PDA

View Full Version : hallo allemaal



platvis
7 januari 2014, 16:44
Goede dag mensen op dit forum, ik zal mij even netjes voorstellen.
Mijn naam is Michael ik ben 33 jaar oud en woon in de stad Manaus in brazilië.

ik ben lid van dit forum geworden omdat ik van plan ben een lang gekoesterde droom te gaan verwezelijken, namelijk leren gitaar spelen.
vanavond ga ik dan ook mijn eerste gitaar kopen, heb geen idee welke maar daar zal ik me in de winkel over laten adviseren, ik zal niet meteen een te dure kopen, dit word op het internet ook geadviseerd.

ik heb al wel het een en ander gelezen en aangezien ik kleine handjes heb is het voor mij het beste denk ik om een western gitaar te kopen.

verder weet ik dat ik een lange weg te gaan heb, en dat het veel tijd zal gaan kosten voor dat ik een beetje gitaar zal kunnen spelen.
dus vandaar dat ik lid ben geworden van dit forum en hoop dat ik het een en ander van de ervaren gitaristen kan leren.
maar in iedergeval ik heb nu de tijd en heel veel zin om het te gaan leren.:noob:
Fijne dag allemaal

fingerstyle_fred
7 januari 2014, 21:57
Dag Michael,

Leuk om te zien hoe divers het publiek is. Ik ben ook zojuist aangemeld als nieuw lid. Ik speel al een jaartje of 30 en zoek nu mogelijkheden om meer te gaan doen. Ik wens je heel veel succes; als je de eerste drempel over bent is het een geweldig instrument.

Groet,

Hessel Voortman