PDA

View Full Version : LePou plugin



coolchick
10 januari 2014, 23:32
hallo allen,

vraag me niet waarom maar ik heb een alessis usbkabel gekocht, ik krijg guitar rig niet aan de praat dus ik dacht dan neem ik amplitube wel, die doet het wel maar loopt steeds vast

nu zag ik goede recensie van lepou plugin maar (en misschien ben ik nu wel heel erg dom dus vergeef me) waar plug je die dan in?

Michael AE
10 januari 2014, 23:51
Voor een plugin heb je, even makkelijk gezegd, een programma als Cubase nodig. Je plug je gitaar gewoon via die USB kabel in en gebruikt dan Cubase om de plugin te laden en je signaal door de plugin te sturen. Op het recording subforum kun je meer info vinden over hoe dat allemaal werkt. ;)

coolchick
11 januari 2014, 00:13
ok dank
ik kijk op het recording forum
(plug and play noemen ze dat... ik ben al 3 dagen bezig, plug en zoek je rot zou het moeten heten)

Michael AE
11 januari 2014, 00:38
Hahaha, ja. Ik herken je frustraties, maar maak je geen zorgen. Het is net als fietsen, muziektheorie en kwantumfysica. Asl je het eenmaal kan/weet, vraag je je serieus af hoe het mogelijk was dat je het nog niet kon/begreep. :D

coolchick
11 januari 2014, 20:47
het is nu alsof ik in de woestijn sta, ik zie een luchtspiegeling maar ik kom niet dichterbij
wat een geklooi zeg, ik heb die usb kabel al een week en sindsdien heb ik nog geen noot ermee kunnen spelen
ik weet niet wat ik verkeerd doe, de standaard instellingen werken niet en als ik rommel met de instellingen crashen ze allemaal: amplitube, guitarrig, flying haggis

zonder usb, prik ik mijn amp gewoon in de geluidskaart en alles werkt gewoon zoals ik het wil, ik weet niet eens meer waarom ik die usb kabel zonodig moest hebben grrrrrrrrr

Terminus
12 januari 2014, 16:09
Zijn je drivers goed geïnstalleerd? Heb je de handleiding gelezen? Die Alesis is geen geniaal product, maar zou zeker moeten werken.

coolchick
12 januari 2014, 20:25
uiteindelijk is het gelukt, ik heb deze week alle variaties van het frustratiespectrum doorlopen maar ben sinds vannacht 1 uur (toen het opeens werkte en ik de latency bij de lurven had) een gelukkig mens