PDA

View Full Version : Kustom defender 112



Jan-Douwe22
15 januari 2014, 14:44
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/versterkers-bas-en-gitaar/m766651268-kustom-buizen-versterker-en-boss-gt6.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

De beste man heeft mij toestemming gegeven om te komen kijken, en ik mag hem helemaal open schroeven van hem. Dus vertrouw er op dat hij het doet. Net contact met hem gehad, en ik mag hem voor 175 komen halen.
Is dat een beetje een goeie prijs?

Tabula Rasa
15 januari 2014, 14:56
Vat zoek je nou precies, want uit diverse topics kan ik geen idee krijgen wat je nou exact wil hebben.

Jan-Douwe22
15 januari 2014, 15:01
Sorry, klopt. Ik zoek het warme lekkere geluid uit de versterker waar je ook lekker mee kan scheuren. Maar die ook heel clean een 60's/70's sound kan weergeven. Omdat dit een buizen amp is, dacht ik dat het wel wat zou zijn. Voor verschillende soorten muziek stijlen, heavy metal dan weer niet. Maar blues en Rock. voor mn maatje dan.

dee
15 januari 2014, 15:15
Hoe oud is de amp? Als de originele buizen er nog inzitten en hij is 10 jaar oud, dan kan je eerst nieuwe buizen er in stoppen, biassen en em laten nakijken.

Je zoekt een amp met 60's 70's sound, waarom geen amp uit de 60's/70's? Je zou ook kunnen kijken naar een Peavey Delta Blues of een Peavey Classic 30 of een Classic 50. Mijn broertje heeft de Delta Blues en vrienden van me hebben de Classic 30 en 50. Zijn allemaal niet heel duur en je kan ze zowel op het podium als in de oefenruimte of op het podium gebruiken. Een Peavey Deuce is ook gaaf.

ellisvertellis
16 januari 2014, 10:41
Die Defender is een heel toffe amp hoor! Doet clean en scheur heel erg goed voor die prijs. Misschien wel de speaker verwisselen, die is niet geweldig. Gaat van brits naar amerikaans, heeft een mooi clean geluid en pakt pedalen erg goed. Geen reden om te twijfelen voor die prijs...