PDA

View Full Version : Cab bouwer nederland?



mennen08
13 januari 2014, 19:35
Hee,

Wie kent of is een goede cab bouwer die een mooie 212 (celestion gold) cab kan bouwen?
had hook en kool and elfring al bekeken.

Groet

Remork1970
13 januari 2014, 19:37
Boordersound, Vernet

jacky
14 januari 2014, 23:43
afhankelijk van wat je zoekt maar Guggs kan ook cabjes maken ..vintage and sweet

pasqual
14 januari 2014, 23:57
Kijk hier eens als je wil: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?164063-NADACD-H-amp-K-en-Rogercab-212

Dit is een onbekende beginnende bouwer maar heeft mij een enorm lekker cabje gemaakt!

Olvert
15 januari 2014, 19:53
Ik weet niet waarom je een Cab bouwer in Nederland zoekt? Anders kan ik je AF custom cabinets uit de UK aanraden.:

http://afcustomcabinets.weebly.com/

Ik heb hier een cab voor mijn 18 watt versterker laten maken en ben erg tevreden over het resultaat en alles was mogelijk qua tolex, grill, hout, hardwear etc. De complete cab inclusief verzenden was iets van 225 pond wat ik erg goedkoop vond vergeleken met de opties uit Nederland.

Remork1970
15 januari 2014, 22:10
Buzzaro cabs. Pools, maar maken zeer mooie dingen, veel custom opties, niet duur, en ze versturen naar EU-landen.

7ender
27 januari 2014, 14:53
Ik ken 'r eentje op Paas-eiland ,...je moet 'm alleen zelluf ophalen ....

je ken ook geduld hebben tot je een keertje in de buurt bent ,.....pik je 'm gelijk effe op :D

AoDf
27 januari 2014, 15:35
Goeie ervaring met Franc Vernet van Vernetamps.com

Buzzel
28 januari 2014, 12:51
Ik heb 2 kastjes van Tubetown.de (Duits Nederlands bijna het zelfde). Ik vind ze echt top!

Gearjunkie
28 januari 2014, 13:44
Wat Buzzel zegt!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Buxtra
28 januari 2014, 16:07
Ik denk ook dat Tubetown de goedkoopste is want je kunt kiezen uit volledig afgewerkt of halffabrikaat en custom. De prijzen zijn helaas niet vergelijkbaar met de kant en klare cabbouwers en eerdergenoemde sites uit NL. Die overigens wel buitengewoon mooi zijn. Die retro AFcabinets ben ik wel weer even bij blijven hangen, goeje genade zeg.

Ook de ruime keuze bij Tubetown is zeer aantrekkelijk.

Diy is wellicht het goedkoopste mits reeds in bezit van (goed) gereedschap (ha ha) en tijd.

Mijn halffabrikaat 5f1 (kaal, lemberg) cab van Tubetown kwam inelkaargezet met zwaluwstaart en enkele losse plankjes en geschuurd en wel binnen. Binnen 2 dagen. Voor € 39,-. Daar kan ik niet tegen aan werken mbt kosten hout, geen bewerkingsmaterialen, bewerkingsvaardigheden en tijd. Blijft alleen nog zelf bekleden over :hide:.

Succes! Er zijn mooie oplossingen langsgekomen!

Bux

Mitch
28 januari 2014, 22:22
Vernetamps.com
Kwaliteit, genoeg keus, prima prijs.