PDA

View Full Version : Mochten mensen spullen van Weber nodig hebben dan.....



Al
3 juli 2003, 00:38
is dat wellicht handig even te melden omdat er het een en ander deze kant op gaat komen. Het kan dan waarschijnlijk in één moeite mee.

Al

V!N
3 juli 2003, 12:03
Shit ! Nét nu ik even heel slecht in het geld zit :cry:

Maar een tof plan van je om zo de verdendkosten voor iedereen wat naar beneden te krijgen (en Ted een bult klandizie te geven natuurlijk) :wink:

Een volgende keer dat je dit doet, staat er misschien MASS op het lijstje voor mij bij :)

mathe
3 juli 2003, 13:30
Let er wel op dat je bij grote zendingen met een behoorlijke waarde grote kans krijgt op een Douane die importheffing gaat toepassing. Deze heffing valt over de waarde van de zending met daarbij opgeteld de verzendkosten.
De MASS welke ik bestelde kwam gelukkig zonder importheffing het land binnen omdat Ted een waarde van $40 (ipv $190) op zijn commercial invoice had gezet.

Marc

Dirtypool
3 juli 2003, 14:56
Wat een boef zeg :cool:

Grtz Richard

Al
4 juli 2003, 17:55
Let er wel op dat je bij grote zendingen met een behoorlijke waarde grote kans krijgt op een Douane die importheffing gaat toepassing. Marc

Klopt, moet je wel rekening mee houden. Ga er zekerheidshalve niet vanuit dat het belastingvrij doorkomt. Ook een "gift" wordt belast, dat was vroeger anders.

Al

SteavisSmokin
4 juli 2003, 20:11
Ik wil wel een keer een MASS kopen voor mijn Super maar heb op't moment daar echt geen geld voor (en dat net nu de dollar zo lekker goedkoop is voor ons europeanen!!)...dus count me out. :)

Mr.Jay
4 juli 2003, 20:23
[quote="SteavisSmokin"]Ik wil wel een keer een MASS kopen voor mijn Super

WATTTTTJE !!!!! > BLAZEN !

Jay

PeeVee
9 juli 2003, 18:00
Wat is een MASS ?!? :???:

SteavisSmokin
10 juli 2003, 15:19
JAh je hebt gelijk john -> afgelopen zondag bij optreden in goffert park was mijn super echt te zacht, maar voor thuis of in mega kleine cafes gaat ie weer te hard!! :-?