PDA

View Full Version : Metalmensen omg. Hengelo gezocht!



Ic3gl0vE
19 januari 2002, 16:18
Hallo mensen ik ben Maarten en ik zoek een metalband in hengelo (wel in overijssel hè :smile: ) of daar in de buurt. Ik speel ong. 1½ jaar elektrisch gitaar (en 8 jaar keyboard) en hou me meer bezig met het rythm stuff. Zingen kan ik ook wel redelijk... Lijkt het je leuk om een band te beginnen met mij reageer dan ff hier, of mail me, of neem even contact op via mail, msn of icq:

-edit-

Noctiis
19 januari 2002, 19:13
he verdorie, waarom nou geen hengelo gelderland?! :smile:
Veel succes iig met zoeken!

Elmer
1 februari 2002, 22:54
ik (16) woon in enschede en het lijkt mij wel super om een band op te richten ik speel electrisch gitaar iets meer dan 2 jaar Ik ben ook vooral geitreseert in solos maar slag gitaar vindt ik apsoluut okej Het lijkt me daarnaast gaaf eens een solo te spelen met 2 gitaaren (2 gitaristen dus). Ik hou van eige nummer schijfen en ik wil eens gewoon eens wat meer ervaring op doen in een band!

Ic3gl0vE
23 februari 2002, 15:02
ok nu nog een drummer!
wie biedt zich aan?

Ic3gl0vE
31 maart 2002, 00:02
ok drumster hebben we ook...
nu zoeken we een bassist(e)

iemand intresse?

Ic3gl0vE
9 april 2002, 16:03
niemand?

signsofzodiac
1 oktober 2002, 22:24
Wat voor muziek wou je spelen dan? Ik speel een jaartje of 12 gitaar, maar bassen moet ook wel lukken. Ben 22. Voorkeur gaat uit naar Metal

scorpionsfan
1 mei 2010, 17:36
hallo mijn naam is etienne en ik zing al lange tijd nummers van de scorpions en hoor goed comentaar ik hoop van jullie tehoren ik zelf woon in almelo groeten mijn e mail is fifa2006heracles@hotmail.com

arcane
1 mei 2010, 17:51
hallo mijn naam is etienne en ik zing al lange tijd nummers van de scorpions en hoor goed comentaar ik hoop van jullie tehoren ik zelf woon in almelo groeten mijn e mail is fifa2006heracles@hotmail.com

Ehm, dit topic is al wel een paar jaartjes oud.