PDA

View Full Version : Love Sick....



Input79
30 januari 2014, 01:30
efkes Audacity getest....

een Dylan-covertje ....

https://soundcloud.com/dieter-van-betsbrugge/love-sick

B~Rock
30 januari 2014, 09:54
Netjes gedaan hoor! Intiem sfeertje, en zelf het dingetje dat continue mee resoneert geeft wel een grappig effect.

Input79
31 januari 2014, 14:45
Netjes gedaan hoor! Intiem sfeertje, en zelf het dingetje dat continue mee resoneert geeft wel een grappig effect.

Bedankt!!! Ging me inderdaad meer over het sfeertje, dan de muzikale kwaliteit en ook gewoon om eens audacity te testen voor de eerste maal.

Dat resoneren is waarschijnlijk de wahwah op de gitaar dat je bedoelt?

B~Rock
31 januari 2014, 15:04
Het resoneren hoor ik vanaf het begin, volgend op de aangslag. Een hoog geluid, alsof er een veer o.i.d. aan het meetrillen is.

Input79
1 februari 2014, 12:45
..... Ik hoor het niet. Nog iemand die het hoort?

Duhsjaak
4 februari 2014, 20:22
Wou je zeggen dat je je laat leiden door wat mijn oren nog willen doorgeven?
Dus resonanties, ach....

Wat ik veel leuker vind is the return of Pearls before Swine/Thomas Rapp-achtige muziek. De oer father of ultra verlegen/introverte muziek. De grondleggers van de shoegaze.

Nou zal het gegeven dat Rapp enige tijd met zijn lief in Amsterdam heeft gewoond er zeker mee te maken hebben, maar voorlopig is het makkelijker allerlei dingen te laten gieren en zo, dan dat je zulke naakte muziek ten beste geeft.

Vind ik het wat? Moet je dat nog vragen? Nee toch?
Ik geloof werkelijk dat er genoeg mensen luisteren naar kleine en pure dingen. Dingen die je niet overschreeuwen.

Google onder 'Ricky Koole' dan zie je dat 'iemand' tijdens de theater tour haar liefje op Pearls before Swine heeft gewezen. Het heeft Leo heel blij gemaakt. Nou, als het van de baas zelf mag, grijp je kans!
Stadions zul je dr niet mee vullen, Maar Thomas eet al vanaf 1966 er van.
Cheers en succes!
Vriendelijke groet, Gus