PDA

View Full Version : hoera ik heb Mijn nieuwe gitaarn een Farida FH-39



valentino
29 januari 2014, 17:32
Hallo zondag ben ik jarig geweest en heb geld gevraagd voor mijn verjaardag . Daarvoor heb ik een nieuwe gitaar gekocht een Farida FH-39:crazyhappy: .
ik heb er een filmpje van gemaakt helaas is het geluid heel erg slecht :( .




Groeten Valentino


http://www.youtube.com/watch?v=xuqRwU0n_DY

Luca P
29 januari 2014, 17:34
Gefeliciteerd! Niet echt mijn ding.
Hij ziet er groot uit, of valt dat mee?

valentino
29 januari 2014, 17:36
nee hoor juist niet hij speelt erg lekker vind ik.

Tupelo
29 januari 2014, 17:49
Doet me een beetje denken aan Prince zijn gitaar, vind ik deze mooier; congrats !

marter544
29 januari 2014, 17:52
Gefeliciteerd! Niet echt mijn ding.
Hij ziet er groot uit, of valt dat mee?

De gitaar is niet groot, de bespeler is gewoon nog klein! Veel plezier ermee, Farida's zijn prima gitaren.

arnoldtims
29 januari 2014, 18:31
Een soort super strat, ik vind hem wel mooi,mooie kleur ook.
Klinkt natuurlijk zwaar k!@##4 maar goed dat ligt niet aan de gitaar, gefeliciteerd.

frekie
29 januari 2014, 19:26
HSS Powerstrat, daar kan je icm een modelling amp alle kanten mee op. Farida = Richwood? Chinese fabriek die voor Jan & Alleman bouwt. Zit wel veel flanging op en een wat blikkerig galmpje. Zeker bij het oefenen zou ik uitgaan van een vrij droog geluid met eventueel wat galm. Je hebt een lessenaar met bladpapier, dat maakt een serieuze indruk! :ok:

Als je weer jarig bent en je wil een beter rockgeluid op je slaapkamer zeg ik: Blackstar! :rockon:

Kakihara
29 januari 2014, 20:14
HSS Powerstrat, daar kan je icm een modelling amp alle kanten mee op. Farida = Richwood? Chinese fabriek die voor Jan & Alleman bouwt. Zit wel veel flanging op en een wat blikkerig galmpje. Zeker bij het oefenen zou ik uitgaan van een vrij droog geluid met eventueel wat galm. Je hebt een lessenaar met bladpapier, dat maakt een serieuze indruk! :ok:

Als je weer jarig bent en je wil een beter rockgeluid op je slaapkamer zeg ik: Blackstar! :rockon:

Ik dacht dat Farida = London City.

OT: Gefeliciteerd! Doe zo verder en over een jaartje speel driekwart van de leden hier gewoon naar huis!