PDA

View Full Version : Beyers, wel eens problemen gehad met online order?



Raffel
3 juli 2003, 13:13
Ik vroeg me af of iemand van jullie wel eens lang op een antwoord of een verzending heeft moeten wachten. Ik heb een bestelling gedaan maar ik hoor nu weinig (lees niets) van ze...

wimmeltje
3 juli 2003, 15:46
Online bestellen??

Waarom rij je er niet gewoon naartoe?? Ik kom vlak bij je uit de buurt en het is ongeveer 1,5 uur rijden. Je kan er goed handelen en ze hebben er erg mooie spullen hangen en staan. De benzine kan je er in iedergeval wel afpingelen...

Raffel
3 juli 2003, 15:49
probleem is dat ik geen auto heb, en mijn zus alle auto-tijd van pa opeist met d'r nieuwe huis :) Vandaar... Ik kan zolang niet wachten, ivm GAS enzo, moet ik iedere zoveel maanden nieuwe dingen kopen... :)

wimmeltje
3 juli 2003, 15:51
Ga Je naar Conijn en vraag je of Richard of paul nog iets leuks hebben...

Raffel
3 juli 2003, 15:58
ik moet zeggen dat ik er de laatste tijd bij conijn iets teveel ESP en LTD bij zie hangen. Ik vind t geweldige gitaren, heb er zelf ook 1, maar ik zie toch liever iets anders, om te testen dan :) Dan ga ik liever 2 km verderop bij EMI kijken... :)

wimmeltje
3 juli 2003, 16:15
Ohh bij Aug, Maar die willen teveel verkopen, ik ga bij conijn ook vaak langs om eens te kletsen, is altijd veel gezelliger en leuker. EMI wil teveel verkopen... Kan je trouwens ook niet goed handelen...

Raffel
4 juli 2003, 08:43
ik zeg ook niet dat ik bij EMI iets koop, ze hebben er meer spul van mijn gading :) Aug is toch wel een lachen kerel? Kan er wel mee overweg.

Soulflyhigh
4 juli 2003, 11:42
ik moet zeggen dat ik er de laatste tijd bij conijn iets teveel ESP en LTD bij zie hangen. Ik vind t geweldige gitaren, heb er zelf ook 1, maar ik zie toch liever iets anders, om te testen dan :) Dan ga ik liever 2 km verderop bij EMI kijken... :)
Wat hangt er zoal aan ESP/Ltd? Ik heb wel interesse maar het is wel lang rijden dus...