PDA

View Full Version : ENGL (tweede hans evt.)



slayurrr
1 juli 2003, 23:26
vandaag ging ik naar gitaarles maar me leraar moest opeens weg ofzo, heel jammer zou je denken.. niet dus :P .
hij zei: ah je hoeft nix te dokken, ga maar ff met me ENGL prutsen en dan zie je maar wanneer je weg gaat.
hehe ik heb echt de heletijd te lopen fucken met alles en die dingen zijn echt geweldig (kweet nie precies welk type die had, twas iig 100 watt combo)

ik zit er nu ook over te denken ENGL te kopen, ik ken weinig shops met ENGL's in de buurt (tweede hans mag ook).
weet iemand nog een goede zaak waar een paar ENGL's staan en waark ze kan uitproberen ect.? tmag best een eindje verder zijn van waark woon hoor dat maakt nix uit, kheb het er wel voor over.

marc_o
2 juli 2003, 00:30
In roosendaal bij van Gorp hebben ze meestal wel een Engl of 6 in huis, je bedoelt de souvereign-combo waarschijnlijk, die is erg goed, heb 'm zelf ook.....en leer a.u.b. eens nederlands schrijven, we zitten hier niet bij de TMF-chatbox, maar dit terzijde

Bins
2 juli 2003, 09:26
Dirk Witte en Dijkman in amsterdam (amsterdam-alkmaar is niet zo ver toch?) hebben Engls.

Ik vind het wel jammer dat je zo weinig 2e hands Engl tegenkomt (op marktplaats ed.) Een 2e hands thunder of screamer zou er bij mij wel in gaan.

Maiden Michiel
2 juli 2003, 10:02
Heeft iemand hier ervaring met Engl preamps en eindtrappen?

marc_o
2 juli 2003, 10:53
Daarvoor kun je Morris raadplegen, die heeft het schofterigste ENGL rack van de planeet.

slayurrr
2 juli 2003, 13:04
In roosendaal bij van Gorp hebben ze meestal wel een Engl of 6 in huis, je bedoelt de souvereign-combo waarschijnlijk, die is erg goed, heb 'm zelf ook.....en leer a.u.b. eens nederlands schrijven, we zitten hier niet bij de TMF-chatbox, maar dit terzijde

De souvereign combo ja!
En wat boeit het nou hoe ik type? je ken het lezen, dus :o
Maarja ik zal er de volgende keer om denken :razz:

V!N
2 juli 2003, 13:46
.. wie is Hans ?


:cool:

Maiden Michiel
2 juli 2003, 13:55
Morris heeft bericht

Marc Oblivian
2 juli 2003, 15:53
.. wie is Hans ?


:cool:

Er zijn er klaarblijkelijk 2....wie zijn zij inderdaad?

Polytheme Pam
2 juli 2003, 15:58
sjongejongejonge...snappen jullie nou echt niet dat het tweede hants moet zijn...

Harry
2 juli 2003, 16:13
.. wie is Hans ?


:cool:

Ouwe Hans, van Ouwe Hans Dierenpark

slayurrr
2 juli 2003, 16:21
Ja, je raak wel is in de war hé als je Hans heet :razz:

Polytheme Pam
2 juli 2003, 16:26
je bent wel sportief slayurrr.. :)

om even weer on-topic te gaan, bij Peter Verspuij in Rotterdam hebben ze de hele Engl collectie (incl cabs) op voorraad en klaar om getest te worden

Ic3gl0vE
2 juli 2003, 16:28
wat is eigenlijk een aardige prijs voor zo'n Sovereign?

Polytheme Pam
2 juli 2003, 16:35
wat is eigenlijk een aardige prijs voor zo'n Sovereign?

een aardige prijs is zo`n €1500 maar ze doen in Nederland toch allemaal dik €1600 en dat is volgens mij nog zonder de (prijzige) footswitch

slayurrr
2 juli 2003, 16:45
Inderdaard :P die dingen zijn vrij prijzig, helaas. Maarja, je krijgt er iets geweldigs voor terug...

Mitch
2 juli 2003, 16:55
Bij Vox Humana staan zowel de Sovereign en de Thunder: zowel het meest uitgebreide als het eenvoudigste combo dus !
Da's in Vlaardingen.
Feenback in Rotterdam heeft ernormaal gesproken ook wel één of twee staan, maar daar zou ik even voor bellen. De site klopt niet met het daadwerkelijk aanwezige assortiment.
Peter Verspuy in Rotterdam heeft ook wel altijd wat staan, maar ik geloof meer de tops.

Polytheme Pam
2 juli 2003, 17:10
Peter Verspuy in Rotterdam heeft ook wel altijd wat staan, maar ik geloof meer de tops.

ik moet je toch even corrigeren Seymour P, ik was nl. maandag even bij Peter Verspuij en het stond er allemaal: een thundertje, screamer, sovereign, 1x12, 2x12, 4x12, inderdaad alle tops en de `19 pre - en poweramps en zelfs een powered floormonitor...

slayurrr
2 juli 2003, 17:29
Heeft Peter Verspuij toevallig een site?

Ic3gl0vE
2 juli 2003, 17:39
een aardige prijs is zo`n €1500 maar ze doen in Nederland toch allemaal dik €1600 en dat is volgens mij nog zonder de (prijzige) footswitch

ok... dank je... Niks voor mij dus :)

Polytheme Pam
2 juli 2003, 17:49
Heeft Peter Verspuij toevallig een site?


heel toevallig:

http://www.peterverspuy.nl

el loco
2 juli 2003, 17:49
Heeft Peter Verspuij toevallig een site?

http://www.peterverspuy.nl/

best toevallig inderdaad...

slayurrr
2 juli 2003, 17:54
http://www.engl-amps.com/engl-amps/amps/combos/sovereign/default.htm

8-)

Ic3gl0vE
2 juli 2003, 17:56
voglens mij zijn die wel een tikkie duur hè? €1399 voor een tweedehands yamaha S80. Voor 200 euro meer heb je 'm bij feedback nieuw

Polytheme Pam
2 juli 2003, 17:57
voglens mij zijn die wel een tikkie duur hè? €1399 voor een tweedehands yamaha S80. Voor 200 euro meer heb je 'm bij feedback nieuw


:???:

Ic3gl0vE
2 juli 2003, 18:05
ja... dat is een synthesizer.. beetje offtopic natuurlijk... maar ik vond 'm wel erg duur voor een tweedehandsje

Polytheme Pam
2 juli 2003, 18:09
o, bedoel je dat! :D .....ja, Verspuij staat er om bekend duur te zijn, wel aardige gasten en een goede service...

btw,

ik heb overigens geen enkel belang in Peter Verspuij, maar ik woon letterlijk om de hoek dus ik kom er nog wel `ns

Speeddemon
3 juli 2003, 00:17
Er staat één Engl bij Verspuy, en daar blijven jullie allemaol mee je pootuh van aof! :evil: :razz: :wink: Trouwens... wel 3 ofzo.

hee, even ander vraagje: hoe makkelijk is Verspuy met kortingen geven?
Kun je van de winkelprijs nog iets aflullen of is dat echt de vaste prijs?

Polytheme Pam
3 juli 2003, 00:36
hoe makkelijk is Verspuy met kortingen geven?
Kun je van de winkelprijs nog iets aflullen of is dat echt de vaste prijs?



als je het hele bedrag cash kan neertellen is er wel ruimte (is eigenlijk overal zo), als je gaat inruilen wordt het echt lastig, kan je m.i. beter naar Feedback gaan.

Maiden Michiel
3 juli 2003, 09:31
damned, waar kan je ergens zien of je priveberichten hebt>?

Marc Oblivian
3 juli 2003, 09:32
Slayurrr, als je er 1 wilt kopen dan kan je dat het best doen in Duitsland (via internet). Daar zijn ze behoorlijk wat goedkoper. Ik heb mijn Powerball top bij Beyers in Duitsland gekocht....is allemaal goed gegaan en idd veel goedkoper dan in Nl....

V!N
3 juli 2003, 10:51
voglens mij zijn die wel een tikkie duur hè? €1399 voor een tweedehands yamaha S80. Voor 200 euro meer heb je 'm bij feedback nieuw

nieuw 200
hans 1399

:???:

Ruik ik hier handel of was het een typo ? :wink:

slayurrr
3 juli 2003, 11:07
Slayurrr, als je er 1 wilt kopen dan kan je dat het best doen in Duitsland (via internet). Daar zijn ze behoorlijk wat goedkoper. Ik heb mijn Powerball top bij Beyers in Duitsland gekocht....is allemaal goed gegaan en idd veel goedkoper dan in Nl....

Goed idee, daar had ik nog niet aan gedacht. Het is bijna wel zeker dat ik een ENGL ga kopen, ik hoor der ook zo veel goeie dingen over. Bevalt die powerball trouwens wat? ik heb namelijk nog nooit de powerball gehoord.

Marc Oblivian
3 juli 2003, 11:42
Slayurrr, als je er 1 wilt kopen dan kan je dat het best doen in Duitsland (via internet). Daar zijn ze behoorlijk wat goedkoper. Ik heb mijn Powerball top bij Beyers in Duitsland gekocht....is allemaal goed gegaan en idd veel goedkoper dan in Nl....

Goed idee, daar had ik nog niet aan gedacht. Het is bijna wel zeker dat ik een ENGL ga kopen, ik hoor der ook zo veel goeie dingen over. Bevalt die powerball trouwens wat? ik heb namelijk nog nooit de powerball gehoord.

Klinkt erg goed, kan erg hard....
Is een heel veelzijdige bak (4-kanaals) die erg overtuigend klinkt.
Ben er zeer tevreden mee :-D

Harry
3 juli 2003, 12:10
voglens mij zijn die wel een tikkie duur hè? €1399 voor een tweedehands yamaha S80. Voor 200 euro meer heb je 'm bij feedback nieuw

nieuw 200
hans 1399

:???:

Ruik ik hier handel of was het een typo ? :wink:

tis meer een 'leso'; tis voor 200 meer (voor de rekeno's; 200 + 1399)

syberen
3 juli 2003, 13:42
Dirk Witte en Dijkman in amsterdam (amsterdam-alkmaar is niet zo ver toch?) hebben Engls.

Ik vind het wel jammer dat je zo weinig 2e hands Engl tegenkomt (op marktplaats ed.) Een 2e hands thunder of screamer zou er bij mij wel in gaan.
Zoek eens op marktplaats, daar staat er zeer recente screamer voor E 500

(!)

Polytheme Pam
3 juli 2003, 14:09
zeer recente screamer voor E 500

dat is een koopje...


dat er zo weinig occassions zijn zou kunnen komen door:

- Engl is zo retegoed dat niemand ze weg doet

- Engl is nog niet zolang "hot"...gitaristen zijn nog steeds bezig hun mening te vormen

- ze zijn gewoon zeldzaam


ik weet het niet....jullie?

ik heb trouwens de screamer en de sovereign grondig getest, ..klonk allemaal geweldig (vooral de Sovereign) maar het "tokotesthokje" is natuurlijk wel ff anders dan in het echie.... :-?

V!N
3 juli 2003, 14:44
voglens mij zijn die wel een tikkie duur hè? €1399 voor een tweedehands yamaha S80. Voor 200 euro meer heb je 'm bij feedback nieuw

nieuw 200
hans 1399

:???:

Ruik ik hier handel of was het een typo ? :wink:

tis meer een 'leso'; tis voor 200 meer (voor de rekeno's; 200 + 1399)

Verhip, je hebt gelijk .. sla ik even een mal figuur hier ! :o Nog een geluk dat Hans het niet heeft gelezen.

Raffel
3 juli 2003, 15:40
die powerball bij die zaak is niet eens duur met cab

2311 voor PB + V412S cab zonder fc

Bij beyers in DLD issie: 2370 euro MET fc

Raffel
3 juli 2003, 15:40
die powerball bij die zaak is niet eens duur met cab

2311 voor PB + V412S cab zonder fc

Bij beyers in DLD issie: 2370 euro MET fc

Ic3gl0vE
3 juli 2003, 15:50
Verhip, je hebt gelijk .. sla ik even een mal figuur hier ! :o Nog een geluk dat Hans het niet heeft gelezen.


ik keek ook al even ongeveer zo: :o


:-D

Marc Oblivian
4 juli 2003, 07:50
die powerball bij die zaak is niet eens duur met cab

2311 voor PB + V412S cab zonder fc

Bij beyers in DLD issie: 2370 euro MET fc

Het is natuurlijk wel een hoop geld...zeker als je niet zo ruim bij kas zit....

frankpaul1
16 juli 2003, 21:22
Slayurrr, je hebt een prive bericht.