@hotmail.com

chris-fender-warhammer
7 september 2003, 18:36
ik kan natuurlijk niet achterblijven he :-D
ik woon in born,en ga in sitaard naar school(trevianum).
'k speel nu z'n 1jaar en 9 maanden(maar dat kan ook iets langer zijn).
veel blues soms rock,en ook (heel) soms wel es wat country achtig iets :-?
ik zoek ook nog mensen voor band?inelkgeval voor samen te spelen.wel ong.moet wel ong.evenlang les gehad hebben als ik,(tussen 1 en 2 jaar)

mazzzl

grtz:chris
ps: c_ariaans@hotmail.com

chris-fender-warhammer
7 september 2003, 18:36
het is trouwens sittard niet sitaard zoals ik heb getypt :oops:

crowdsurfer
7 september 2003, 22:34
hey,

ik zit ook op t trevianum, ben op zoek naar een bandje en speel ook 2 jaar gitaar. Ohja, ik woon in Susteren. Ik speel vanallerlei stijlen maar geen country-iets :-D

crowdsurfer

chris-fender-warhammer
8 september 2003, 08:29
cool,in welke klas zit je?
ik h2h. :)

crowdsurfer
8 september 2003, 16:24
ik in g5a :-D Ken je niet toevallig een bassist en een drummer?

chris-fender-warhammer
8 september 2003, 16:59
nee,maar daar ben ik ook al een heletijd aan het denken,kunnen we een bandje beginnen :-D

crowdsurfer
8 september 2003, 17:18
jep, we moete dus nog bassist, drummer en oefenruimte :D en eventueel iemand die kan zingen, maar t kan ook gewoon instrumentaal

chris-fender-warhammer
8 september 2003, 17:28
kan je het muzieklokaal van school niet gebruiken als oefenruimte?ik meen dat dat kan.weet niet zeker. :roll:

crowdsurfer
8 september 2003, 18:08
ik heb dat ook een keer gehoord, dat zou wel fijn zijn

Chroxy
9 september 2003, 17:14
ik ben 15 jaar.. en speel nu net 1 jaar elec. gitaar.. ik heb gitaarles en luister vooral naar rock..

ik zit in een band en we zoeken nog artiesten (en dan vooral een bassist/drummer).. we zijn allemaal 15 en kennen elkaar al en spelen allemaal pas net een instrument, dus verwacht niet het beste wat je ooit gehoort hebt..

btw.. we wonen omgeving valkenburg/maastricht..

chris-fender-warhammer
9 september 2003, 17:38
ja eigenlijk wel ja, maar echt waar hey,heb je die "gitaren" van school gezien.pf daar kan ej pijl en boog mee schieten,wat een shit gitaren zijn dat.

willem1940
10 september 2003, 15:28
Ik ken in Limburg 1 muzikanten-trefpunt met "open podium" (en verscheidene instrumenten beschikbaar):
Café-chantant "Classic", Cauberg 22, Valkenburg (Lb, NLD)
Dat ligt tegenover de parkeer-opgang van kerkhof en aquarium-grot.

Open:
vrijdag en zaterdag na 20:30u, zondag na 14:30u en sluit ca. 20:00u, SOMS op vrijdag een geboekt optreden, dan entree tot nog toe EUR 5.- en meestal wel weer open podium daarna startend ca: 0:00u.
GESLOTEN op officiële feestdagen en met Carnaval.

Tijdens open podium wordt door waardin Anita (professional, zang en gitaar, specialiteit Franse chansons, oude Duitse schlagers en enige Amerikaanse semi-jazz evergreens) de hand gehouden aan een hoog wisseltempo: iedere gegadigde 2-3 nummers en dan WISSELEN, wellicht iets later weer een "beurt".

Alle muziekstijlen o.k, ook rock-'n-roll doch geen keihard drumwerk. Meestal 1-3 geroutineerde pianisten aanwezig. Zangversterker-installatie met 2 microfoons, 2 Spaanse gitaren (nylon-snaren, plectrum VERBODEN) gekoppeld en 1 semi-acoustische met stalen snaren plus 1 electrische basgitaar plus drumstel paraat.
Eigen instrument meebrengen mag.

Ik zou graag méér "trefpunten" weten, als die er nog zijn in de streek; weet iemand er?

edisagod
24 september 2003, 18:49
En ja hoor... nog een gitarist uit Maastricht hierzo:)

Ik speel nu iets meer dan 5 jaar gitaar, en ik ben 18 jaar. Vrij fanatiek aangelegd en zing ook erg veel:)

Ik ben op het moment niet echt op zoek naar een band. Maar tis altijd geweldig om samen te spelen of wat te jammen:)
De stijlen die ik speel maakt niet zoveel uit, vanalles wat...pop..rock..ballads.. enz enz..

Iemand interesse?
edisagod@wherefreaksgo.com

gr, Jimmy

sammick
28 september 2003, 15:48
ben ik un tijdje niet meer op me eige forum geweest

wat een verhalen :lol: :lol: :lol:

eej crowdsurfer ben je nu al door aant breken ???
hoest nog in susteren...ghehe

ik zit ondertussen weer in roermond....helemaal bandloos

ik kan het niet meer aan.....wil weer in een bandje spelen !!!!!!!!!!!

DRUMMER EN BASSIST !!!! LAAT JE HOREN !!!!!!!

SonjaWillems
1 augustus 2008, 18:16
Hey beste limbo's,

Ik ben Sonja (22) en heb 3 jaar zangles gehad en vervolgens een jaar in een coverband gezongen en dat vond ik super!
Helaas is onze band uit elkaar gevallen.

Ik zou graag weer willen zingen in een bandje, het liefst in de omgeving van maastricht/heerlen/sittard.
Ik woon zelf in maastricht.

Als jullie iemand zoeken of toevallig een bandje weten die een zangeres zoekt, dan hou ik me aanbevolen. :)

Groetjes, Sonja (sonja_willems@hotmail.com)