PDA

View Full Version : Ibanez S 2120 X AV nog ergens verkrijgbaar?



mrkoetje
2 juli 2003, 22:28
Help!

Bij feedback.nl staan 2 gitaren op de site:
de S 2120 X AV en de S1620 TKS
de s2120 X AV lijkt me helemaal top met zo'n piezo systeem!
het schijnt dat deze nu uit de handel is, en de vervanger is een RG 1620(maar ik heb al een RG! :-( ) en die is niet in houtkleur leverbaar.
de s1620 TKS schijnt weer bijna alleen in het blauw verkrijgbaar te zijn

Zowieso vindt ik het vreemd dat het ibanez gitaarboek 2003 afwijkt van hun website, en dat ook enkele modellen welke op hun website staan, niet meer leverbaar zijn.

concrete vraag:

hebben jullie enig idee of deze gitaar nog ergens staat?

Anders Destium
3 juli 2003, 00:13
Ik denk haast dat er nog wel een paar winkels te vinden zijn waar zo'n gitaar uithangt. De Nederlandse site is nog niet op 2003 bijgewerkt, die van de VS wel al, dus het klopt dat het niet klopt :wink:

Je kunt het misschien het beste in Duitsland proberen, bij www.music-produktiv.de of andere grote Duitse zaken...

Soulflyhigh
3 juli 2003, 00:27
Of mischien kan je eens bij Serlui kijken (www.serlui.nl) Dit is de importeur. Misschien heeft ie nog wat oude Ibbies staan die je leukt vindt.
Suc6

Soulflyhigh
3 juli 2003, 00:42
Of mischien kan je eens bij Serlui kijken (www.serlui.nl) Dit is de importeur. Misschien heeft ie nog wat oude Ibbies staan die je leukt vindt.
Suc6

skabouter
3 juli 2003, 00:55
volgens mij kan je die niet meer krijgen. dit probleem hadden we laatst al met urezna (dacht ik ????) en die had er nog maar net 1 kunnen krijgen. maar die dingen zijn op overal. buitenland proberen, meer kans

urezna
3 juli 2003, 12:17
Inderdaad, ik heb onlangs nog een S2120xav 2e hands gekocht via marktplaats. :-) Kort daarvoor had ik al geďnformeerd via de lokale gitarenboer (ibanez dealer) of ze nog via de importeur Serlui verkrijgbaar waren, dat was niet het geval.

Ik vrees dat de enige mogelijkheid 2e hands is, ik zie ze wel eens op de US Ebay site staan, maar ja, das wel meer risico he?
In Nederland denk ik dat het helemaal beperkt is, wellicht kun je op de duitse Ebay site nog iets vinden?

T is ook maar net wat je nou eigenlijk precies zoekt, ik was echt op zoek naar de S2120XAV, jij niet als ik je berichtje lees?

Succes in elk geval!

iam
3 juli 2003, 12:24
je kan ook denken aan een godin lgx of solidac
daar zit ook een piezosysteem in...
waveworld in rijswijk verkoopt die
succes ermee!
(ik laat 1 custom bouwen met piezo)

urezna
3 juli 2003, 14:39
en ook al heb je al een RG, ik denk dat een RG2120 ook niet mis is hoor, mahonie body, piezo...... yummie! :roll:
Had voor mij een goed alternatief geweest als ik die S21020xav niet gevonden had....!

Mithrandir
3 juli 2003, 14:44
Wat is het verschil tussen de s2120x en de s2120xav, of bestaat die eerste niet en is er alleen de s2120xav?

skabouter
3 juli 2003, 18:41
die AV staat voor Antique Violin, en das alleen de finish
dus of je hem nou S2120Xav of gewoon S2120x noemt, maakt niets uit in principe. mensne weten wel welke je bedoelt, omdat die gitaar maar in 1 finish is uitgebracht !

mrkoetje
4 juli 2003, 12:42
bedankt voor jullie reacties!

Ik ben toch echt verlieft op die s serie, ik hou van zo'n afgeronde body!
Ik heb alleen nog niet gespeelt op een van de genoemde gitaren.
Ik wil een echt heftig zwaar geluid (doommetal, néé géén 7 snaren ;-) )
ik kan echt iet begrijpen dat er geen enkele s nog met piezo elementen te krijgen is.
Ook vreemd dat feedback de s2120 in hun krantje zet, en bij een telefoontje blijkt dat de gitaar nergens meer leverbaar is, rare spelletjes zijn dat.

Ik ben ook echt fan van ibanez dus het wachten is op de uitgave van nieuwe modellen (iemand enig idee wanneer dát is??), in tussentijd blijf ik zoeken naar de s2120.

nog 1 vraag: wat is jullie ervaring met de ZR tremolo van ibanez?

urezna
4 juli 2003, 13:21
en is de SA420X niets? ook een S-vorm body, en met piezo en mahonie body... alleen te verkrijgen in transparant rood.

iam
4 juli 2003, 13:43
die is ook wel geil :)

Anders Destium
4 juli 2003, 21:36
>Info over de ZR-tremolo: -> www.jemsite.com en dan op het forum other Ibanez guitars, alles wat je wil weten. Ook op www.ibanezrules.com staat een heel verhaal...

Anders Destium
11 juli 2003, 20:31
Ik heb samen met Jay Cal vandaag in Amsterdam in 2 winkels een S2120X av zien hangen voor een kleine 1400 E (daar moet wat vanaf te krijgen zijn lijkt me). Die bij Dijkman had een lelijke finish, die bij Dirk Witte was goed te doen...

Ook als anderen geďnteresseerd zijn.

Verder bleek dat ik 1 van de weinige bezitters ben van een S520EX BBK, de rest hangt nog in de winkel :oops:

skabouter
12 juli 2003, 00:29
die is ook wel geil :)

DIE IS NIET GEIL !!!!! AAARGRGGHHHH

knoppen liijken wel plastic, dat rode ook. als je hem zo ziet, is het echt net een speelgoed gitaar. hij ziet er niet uit