PDA

View Full Version : even voorstellen



Jellebel
30 december 2013, 09:23
Hoihoi!
Leek me tijd worden voor het forum dus even voorstellen.
Mijn naam is Marielle en ik speel sinds een jaar of 12 gitaar. Begonnen op akoestisch (na wat zoeken en uitproberen is het een Trinity College geworden), wat ik nog steeds geweldig vind maar de elektrische gitaar lonkte ook en dat doe ik nu sinds 2,5 jaar op een Fender American Stratocaster DeLuxe. Samen met een Fender DeLuxe Reverb versterker.
Speel in een rockcoverband als slaggitariste en ben bezig om het soleren onder de knie te krijgen.
Daarnaast heb ik samen met een vriend een minicdtje gemaakt met zelfgeschreven nummers waarbij de zang en gitaarpartijen van mijn hand zijn.
Onlangs met een bouwpakketje een Stratocaster gemaakt en nu staat een Les Paul op het program.
Groetjes!

gitaarvrouwtje
30 december 2013, 09:45
Welkom Jellebel :)

beruk
30 december 2013, 09:56
Hoi!
Deftige set hoor! Welkom.

Ruud313
30 december 2013, 10:55
Zo, je hebt al de nodige ervaring lees ik. Mocht je toch nog iets niet weten, dan zit je hier wel op de juiste plek. Welkom.

Duhsjaak
30 december 2013, 21:25
Hi J
Welkom! Muziekmaken, liedjes schrijven en CDtjes maken? Van alle markten thuis.
Klinkt vreselijk goed.

Veel plezier hier.
Misschien mag ik je nog even wijzen op een van mijn favoriete hoekjes van het forum: Sounds. Nogal wat GN'ers posten daar hun opnames, meestal vanaf de zolder, garage etc.
Het niveau is erg hoog, maar het is vreselijk leuk om te horen hoe anderen het er van af brengen. Bij mij hoor je de ballen van de droger, de deur van de wasmachine, mijn dochter (hi pap!) kortom: Never a dull moment.

Tot.....
Vriendelijke groet, Gus

Jellebel
31 december 2013, 08:55
Dank voor jullie reacties!