PDA

View Full Version : Daft Punk-Get Lucky (Guitar cover)



zoldergitarist
1 februari 2014, 09:46
Ik hou niet echt van coveren maar vond dit wel een lekker nummertje om te doen. Wat ik raar vind is dat de bas van hard naar zacht zwelt iemand een idee??

https://soundcloud.com/doedens/daft-punk-get-lucky-guitar

paulusdeBKB
1 februari 2014, 10:03
Kundig ingespeeld hoor :)

zoldergitarist
2 februari 2014, 06:17
Kundig ingespeeld hoor :)

Bedankt Paulus !

pasqual
2 februari 2014, 09:38
Inderdaad zeer strak opgenomen. Toch één van je beste opnames. De balans is goed. Ook leuk om te horen, niet geheel onbelangrijk:soinnocent:

zoldergitarist
2 februari 2014, 13:30
Inderdaad zeer strak opgenomen. Toch één van je beste opnames. De balans is goed. Ook leuk om te horen, niet geheel onbelangrijk:soinnocent:

Bedankt Pasqual !

Daniel Dudink
3 februari 2014, 00:48
Love it....mooie partijen en perfecte timing:ok:

zoldergitarist
3 februari 2014, 08:00
Love it....mooie partijen en perfecte timing:ok:

Leuk compliment, bedankt !!

muziekschuur
3 februari 2014, 09:53
Lekker. Als instrumentaal nummer komt het helemaal tegek uit de verf. Verrassing...!!

Gert-Jan
3 februari 2014, 14:25
Nice lekkere groove!

arnoldtims
3 februari 2014, 14:26
Vind dit echt een guilty pleasure nummer, hartstikke fout maar heerlijk swingend.
Dat blijf in jouw versie ook helemaal overeind en ook retestrak gespeeld.
En nu je creatieve talent ook eens op dit nummer toepassen ben wel benieuwd welke andere zangpartij je hier in kan verwerken

zoldergitarist
4 februari 2014, 08:20
Lekker. Als instrumentaal nummer komt het helemaal tegek uit de verf. Verrassing...!!

Bedankt !!

zoldergitarist
4 februari 2014, 08:22
Vind dit echt een guilty pleasure nummer, hartstikke fout maar heerlijk swingend.
Dat blijf in jouw versie ook helemaal overeind en ook retestrak gespeeld.
En nu je creatieve talent ook eens op dit nummer toepassen ben wel benieuwd welke andere zangpartij je hier in kan verwerken

Moet zeggen had er nog niet aan gedacht om er eens een vocaltrack in te zetten, ik ga dat zeker nog doen. En bedankt voor je compliment

zoldergitarist
4 februari 2014, 08:23
Lekker. Als instrumentaal nummer komt het helemaal tegek uit de verf. Verrassing...!!

Bedankt :)
Voor de 2e keer zie ik ha ha, dacht dat ik nog niet gereageerd had.