PDA

View Full Version : Gitarist zoekt singer/songwriter of zangeres/zanger in Deventer of nabije omgeving



Blademax
28 januari 2014, 20:23
Hoi muzikanten/zangers/zangeressen,

Ik zou het leuk vinden om samen met jou, singer-songwriter of zangeres/zanger muziek te maken met als doel om (kleine) akoestische optredens te verzorgen. Denk aan cafe's, bruiloften/partijen etc., overal waar een intieme sfeer gewenst is.

Ik ben Max, 46 jaar en heb behoorlijk veel muzikale ervaring. Ik heb in verschillende bands gespeeld en op het moment speel ik gitaar in een coverband.
Maar het lijkt me leuk om 'klein' bezig te zijn: dus met 2 akoestische gitaren en zang of met piano en gitaar en zang of misschien alleen 1 gitaar en zang.

Dus als je hetzelfde idee hebt en je wil begeleid worden of wil samen nummers herarrangeren zodat ze geschikt zijn voor gita(a)r(en) of gitaar en piano dan lijkt het geweldig om een keer van gedachten te wisselen hierover.

Het liefst hier in Deventer maar als het ergens anders in Overijssel of Gelderland is dan zou dat ook kunnen.

Wie weet tot snel ziens!!

Groetjes,
Max

gitaarvrouwtje
28 januari 2014, 21:49
Jammer dat t te ver weg is, want ik zou graag met een andere gitarist aan mn nummers werken :)