PDA

View Full Version : Ok, ik doe een OMG-tje!



morris
25 januari 2014, 20:33
De Two Notes Torpedo Live.
Dit is niet meer normaal, zo goed (thanks Beejee). Na jaren met vanalles te hebben geëxperimenteerd, dit is het toch echt.
De axe FX mag de deur uit ;-) Ik heb redelijk wat ervaring met studio setups, cabs, mikes en preamps, en dit komt akelig dichtbij the real deal. Je eigen amps, dus een perfecte feel en keuze uit honderden cab/mike combinaties. Dit is voor mij waar modeling dus echt toegevoegde waarde heeft.
Zijn er nog meer gebruikers hier?

Morris

Analie-G
25 januari 2014, 21:31
Hey Morris !
Is inderdaad een super apparaat die Torpedo . Heb em getest naast een Axe 2 , beiden hetzelfde impuls ( Ownhammer V30 UK Studio mix ) . verbluffend goed !

Ik kon met beide combi's heel goed uit de voeten en voor live blijft de Axe 2 veelzijdiger.
Axe 2 marshall sim vs Torpedo + marshall top had ik gedaan, tja verschil blijft voor mij minimaal , maar kan me voorstellen dat als je enkele mooie buizen tops hebt , de Torpedo een MUST have ding is :)

Veel plezier !
A+

morris
25 januari 2014, 21:37
Hey Morris !
Is inderdaad een super apparaat die Torpedo . Heb em getest naast een Axe 2 , beiden hetzelfde impuls ( Ownhammer V30 UK Studio mix ) . verbluffend goed !

Ik kon met beide combi's heel goed uit de voeten en voor live blijft de Axe 2 veelzijdiger.
Axe 2 marshall sim vs Torpedo + marshall top had ik gedaan, tja verschil blijft voor mij minimaal , maar kan me voorstellen dat als je enkele mooie buizen tops hebt , de Torpedo een MUST have ding is :)

Veel plezier !
A+

Zeker, de Axe is een mooie compacte all in one oplossing, zeker erg praktisch voor live. Maar voor in de (home) studio met eigen ams is dit waanzinnig. Ik ga binnenkort eens een testje doen met mijn SLO in de studio, royer 121 in een V30 cab met een Chandler TG2 preamp. Van wat ik nu hoor uit de torpedo live, ga ik het knap lastig krijgen om dat 'in het echie' te evenaren...

tnijland
25 januari 2014, 22:56
Ik had hem al eens van Bejee gehoord tijdens een sessie met de Pedalpro en was toen ook onder de indruk. Ik ben vooral benieuwd of je hem live i.c.m. een volledige amp (met de ingebouwde loadbox) of juist met een een preamp (met de torpedo amp simulatie + cab simulatie) wilt gaan gebruiken.

Er is overigens ook een interessante pedaal versie (zonder loadbox).

herrieman
26 januari 2014, 11:06
Morris,

Dat ziet er verdomd strak uit! En heb je je eigen buizenstack, of verschillende buizenstacks dan is de Torpedo the way to go!

Cheers

BeeJee
26 januari 2014, 12:04
Hey Morris, hou op man! Dadelijk wil ik hem alweer terug :)
Toen ik hoorde welke mooie tops je hebt, wist ik al dat je hier heel veel plezier en toegevoegde waarde aan gaat beleven.
Het is dat ik door 3 kleine kids hier (ook mooi :)) niet of nauwelijks meer toekom aan recording thuis...
Die Royer mic in de Torpedo is echt goed he!

peter_heijnen
26 januari 2014, 12:19
OMG Morris! :)

Voor de nieuwsgierigen: two notes biedt hun software ' wall of sound 3' bijna gratis aan. Na 30 dagen trial moet je minimaal 1 cab a 8 euro van ze afnemen, met die koop krijg je dan meteen je eenmalige licentie voor WOS3. Ik heb in logic eerst een hele tijd space designer gebruikt om ir's te laden, maar WOS3 is een ander verhaal wat gebruiksgemak betreft.

Nu nog een paar cabjes checken van ownhammer, dat schijnt momenteel wel de bom te zijn.

morris
26 januari 2014, 12:50
Thanks guys. Ik heb de eindtrap simulatie nog niet geprobeerd, maar een CAE 3+ preamp in de lijningang moet zeker ook goed klinken. Voor nu gebruik ik hem alleen voor op te nemen, voor live heb ik nog altijd mijn compacte AxeFX rackje met IEM.

Beejee heeft me wat presets in de live achter gelaten, en de Redwirez Basketweave met de R121 is waanzinnig met de SLO.
De ownhammer collectie heb ik ook al, maar aangezien ik een mentale blokkade heb voor alles wat niet analoog is en met fysieke knoppen werkt, ben ik er nog niet achter hoe dit werkt met de Torpedo Remote. Ik selecteer de map waar de Ownhammer IRs in staan, maar wat dan? Moet ik dan eerst de user banks in de torpedo leeg maken? Ik snap de logica en workflow nog niet helemaal. Noob.. ;-)

Analie-G
26 januari 2014, 14:23
Thanks guys. Ik heb de eindtrap simulatie nog niet geprobeerd, maar een CAE 3+ preamp in de lijningang moet zeker ook goed klinken. Voor nu gebruik ik hem alleen voor op te nemen, voor live heb ik nog altijd mijn compacte AxeFX rackje met IEM.

Beejee heeft me wat presets in de live achter gelaten, en de Redwirez Basketweave met de R121 is waanzinnig met de SLO.
De ownhammer collectie heb ik ook al, maar aangezien ik een mentale blokkade heb voor alles wat niet analoog is en met fysieke knoppen werkt, ben ik er nog niet achter hoe dit werkt met de Torpedo Remote. Ik selecteer de map waar de Ownhammer IRs in staan, maar wat dan? Moet ik dan eerst de user banks in de torpedo leeg maken? Ik snap de logica en workflow nog niet helemaal. Noob.. ;-)

Oh F*CK , dat is idd een drama bij die Torpedo om je eigen IRs in te laden...heb er lang over gedaan om dat uit te vinden , zelf met enkele voorbeeld filmpjes her en der......het is wel een MUST hoor om andere impulsen te gebruiken want ik heb die fabrieks impulsen vergeleken met de Ownhammer / Redwirez impulsen en die fabrieks zijn toch echt stukken minder....en dan druk ik het nog lichtjes uit....:sssh:

Veel plezier !

morris
26 januari 2014, 14:38
Oh F*CK , dat is idd een drama bij die Torpedo om je eigen IRs in te laden...heb er lang over gedaan om dat uit te vinden , zelf met enkele voorbeeld filmpjes her en der......het is wel een MUST hoor om andere impulsen te gebruiken want ik heb die fabrieks impulsen vergeleken met de Ownhammer / Redwirez impulsen en die fabrieks zijn toch echt stukken minder....en dan druk ik het nog lichtjes uit....:sssh:

Veel plezier !

gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lag... Any pointers Anand? Of voorbeeld filmjes? Ik zoek me rot ;-)

Analie-G
26 januari 2014, 16:34
gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lag... Any pointers Anand? Of voorbeeld filmjes? Ik zoek me rot ;-)

Aye helaas man , dan moet ik dat ding voor me hebben samen met dat programma van Torpedo...was uitproberen en goochelen....daarna was het makkelijk :)

Je moet de IRs namelijk eerst in de juiste Torpedo map installeren ( staat wel in de manual ) en dan in die linkerkant ' Load preset from ' dat mapje opzoeken , dan opslaan eronder met je titel etc..., dan moet naast het middelste hokje zie je Guitar , Bass , USER staan.....in die USER moet je dan je IR kunnen selecteren.....het was hierin een zoekdrama.....echt apart dat het niet zo makkelijk werkt. Torpedo heeft wel een goede en snelle helpdesk die je dacht ik ook telefonisch stap voor stap kunnen begeleiden !
Succes man, echt de moeite waard om er mee te stoeien en dan met super IRs top te kunnen recorden :)

Grtzzz,
A+

morris
26 januari 2014, 17:51
ik heb hem al. Ik had even niet door dat ik -na het selecteren van de folder- ook nog naar de user banks moest gaan om de IR's te zien. Wow... Ownhammer en Redwirez is even een klasse apart zeg...

showband
26 januari 2014, 18:07
zijn er trouwens youtube video's of audio opnames te vinden van gitaristen die geen metal / heavey partijen doen op een torpedo?

morris
26 januari 2014, 18:45
zijn er trouwens youtube video's of audio opnames te vinden van gitaristen die geen metal / heavey partijen doen op een torpedo?

Lol, ja dat viel mij ook al op. Geen goede reclame als je een breed publiek wil aanspreken. Terwijl dit toch echt meer is en vooral voor clean en mid-gain dingen. Op HRI staan een paar threads van gebruikers. Check vooral die van Pete Thorn. Maar goed, die man laat een drol nog goed klinken ;-) Ik zal binnenkort ook eens wat clipjes maken.

MSNL
26 januari 2014, 19:30
wat is de toegevoegde waarde van de Torpedo Live als je hem vergelijkt met het gebruiken de line out van een power soak in combinatie met de RedWirez en/of Ownhammer IR's?

Ik gebruik zelf een powersoak en de RedWirez IR's.

Analie-G
26 januari 2014, 20:16
wat is de toegevoegde waarde van de Torpedo Live als je hem vergelijkt met het gebruiken de line out van een power soak in combinatie met de RedWirez en/of Ownhammer IR's?

Ik gebruik zelf een powersoak en de RedWirez IR's.

ja, eigenlijk weinig dan he....er zijn meer goede software impuls laders om op die manier je echte cab te omzeilen.....maar voor live werkt die Torpedo super ipv een laptop met IR software....

Top Morris , veel plezier !

morris
26 januari 2014, 20:34
wat is de toegevoegde waarde van de Torpedo Live als je hem vergelijkt met het gebruiken de line out van een power soak in combinatie met de RedWirez en/of Ownhammer IR's?

Ik gebruik zelf een powersoak en de RedWirez IR's.

Latency, afhankelijk van je interface?

LordRiffenstein
27 januari 2014, 12:08
zijn er trouwens youtube video's of audio opnames te vinden van gitaristen die geen metal / heavey partijen doen op een torpedo?

https://soundcloud.com/lordriffenstein/1973-jmp-thru-greenbacks

De 1ste snel-snel opname toen ik de Torpedo net in huis had:

https://soundcloud.com/lordriffenstein/testing-the-torpedo-live

LordRiffenstein
27 januari 2014, 12:11
wat is de toegevoegde waarde van de Torpedo Live als je hem vergelijkt met het gebruiken de line out van een power soak in combinatie met de RedWirez en/of Ownhammer IR's?

Ik gebruik zelf een powersoak en de RedWirez IR's.

Ik gebruik al een tijdje een Hotplate en dan IRs via Cubase maar ik heb ze nooit zo goed kunnen laten klinken als de Torpedo Live. Die load in de Torpedo is naar mijn mening een heel stuk beter dan de load in de HP.

telecastermaster
27 januari 2014, 12:35
Zijn er nog meer gebruikers hier?


Ik heb de Torpedo Cab op mijn pedalboard en sindsdien heb ik geen versterker meer.
In essentie is mijn pedalboard: AMT SS-11a => Torpedo Cab => Zoom MS-70 CDR multistomp.

Het aansluiten van de software op de computer heb ik overigens nooit werkend gekregen.

tnijland
21 februari 2014, 19:17
Ik was even benieuwd of na enige tijd gebruik de Torpedo nog steeds zo goed bevalt en of je het ook zou aandurven om bijvoorbeeld met alleen een buizen preamp + fx + Torpedo (i.p.v. de load van de buizen power amp) te spelen.

Alvast bedankt voor je reactie!

Einzeln
21 februari 2014, 21:39
Kun je hier ook een image van bijvoorbeeld fishman in laden, en je acoustische gitaar aansluiten?

apekop
22 februari 2014, 11:33
De Two Notes Torpedo Live.
Dit is niet meer normaal, zo goed (thanks Beejee). Na jaren met vanalles te hebben geëxperimenteerd, dit is het toch echt.
De axe FX mag de deur uit ;-)

Ik ken dit apparaat nog niet, maar ik denk dat je dit niet met een Axe fx kan vergelijken. Een Axe fx is namelijk veel meer dan alleen een amp modeller. Ik gebruik de Axe fx voornamelijk voor de effecten en veelzijdige routing. Amp modelling speelt vor mij een ondergeschikte rol.

morris
22 februari 2014, 12:18
Ik ken dit apparaat nog niet, maar ik denk dat je dit niet met een Axe fx kan vergelijken. Een Axe fx is namelijk veel meer dan alleen een amp modeller. Ik gebruik de Axe fx voornamelijk voor de effecten en veelzijdige routing. Amp modelling speelt vor mij een ondergeschikte rol.

En je punt is??
de axe fx is in de eerste plaats een amp modeller en er zitten inderdaad (overigens zeer matige) effecten in. Het feit dat jij hem alleen hier voor gebruikt verandert niet wat het ding is.

morris
22 februari 2014, 12:19
Ik was even benieuwd of na enige tijd gebruik de Torpedo nog steeds zo goed bevalt en of je het ook zou aandurven om bijvoorbeeld met alleen een buizen preamp + fx + Torpedo (i.p.v. de load van de buizen power amp) te spelen.

Alvast bedankt voor je reactie!

Ik heb het nog niet met alleen een preamp geprobeerd. Ik heb wel al clipjes gehoord die zeer overtuigend klinken....

tnijland
22 februari 2014, 19:05
Ik heb die van jou bij me thuis gehoord tijdens een sessie waar Beejee ook bij was en dat klonk ook zonder poweramp inderdaad heel goed. Maar was wel benieuwd of jij dit al geprobeerd had met alleen een preamp.

Nou, volgens mij heb je wel een perfecte oplossing gevonden met deze loadbox incl. cab simulator. Zet je de power-amp in de Torpedo nu ook uit (dus alleen cabinet + mike) en laat je het eigen cabinet ook thuis?

Waarschijnlijk een retorische vraag ;-)

apekop
23 februari 2014, 00:07
En je punt is??
de axe fx is in de eerste plaats een amp modeller en er zitten inderdaad (overigens zeer matige) effecten in. Het feit dat jij hem alleen hier voor gebruikt verandert niet wat het ding is.

Dat jij de effecten zeer matig vindt is een persoonlijk mening. Ik zal niet zeggen dat het niet beter kan, maar matig is het ook zeker niet. Het ging erom dat het met de Axe fx vergeleken werd, maar de Axe fx is meer dan alleen een modeller. Voor sommigen (zoals ik) zijn effecten belangrijker dan het modelling gebeuren. Ik wil niet de Axe fx fanboy uithangen (want zo ben ik niet), maar het zijn wel twee verschillende concepten.

Einzeln
23 februari 2014, 11:46
Even voor mijn begrip. Heb hier helemaal geen ervaring mee:
Two notes maakt gebruik van images, en beperkt zich met dit apparaat tot cabs en mics. Axe-fx doet het hele spectrum van amps, effects , cabs en mics maar doet dat met modeling.
Klopt dat?
Want dan klopt het toch wat Apekop zegt? Het zijn verschillende beestjes. Imaging vs modeling maar ook een gereedschap met een specifiek doel vs all-in -one oplossing.

Rinze
23 februari 2014, 12:13
Volgens mij werken de cabsims in de axe fx ook met ir's.

morris
23 februari 2014, 12:20
Dat jij de effecten zeer matig vindt is een persoonlijk mening. Ik zal niet zeggen dat het niet beter kan, maar matig is het ook zeker niet. Het ging erom dat het met de Axe fx vergeleken werd, maar de Axe fx is meer dan alleen een modeller. Voor sommigen (zoals ik) zijn effecten belangrijker dan het modelling gebeuren. Ik wil niet de Axe fx fanboy uithangen (want zo ben ik niet), maar het zijn wel twee verschillende concepten.




Heb ik de AxeFX vergeleken met de Torpedo dan? Het zijn inderdaad twee verschillende concepten, en het enige dat ik heb gezegd is dat de AxeFX voor mij de deur uit mag. Da's niet vergelijken he? De Axe FX is een all in one oplossing, de Torpedo niet. En voor mij klinken mijn eigen amps + torpedo veel beter dan mijn AxeFX.

morris
23 februari 2014, 12:28
Ik heb die van jou bij me thuis gehoord tijdens een sessie waar Beejee ook bij was en dat klonk ook zonder poweramp inderdaad heel goed. Maar was wel benieuwd of jij dit al geprobeerd had met alleen een preamp.

Nou, volgens mij heb je wel een perfecte oplossing gevonden met deze loadbox incl. cab simulator. Zet je de power-amp in de Torpedo nu ook uit (dus alleen cabinet + mike) en laat je het eigen cabinet ook thuis?

Waarschijnlijk een retorische vraag ;-)

Alleen cab & mike, power amp uit. Voor live zou ik overigens toch eerder een AxeFX gebruiken, maar dat is puur en alleen vanwege de compacte en alles in een oplossing. Ik heb dan een compact 5HE rackje waar alles in zit, inprikken en klaar ;-)

apekop
23 februari 2014, 12:33
Heb ik de AxeFX vergeleken met de Torpedo dan? Het zijn inderdaad twee verschillende concepten, en het enige dat ik heb gezegd is dat de AxeFX voor mij de deur uit mag. Da's niet vergelijken he?

niet zo vijandig morris....
Ik zeg alleen maar dat het twee verschillende dingen zijn, meer niet.

hole
26 februari 2014, 12:22
Sinds enkele maanden ook een zeer tevreden gebruiker. Nog geen andere IRs uitgeprobeerd omdat ik tevreden ben met de 'factory sound'.

Ben wel benieuwd naar Redwirez (die ik ook voor de Axe gebruikte) en de Ownhammers. Maar het is een beetje een "door de bomen het bos niet meer zien" verhaal (zoveel keus). Weet iemand of er (naast de fabrieksimpulse) nog andere impulsen zijn van een Thiele cab met EV12?

HaroldA
26 februari 2014, 12:24
Ben wel benieuwd naar Redwirez (die ik ook voor de Axe gebruikte) en de Ownhammers. Maar het is een beetje een "door de bomen het bos niet meer zien" verhaal (zoveel keus).

Ik heb ze ook op m'n PC staan en inderdaad ... bomen/bos probleem.

Analie-G
26 februari 2014, 14:07
probeer dan alleen van ownhammer de V30 UK , Live / Studio modern en vintage mixjes.....die zijn echt stukken beter als de factory.
Ik heb ze op een CLR FRFR cab getest en verschil was enorm tussen factory en Ownhammer....

Grtzzz,
A+

Liquid_Metal
26 februari 2014, 21:07
Sinds enkele maanden ook een zeer tevreden gebruiker. Nog geen andere IRs uitgeprobeerd omdat ik tevreden ben met de 'factory sound'.

Ben wel benieuwd naar Redwirez (die ik ook voor de Axe gebruikte) en de Ownhammers. Maar het is een beetje een "door de bomen het bos niet meer zien" verhaal (zoveel keus). Weet iemand of er (naast de fabrieksimpulse) nog andere impulsen zijn van een Thiele cab met EV12?

Het probleem is dat het niet echt "geneuzel in de marge" is. Een ENGL PRO 412 cab klinkt met een Shure SM57 direct op de conus compleet anders dan met een Royer R121 op 1 inch van de cap. Daarom vond ik het echt wel de moeite om het uit te proberen (ik heb eerst alle cab sims van de Axe Ultra doorgelopen en daarna een groot deel van de RedWirez collectie).
Het kan goed werken om de karakteristieken van microfoons te kennen. Bij cabs en microfoonposities kun je dat op zich ook doen. Echter, als je daar echter voor wilt gaan heb je veel tijd nodig.
Ik heb wel heel veel settings van de RedWirez cabs doorgelopen. Vaak eerst alle cabs met dezelfde mic en positie, daarna de favo cabs met alle mics, daarna verschillende posities. Overigens kun je de microfoon ook standaard voor de cone edge plaatsen omdat 'ie daar het meest gebalanceerd klinkt. Daardoor is het aantal vergelijkingen al aanzienlijk minder.

LordRiffenstein
28 februari 2014, 09:39
Ik was even benieuwd of na enige tijd gebruik de Torpedo nog steeds zo goed bevalt en of je het ook zou aandurven om bijvoorbeeld met alleen een buizen preamp + fx + Torpedo (i.p.v. de load van de buizen power amp) te spelen.

Alvast bedankt voor je reactie!

Ik heb onlangs even getest met mijn CAE 3+SE en moet zeggen dat het, mits zat tweaken, meer dan bruikbaar is. De power amp sim klinkt prima, heb geen gebuikgemaakt van de extra EQ in de Torpedo, enkel de power amp EQ maar het werkt echt goed. Je sound krijgt ook echt een heel andere karakter als je met het volume van de power amp speelt, van strak nr losser (power tube oversturing).

https://soundcloud.com/lordriffenstein/cae-3-se-with-torpedo-live

hole
28 februari 2014, 14:08
Extinction blues . :blast:

HaroldA
28 februari 2014, 14:12
Ik heb onlangs even getest met mijn CAE 3+SE en moet zeggen dat het, mits zat tweaken, meer dan bruikbaar is.

Dat is zeker bruikbaar! Ik denk dat in een bandmix je dit niet van "echt" kunt onderscheiden ...

tnijland
8 maart 2014, 10:41
Ik heb onlangs even getest met mijn CAE 3+SE en moet zeggen dat het, mits zat tweaken, meer dan bruikbaar is. De power amp sim klinkt prima, heb geen gebuikgemaakt van de extra EQ in de Torpedo, enkel de power amp EQ maar het werkt echt goed. Je sound krijgt ook echt een heel andere karakter als je met het volume van de power amp speelt, van strak nr losser (power tube oversturing).

https://soundcloud.com/lordriffenstein/cae-3-se-with-torpedo-live

Bedankt voor de informatie. Klinkt goed hoor!

Harm
14 maart 2014, 20:46
Ik heb zo'n donderbruin vermoeden dat ik die torpedo eens uit moet gaan proberen... Mijn ouwe marshall mag wel eens wat harder, iets meer body... maar, dan moet ik m doorsturen naar een monitor? Geen eigen 4x12 dus? En kan je ook met 2 tops tegelijk werken?
En.. wat zijn tips voor monitor? Heb en wil geen in-ear... :)

dml
24 maart 2014, 21:30
Ik ben ook wel heel benieuwd wat het doet i.c.m. een Boss ME-80.

Liquid_Metal
12 mei 2014, 22:45
OMG Morris! :)

Voor de nieuwsgierigen: two notes biedt hun software ' wall of sound 3' bijna gratis aan. Na 30 dagen trial moet je minimaal 1 cab a 8 euro van ze afnemen, met die koop krijg je dan meteen je eenmalige licentie voor WOS3. Ik heb in logic eerst een hele tijd space designer gebruikt om ir's te laden, maar WOS3 is een ander verhaal wat gebruiksgemak betreft.

Nu nog een paar cabjes checken van ownhammer, dat schijnt momenteel wel de bom te zijn.

Ik heb die Wall of Sound 3 net eens geprobeerd en na een half uurtje meteen maar een cab gekocht want het klinkt verdomd lekker. Eens vergelijken met m'n voormalige cab loader (Voxengo Boogex) en de Axe-FX Ultra. De Torpedo blaast beiden zo weg.
Inderdaad met cabs van RedWirez (geen Ownhammer heb ik niet). Ik gebruik een ENGL 412 en heb dus van Torpedo het Angl cab gekocht. Dat komt aardig in de buurt en klinkt zeker ook vet, maar de RedWirez is toch echt beter.

Ik miste poweramp simulatie bij m'n opnames. Ik prik m'n amp vanuit de fx send in de DI. Voxengo heeft een matige poweramp sectie, en de Torpedo voegt dus precies toe wat ik nodig had.

peter_heijnen
13 mei 2014, 12:10
Eens vergelijken met m'n voormalige cab loader (Voxengo Boogex) en de Axe-FX Ultra. De Torpedo blaast beiden zo weg.

Zo, dat is bepaald geen goede referentie voor de axe.

Liquid_Metal
13 mei 2014, 16:57
Zo, dat is bepaald geen goede referentie voor de axe.

Het verschil met de Axe was niet zo groot als met Voxengo en ik denk dat de Axe met wat tweaken ook nog wat beter kan klinken (kheb de poweramp nauwelijks getweaked). Toch, de Torpedo klonk out of the box veel strakker en gedefinieerder.

hole
14 mei 2014, 15:45
De AxeFX heeft (en dan heb ik het over de Standard/Ultra) ook impulsen van lagere resolutie volgens mij (noem je dat zo).. kortere sample tijd of zo..ben niet bekend met de techniek. Daarnaast is het natuurlijk logisch dat een platform van een paar jaar oud ten op zichte van een nieuwer platform technisch 'achterhaald' kan zijn. (maar is het niet zo dat wij (gitaristen), juist de ouwe meuk beter vinden normaal gesproken :p)

Einzeln
16 mei 2014, 09:05
De AxeFX heeft (en dan heb ik het over de Standard/Ultra) ook impulsen van lagere resolutie volgens mij (noem je dat zo).. kortere sample tijd of zo..ben niet bekend met de techniek. Daarnaast is het natuurlijk logisch dat een platform van een paar jaar oud ten op zichte van een nieuwer platform technisch 'achterhaald' kan zijn. (maar is het niet zo dat wij (gitaristen), juist de ouwe meuk beter vinden normaal gesproken :p)

Dat geldt weer niet met digitale techniek, geloof ik.