PDA

View Full Version : Toevallig was ik vandaag mijn vingers aan het bestuderen en ik vroeg mij af...



Majmun
11 januari 2014, 17:13
... Of er meerdere mensen zijn die tijdens het spelen de fretten indrukken met de zijkant van de vingertoppen? Dan bedoel ik de zijkant van de vingertoppen welke richting de pickups zijn gericht.

Na al die jaren spelen heb ik wel gemerkt dat mijn vingertoppen niet meer de schoonheidsprijs winnen, maar nooit echt gemerkt dat ik alles met de zijkant van mijn vingertoppen indruk. Alleen de pink niet, daarom gebeurt het in het midden van de vingertop.

Het stoort mij niet en het werkt zeker goed.

Meerdere personen?

Powderfinger
16 januari 2014, 21:25
Wel eens de zijkant van de duim, maar verder nooit.

Majmun
18 januari 2014, 13:48
Zijkant van de duim? Nog nooit van gehoord, hehe. Hey, als het werkt, dan valt er niets over te klagen.

Xnimez
19 januari 2014, 14:10
... Of er meerdere mensen zijn die tijdens het spelen de fretten indrukken met de zijkant van de vingertoppen? Dan bedoel ik de zijkant van de vingertoppen welke richting de pickups zijn gericht.

Na al die jaren spelen heb ik wel gemerkt dat mijn vingertoppen niet meer de schoonheidsprijs winnen, maar nooit echt gemerkt dat ik alles met de zijkant van mijn vingertoppen indruk. Alleen de pink niet, daarom gebeurt het in het midden van de vingertop.

Het stoort mij niet en het werkt zeker goed.

Meerdere personen?
Ja, tenminste, niet écht de zijkant, maar zo'n beetje rond het hoekje van m'n nagel.

Majmun
21 januari 2014, 20:47
Aah, ik ben dus niet de enige. Inderdaad, het is meer in de buurt van het hoekje van de nagel. :) Ik begon het al vreemd te vinden, omdat iedereen die ik ken met het midden de fretten indrukt.

Xnimez
22 februari 2014, 15:14
Ik ben technisch geen goede speler hoor, zal veel dingen verkeerd heb aangeleerd, dus je moet er nu niet per se vanuit gaan dat het 'wel goed' is ;).