PDA

View Full Version : even voorstellen Harm Stulp



HarmS
12 januari 2014, 16:17
Hallo Beste mensen, ik ben nieuw hier op dit forum, mijn naam is Harm Stulp en woon boven in nederland. ik speel inmiddels zo'n 10 jaar gitaar en ben veel bezig met oude gitaren/versterkers enz. waarvan ik hieronder even een foto heb geplaatst.
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1506927_1453842964836775_1626580487_n.jpg

beruk
12 januari 2014, 19:57
Nou, dat ziet er interessant uit. Wat is daar allemaal te zien?
Die roze gitaar is goed!
Welkom!

HarmS
13 januari 2014, 16:12
van links naar rechts, verstopt int hoekje avora met 2 single pickups, laatst tegen gekomen op speurders! had er tijden geleden dezelfde verkocht maar spijt van gekregen, dus ik heb er nu weer een kunnen krijgen :D voor een zachte prijs van 50 euro.
daarnaast een kittyhawk met 4 el34 buizen in de eindtrap met daaronder een zelfbouwspeakerkast van MDF met 2 12 inch 70 watt celestion speakers. kast is gesloten voor wat meer druk.
dan de carlsbro die net een weekje in mijn verzameling staat, deze is voorzien van 2 greenbacks
boven de carlsbro hangt een japanner, merk is mij niet bekent, lijkt wat op teisco, met 3 fijne single coils.
daarnaast hangt een EKO Rock VI welke roze lijkt inderdaad, in werkelijkheid is deze knal rood ( welke binnenkort waarschijnlijk in de verkoop gaat)
dan hangt daar naast een 3/4 squire strat omgebouwd naar 2 humbuckers van GFS ( de loudmouths? in ieder geval, met de meeste output die ik kon vinden) zit een set .12 op zodat hij in normale stemming te bespelen is.
daarvoor staat een Egmond Solid 7 welke in geweldige staat verkeert. 3 hele platte singles met elk een eigen aan/uit schakelaar volume en tone potmeter. alles origineel, werkend en bespeelbaar ( niet de laagste actie maar bespeelbaar) ook heeft deze een fibrato welke de toon omhoog drukt ipv naar beneden.
dan staat daarnaast een combinatie van een oude buizen versterker van zo'n 3 watt oid met daaronder een leslie en daaronder nog een speakercabinet met 2 speakers, 1 x 10 inch en 1x 12 inch, de leslie is te schakelen in 2 snelheden, dit setje staat ook te koop op markt plaats.
daarvoor mijn scheurbak, een LTD met actieve EMG's, niet mijn favoriet, aangezien het spul actief en heel nieuw is, maar het ding speelt geweldig!
dan nog een rits pedalen: EHX holygrail, Danelectro coolcat chorus ( 9v versie maar wel metalen bakkie) EHX big muf pi, EHX mini Qtron, Marshall drivemaster, vox drivebooster, digitech whammy en niet afgebeeld mijn zelf in elkaar gesleutelde jankbaby wat een vaste wah is.

heb nog wat projecten lopen dus er komen nog wel update's!

HarmS
31 januari 2014, 17:08
zo de eko is alweer de deur uit en heeft een leuke vervanger:
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1/1505569_1461411927413212_1221537529_n.jpg

ook heb ik even alle gitaren verder naar boven gehangen, meer ruimte voor versterker/pedalen eronder