PDA

View Full Version : Eigen ontworpen Wallpaper "Beginner chords"



K9 Spike
29 december 2013, 20:08
Omdat ik nogal snel vergeet als beginner om mijn akkoorden te leren, en nogal verslaafd ben aan men Mac heb ik een wallpaper gemaakt zodat ik deze telkens kan zien en hopen we dat deze worden ingebrand in mijn grijs geheugenmassa . :rockon:

Wallpaper Beginner Chords (http://www.flickr.com/photos/jantje_nikon/11630168486/sizes/o/in/photostream/)

barno
29 december 2013, 21:04
ik zou der maar niet op vertrouwen :)

kwestie van wat meer op die gitaar te spelen dan op de mac. de akkoorden moeten vooral in je spiergeheugen komen en dat kan alleen door te spelen

K9 Spike
29 december 2013, 21:26
:) Dat is zo :)

vulvasonic
31 december 2013, 00:21
Ach, het is voor een beginnende gitarist absoluut handig. En natuurlijk moet je de accoorden (letterlijk) in je vingers krijgen, maar het kan geen kwaad om af en toe te spieken.
Maar zodra je de accoorden kent wordt het tijd om je te verdiepen in het verband tussen enkele groepen van deze (en andere) accoorden. En daarna wordt het nóg leuker, maar dat komt dan wel weer. :)

motorhan
31 december 2013, 19:31
Mooi gemaakt, en door het maken leer je ook al weer wat te onthouden en dan natuurlijk veel oefenen. Ik gebruik zelf af en toe ook wel een spekbriefje als je bepaalde akkoorden lang niet gespeeld hebt.

En dan is zo'n geheugensteuntje handig hoef je niets op te zoeken. Maar er zijn natuurlijk wel veel meer akkoorden en dit zijn de in het begin meest voorkomende.

Nogmaals goed gedaan

Met vr gr
Han

elena75
2 januari 2014, 09:26
ziet er mooi uit :)