PDA

View Full Version : MT-2



Nocki
1 juli 2003, 23:36
ok voor iedereen die het weten wil.. het advies voor de mt2.

vandaag mn gibson verkocht aan een deathmetal band gassie. en zn collega gitarist speelde over een rivera (kwijl kwijl) en een mt-2 dus ikmoet al een beetje lachen maar goed.

even gepraat... bleek dat de gitarist van gorefest (het was ook in goes) m had in gesteld en hij stond met alles bijna op het midden en met maar 1/4 gain open en de rivera met 1/2 gain open en hij had een heel mooi geluid. klonk super en ook door de mix... dus....


mt-2 mits goed gebruikt een leuk pedaal.

Nocki

ps nee ik verkoop mn spul niet om een mt-2 te gaan kopen...

Bins
2 juli 2003, 09:45
Ik heb het ook al vaker gezegd. Mits je de gain niet helemaal opendraait, kan je best veel met de mt-2.

jorrit
2 juli 2003, 14:49
jah als je er een geweldige buizen bak voor hebt staan ofzo...

anders blijft dat ding dun....maar goed zo'n rivera voor zet gebruik je die metal zone zeg maar om beetje scherpte toe te voegen....

Diedo
2 juli 2003, 15:02
ik had dat ding voor de grap even getest, maar ik vond het geluid absoluut verrot... ik dacht dat je van die pedalen nog wel kwaliteit kon verwachten, maar ik heb er geen mooi geluid uit gekregen... veel te schel... met de ds1 kon ik nog meer een metal geluid maken zonder dat mn versterker de lucht in werd geblazen dan op die mt2... als je de level ook maar een beetje opendraait wordt je versterker al bijna opgeblazen...(dacht ik)

ik had me er echt meer bij voorgesteld...

ik ga nu maar eens kijken naar een marshaal jackhammer of guvnor...
en natuurlijk die aan alle kanten opgehemelde tri metal...

de metalzone vind ik echt veel te schel,...

Diedo

Mitch
2 juli 2003, 17:01
Je had je topic beter "Rivera klinkt zelfs ondanks MT-2 nog goed" kunnen noemen. Dekt de lading beter zou ik zeggen

(Bevooroordeeld ? Ik ?)

http://216.40.249.192/s/contrib/aahmed/smile.gif

Ic3gl0vE
2 juli 2003, 17:43
ps nee ik verkoop mn spul niet om een mt-2 te gaan kopen...


gheheheh :)