PDA

View Full Version : Eventjes voorstellen (RonnieMacaronie)



RonnieMacaronie
24 januari 2014, 14:30
Hallo,


Tja ik ben eigenlijk al een paar weekjes lid (sinds 7 januari), vooral rondgeneusd in de FAQ's en Elektrische gitaren sectie.
Ben wel zelf al sinds 2009 lid van wat ik beschouw als de engelstalige variant van gitaarnet namelijk ultimate-guitar.com
Maar mezelf toch maar eens zover gekregen om me hier even voor te stellen.

Ik ben Ronny, 20 jaar oud en op dit moment studeer ik in Delft.
Speel al vanaf mijn 8ste gitaar (maar helaas nooit veel aandacht aan besteed tot ik ongeveer
15 was, vanaf toen is interesse er echt in gekropen).
Speel ook basgitaar&drums maar zie het drummen toch als mijn slechtste kwaliteit van de 3.
Favoriete genres om te spelen zijn blues/rock.

Ik vind het leuk om aan dingen te sleutelen en naar aanleiding hiervan heb ik onlangs een DIY LP-kit gekocht die ik wil spuiten in een white-green sunburst (kern wit, parelgroene buitenkant).

Mijn huidige instrumenten arsenaal bestaat uit:

LTD EX-50
Ibanez GIO superstrat
Takamine G440C-translucent blue
Fender Squier Standard Telecaster (is onderweg :))

Blackheart Killer Ant 1W buizenversterker
Blackheart 1x12 cabinet
Line 6 Spider III 30W

Line 6 POD X3 live
Line 6 Toneport UX2

Als je vragen zou hebben over mijn gear (beniewd hoe dit of dat klinkt) kan je me gerust een PM sturen.

Jan-Douwe22
24 januari 2014, 15:17
Met jou ga ik vast kunnen praten!
Heb precies dezelfde interesses, ben ook van plan een LP kit te kopen. Waar heb jij hem besteld? Collectie ziet er ook zeker goed uit! Ik hoop dat je hier een beetje je ei kwijt kan! Kreeg alleen al op mn 11de meer zin om de gitaar te pakken!

Hoe klinkt trouwens die G440C?
Wil ook altijd nog zo'n squier, was deze duur?

We komen elkaar vast wel eens tegen.

RonnieMacaronie
24 januari 2014, 17:25
Heb precies dezelfde interesses, ben ook van plan een LP kit te kopen. Waar heb jij hem besteld? Collectie ziet er ook zeker goed uit!

Hoe klinkt trouwens die G440C?
Wil ook altijd nog zo'n squier, was deze duur?

We komen elkaar vast wel eens tegen.

Hallo,

Was toch een paar kleine dingetjes vergeten.
Die Squier Standard Telecaster die ga ik volgend weekend ophalen (140 euro z.g.a.n. is toch wel een koopje naar mijn mening).
G440C klinkt heel goed en hij ziet er ook nog eens super uit (parelblauw).

Ik heb de LP-kit in Delft gekocht bij guitarshop delft.
Wou oorspronkelijk een Tele-kit kopen want telecaster's spreken mij toch meer aan maar die hadden ze op het moment niet
dus heb ik een LP-kit gekocht (kon kiezen uit een flying V of een LP).

Hoop in de toekomst als ik mezelf écht goed genoeg vind spelen een Fender thinline telecaster te kopen.

Dutch66
29 januari 2014, 09:49
RonnieMacaronie, goeie naam, leuk gevonden.

Wees welkom op GN!

Dutch