PDA

View Full Version : Boomtown voorstellen



Boomtown
6 januari 2014, 23:24
Hai,

Ik speel zo'n 35 jaar gitaar in hobby bandjes.
Op het ogenblik is mijn fender american deluxe favoriet. Daarnaast speel ik op een Fender telecaster custom (mexico), Gibson LP Custom (1976). De laatste moet hoognodig gerestaureerd worden
Had een Bedrock 600 (50 watt buizen) maar helaas zijn met de ondergang van de fabriek ook de schema's verdwenen dus toe de voeding het begaf kon ik hem ten grave dragen. Nu een Ampeg 50 watter 1x12. Ziet er niet uit maar klink prima voor zijn geld.
Heb een batterij aan pedalen verzameld maar ko steeds terug op mijn oud 9 serie apparaten van Ibanez. ik heb een TS, Chorus en Analog Delay. Met de laaste heb ik gezeur met het lampje. Dit brand niet bij gebruik van mijn voodoolab voeding of de one spot. Maar wel bij gebruik van de batterijen en een aparte adapter.

Ik hoop op dit forum mensen te vinden die van techniek meer verstand hebben dan ik..

muziekschuur
6 januari 2014, 23:30
Welkom!! Voor velen op dit forum zijn er "blinde vlekken" zij het speeltechniek, gitaren & afstelling of versterkers en effecten (onderhoud).... Het is kei leuk om hier toch altijd weer snel een antwoord te vinden op prengende vragen.

Enjoy!!

cluseau
8 januari 2014, 23:34
......
Had een Bedrock 600 (50 watt buizen) maar helaas zijn met de ondergang van de fabriek ook de schema's verdwenen dus toe de voeding het begaf kon ik hem ten grave dragen......

Das ook zonde en bovendien onnodig. Schema's zijn een handig hulpmiddel maar zonder komen we er ook uit hoor. Volgende keer twee keer nadenken voor je hem dumpt.

Ennehhh WELKOM.

Frans.

Harry
13 januari 2014, 14:42
en welkom mijnerzijds. Jammer van die Bedrock inderdaad, schema's zijn volgens mij op internet te vinden (als je die inderdaad al nodig hebt). Ik speel zelf over een Bedrock 615 met 2 losse 12" boxen. Heerlijke versterker!
Maar goed, veel plezier hier, en ook met je huidige spullen!