PDA

View Full Version : soundshop amstelveen



PeArLjAm
2 juli 2003, 16:38
Wie komt er wel eens bij de soundshop in Amstelveen? Zit er aan te denken om daar even naartoe te gaan, ik wil Teese wahs testen (de pic wah en de rmc2) Beetje aardige/relaxte mensen daar enzo? En de prijzen moeten ook gunstig zijn (andres bestel ik wel via vd haar), maar wil diewahs toch eens testen. O ja, en hebben ze een beetje een leuk gitaarassortiment(vriend van mij wil eens even kijken) Ik kan namelijk geen website van ze vinden... Alvast bedankt,

Yori

MarshallSG
2 juli 2003, 18:34
Ik kom al jaren in de Soundshop in Amsterdam. Dat is de oorspronkelijke zaak die in Amstelveen is er later bij gekomen. In Amstelveen ben ik zelf nog nooit geweest. Ik kom er altijd met veel plezier. Heel aardige mensen heel behulpzaam en makkelijk. Die in Amsterdam is niet zo heel erg groot tenminste zo lijkt het. Het is namelijk wel tot het plafond toe volgestouwd met van alles. Dus eigenlijk hebben ze dus toch best wel veel voorzowel de beginnende als de gevordere gitarist. Ik weet dus niets van die in Amstelveen af maar ik neem aan dat de service er iig het zelfde zal zijn. check ze allebei uit. Die in Amsterdam zit in de witte de wit straat. Het zijn mensen met hart voor hun vak. Het is ook allemaal wel redelijk geprijsd altijd een beetje onderhandelen natuurlijk.

Theije
2 juli 2003, 23:15
Ik heb er een tijd vlak in de buurt gewoond maar ben nooit heen geweest :S

Harry
3 juli 2003, 11:31
ik heb jaren geleden mijn DeArmond daar gekocht. Het was een beetje gerommel met de juiste kleur, want ze hadden de verkeerde besteld, maar verder verliep het wel prettig. Kreeg rustig de tijd om uit te proberen, en heb een leuke deal kunnen maken.

Kitaarhiero
4 juli 2003, 20:56
Dila ging altijd naar de Soundshop :cry:

;) ;) ;)

Luca P
6 juli 2003, 23:03
In Amsetlveen heb ik een nylon Chet Atkins gekocht. En mijn Martin Shanadoah ingeruild dus.
Er hingen toen al flink wat Gretsches.
Moet maar weer eens een kijkje nemen.

PeArLjAm
7 juli 2003, 20:23
Dila ging altijd naar de Soundshop :cry:

;) ;) ;)

kitaar,
is dat nou nog steeds wat tussen jou en dila?? :lol:

sash
7 juli 2003, 21:06
Nee, zie de traantjes in z'n post.

Dirk_Hendrik
9 juli 2003, 22:24
Amstelveen ken ik ook niet zo goed.
Amsterdam, die er mee gaat stoppen trouwens is al jaren mijn keus voor nieuwe meuk. Ik geloof niet dat ik ooit in een zaak ben geweest waar ik ook na twee jaar afwezigheid meteen herkend en in aanwezigheid gewaardeerd werd. Verder is het ook de enige zaak die ik ken waar ze er gewoon voor uit komen dat de gitarenmarkt klote is (economy slow down...)

FLechdrop
15 juli 2003, 11:09
Ik ben er laatst nog geweest, mensen zijn zeker aardig en behulpzaam maar ik vind het wel duur en het assortiment is ook niet alles IMO

hadv
22 juli 2003, 17:59
Ik vinnut helemaal nix.
Ongeinteresseerd personeel & vaak ook duur. :-(

Wie een Gretsch wil hebben moet er zeker langsgaan, maar verder

maestro_nl
23 juli 2003, 21:24
RMC-3

sash
23 juli 2003, 22:18
:D

Ik word er ook met de dag tevredener mee hehe :)

PeArLjAm
23 juli 2003, 22:44
RMC-3

heb ik gehad maar vond ik teveel knoppies hebben, sas heeft mijne nu. Anyway bij de winkel hebben ze geen wahs. Straks eerst 2,5 week op vakantie zondag en dan gaan we ze eens testen bij vd haar ofzo.