PDA

View Full Version : Teese is 'the man' !



Mitch
2 juli 2003, 23:50
Vanmiddag bij Forumite PeArL jAm goede zaken gedaan door zijn Teese Wizard wah over te nemen, want nadat ik vanavond met de band gerepeteerd heb werden mijn vooroordelen en de snelle indruk voorafgaand aan de koop dubbeldik bevestigd: wereldding !
Zeer soepele klank, ruime sweep, vol klinkend laag en geen gillend hoog waar mijn crybaby lim.edt. wat last van had en óók een goede klank op P90's ! Zowel met meer output maar dus ook met meer gain blijft -ie echt goed klinken.
En was een witte wah al enigszins afwijkend, een rode is toch net effe cooler :D

Thanx Yori ! Ik hoop alleen wel dat je nu de goede wah vindt, want je hebt nu zowel sash als mij voorzien van de ideale wah; tijd dat het voor jezelf ook lukt :wink:

De Teng
3 juli 2003, 11:09
Witte wah?? homo. ;) Zwart of rood rules

Mitch
3 juli 2003, 13:14
De bass-crybaby is ook wit, dus alle bassisten zijn homo's ? Zo had ik het eigenlijk nooit bekeken :D

PeArLjAm
3 juli 2003, 13:31
Vanmiddag bij Forumite PeArL jAm goede zaken gedaan door zijn Teese Wizard wah over te nemen, want nadat ik vanavond met de band gerepeteerd heb werden mijn vooroordelen en de snelle indruk voorafgaand aan de koop dubbeldik bevestigd: wereldding !
Zeer soepele klank, ruime sweep, vol klinkend laag en geen gillend hoog waar mijn crybaby lim.edt. wat last van had en óók een goede klank op P90's ! Zowel met meer output maar dus ook met meer gain blijft -ie echt goed klinken.
En was een witte wah al enigszins afwijkend, een rode is toch net effe cooler :D

Thanx Yori ! Ik hoop alleen wel dat je nu de goede wah vindt, want je hebt nu zowel sash als mij voorzien van de ideale wah; tijd dat het voor jezelf ook lukt :wink:

haha ja ik hoop dat je er plezier van hebt. Hij klonk in ieder geval erg goed met je setup vond ik, met die p90s klonk hij erg geslaagd al zeg ik het zelf :-D . Ik ga volgende week de picture wah en de rmc2 uitproberne, en misschien de rmc1 ik hoop dat ik daar een geschikte wah kan vinden. Ik denk dat de pic wah wel zo ongeveer is wat ik zoek. Ik heb gister een mjm bluesdevill besteld (thanks to Robbert btw :lol: ) en als ik die binnen heb dan ga ik dus een wah testen. Misschien nog de Kokosnoot mee en dan zien we wel :D

Dirtypool
3 juli 2003, 13:59
Bluesdevill, wat is dat en heb je een link?

Grtz Richard

Robbert
3 juli 2003, 14:07
Linke link: http://www.mjmguitarfx.com/mjm_soundsamples.html

Ohja Yori; graag gedaan hoor ;)

Dirtypool
3 juli 2003, 15:05
Ah, dat klinkt heel niet verkeerd...lekker hoor :o

Grtz Richard

RadiuS
3 juli 2003, 18:29
o wat vet een bluesdevil, een concurrent voor de red snapper van sas? :wink: :wink: :P Ik ben benieuwd welke wint!!! Hou je ons op de hoogte over hoe je m vind klinken enzo?

PeArLjAm
3 juli 2003, 18:37
o wat vet een bluesdevil, een concurrent voor de red snapper van sas? :wink: :wink: :P Ik ben benieuwd welke wint!!! Hou je ons op de hoogte over hoe je m vind klinken enzo?

uiteraard :lol: Als er ooit nog een bou-tiek meeting komt gaan we ze zeker eens a/b'en. Trouwens waar is sas, hij is al een tijdje niet op internet geweest of wel :roll:

Bouke
3 juli 2003, 19:33
Hey,

Lekker geluid in die devill! Leuke gespeeld ook, die sample!

Bouke

RadiuS
3 juli 2003, 19:54
o wat vet een bluesdevil, een concurrent voor de red snapper van sas? :wink: :wink: :P Ik ben benieuwd welke wint!!! Hou je ons op de hoogte over hoe je m vind klinken enzo?

uiteraard :lol: Als er ooit nog een bou-tiek meeting komt gaan we ze zeker eens a/b'en. Trouwens waar is sas, hij is al een tijdje niet op internet geweest of wel :roll:
kweenie waar sas is, staat er nix in offtopic over dattie ergens heen is ofzo :razz:

Mitch
3 juli 2003, 23:11
Hij was al op vakantie geweest toch ????

marc_o
4 juli 2003, 14:40
hee Robbert,

wil je mij even je vraagprijzen voor je fulldrive en je boss cs-2 mailen?

groeten,

Marc

sash
4 juli 2003, 20:40
En ik ben d'r weer. Ben een paar dagen in Joegoslavie geweest, m'n opa is afgelopen maandag overleden, dus ging erheen voor de begrafenis.

Seymour Paul: Congrats man! Teese wah's roelen :D

@ Yori: Fuzz werkt het best met de RMC1 ben ik onlangs achter gekomen. De Picture wah wordt te schel en te onduidelijk.
Congrats met je Bluesdevil! Eindelijk een echte overdrive :D

Wel degelijk een goeie concurrent van de Red Snapper (en ook net zo goedkoop).
Een vriend van me heeft em ook gekocht en vorige week hebben we ze naast elkaar gehad.
De Blues Devil is echt een geweldig pedaal en houdt de Snapper goed bij. De Blues Devil is vrijwel net zo transparant als de Red Snapper, alleen wint de Red Snapper het wel qua gain. Niet qua hoeveelheid, maar qua zuiverheid.
Als je de gain op de Blues Devil helemaal open draait wordt een zooitje in bandopstelling, thuis gaat het nog wel, maar de Red Snapper blijft goed en duidelijk doorkomen. Toch net dat beetje meer transparantie van de Red Snapper denk ik.

Verder is het echt een wereldpedaal en dat voor die prijs. Echt waanzinnig! Ik was er erg over te spreken in ieder geval en dat wil wel wat zeggen denk ik ;)

Mitch
4 juli 2003, 20:43
Hé, we zijn weer een soort van on-topic :D
Welkom thuis jongen :P

PeArLjAm
7 juli 2003, 21:20
@ Yori: Fuzz werkt het best met de RMC1 ben ik onlangs achter gekomen. De Picture wah wordt te schel en te onduidelijk.
Congrats met je Bluesdevil! Eindelijk een echte overdrive :D

pff ja ik ga denk ik deze week de rmc1 en pic wah proberen ik zie het wel, misschien nog de rmc2. Bluesdevill mee :evil:

Wel degelijk een goeie concurrent van de Red Snapper (en ook net zo goedkoop).

Hij is zelf nog 20 $ goedkoper!!!! :lol:


Verder is het echt een wereldpedaal en dat voor die prijs. Echt waanzinnig! Ik was er erg over te spreken in ieder geval en dat wil wel wat zeggen denk ik ;)

K ben benieuwd wat ik ervan vind ben best een zeikerd eigenlijk hahah :roll:

sash
7 juli 2003, 21:25
qua overdrive ben ik nog erger, dus het zal best goedkomen :D

PeArLjAm
7 juli 2003, 22:17
qua overdrive ben ik nog erger, dus het zal best goedkomen :D

ik hoop het ;)