PDA

View Full Version : Kent er iemand een ziricoté leverancier?



stijnkenens
12 januari 2014, 13:45
Voor een nieuw project heb ik een stuk ziricoté nodig als top op de wings van een neckthrough.

Het probleem is dat je meestal volledige sets vindt (rug en zijkanten) voor een serieus bedrag.
Daar wil ik (nog) niet aan denken.
Ik heb al wat contacten gelegd met enkele leveranciers, maar de meeste zeggen direct nee, als het over splitsen van een bestaande set gaat.

Heeft er iemand ervaring met Espen in Duitsland?
Ik heb ze gemaild, maar zie nergens een bestellen knop op de site staan ...


s.

Tabula Rasa
12 januari 2014, 13:47
Rick Koorman geprobeerd? Misschien heeft die het toevallig. Heb heel veel mooi hout van hem gezien, maar weet niet of ie ziricote heeft.

-Martijn-
12 januari 2014, 14:06
Ik heb een half jaar terug hout bij Espen gekocht. Bestellen gaat via email, en dan krijg je een nette offerte terug. De eigenaar is soms in het buitenland om hout te kopen, maar het contact verliep toch nog vrij snel.
De volgende keer als ik hout nodig heb zou ik zo weer bij hen bestellen, maar wel met de opmerking dat het hout voor de hals en bracings net iets kwartierser had gemogen.

barno
12 januari 2014, 14:54
espen : goede ervaringen mee. als ik wat bijzonders nodig heb, bestel ik altijd daar.
dat doe ik gewoon per mail. Kan enkele dagen duren eer ze antwoorden maar steeds heel correct.

Kakihara
12 januari 2014, 15:06
Lagae in Kortrijk, maar da's dan ineens kopen per balk.

DaanW
12 januari 2014, 16:15
Heb een tijdje terug wat bij Rick gehaald

Cocobolo
12 januari 2014, 17:05
Ik was vanmiddag nog bij Rick, daar zag ik het geloof ik ook staan. Ik wil hem ook wel even bellen voor je (ken hem goed) als je de maten hebt?

fred dons
12 januari 2014, 18:48
Ik was vanmiddag nog bij Rick, daar zag ik het geloof ik ook staan. Ik wil hem ook wel even bellen voor je (ken hem goed) als je de maten hebt?

er lagen in ieder geval kleine stukken zirecote (ik heb er 2 in mijn handen gehad)

Cocobolo
12 januari 2014, 19:29
er lagen in ieder geval kleine stukken zirecote (ik heb er 2 in mijn handen gehad)

Ja, was gezellig vanmiddag :) We kunnen er wel eens een mini-meet houden (moeten we wel Rick toestemming vragen haha).

fred dons
12 januari 2014, 19:59
ik denk dat een hoop zelfbouwers dat heel leuk zouden vinden (wordt dan wel een grote mini meet :D )

Ike57
12 januari 2014, 20:38
ik doe mee! :ok:

stijnkenens
12 januari 2014, 21:06
Allez lap, dat draait hier weer schoon uit !

Heb net met rick contact gehad, hij had niets meer liggen zei hij.

Ik wacht nog wel op de mail van espen, ze hebben een super lange lijst, en mooi geprijsd.
Maar ik wist niet hoe ik moet bestellen, het gaat dus gewoon per mail, goed, ik wacht af, er zit een weekend tussen natuurlijk !



s.

Ibanez RuleZ
14 januari 2014, 21:03
ik denk dat een hoop zelfbouwers dat heel leuk zouden vinden (wordt dan wel een grote mini meet :D )

staat genoeg moois daar :-)

H.